Hakutulokset

  1. L

    Maalismasut 2009

    Taas on aika niin vierähätänyt ettei ole ehtinyt kirjoitella. Seitsemän viikon kesäloma on takanapäin, miejen paron viikon loma samoten. Ja neiti kävi miehenkesäloman ajan opettelemassa päiväkotielämää. Ja tämä viikko on sitten ollut totista totta. Hyvin on mennyt ja tosi reippaana tyttö...
  2. L

    Maalismasut 2009

    Nyt ollaan kotiuduttu Turkista takaisin kotiin. Matka meni tosi hyvin vaikka pelkäsin että miten tuollaisen touhutädin kanssa matka menee. Ainoastaan lentomatkat olivat hankalia mutta muuten ihanan rentouttava loma takana. Nyt pari viikkoa kiireitä töissä ja sen jälkeen sitten seitsemän...
  3. L

    Maalismasut 2009

    Danjuska: Olen todella pahoillani. Ei se ikinä ole helppoa vaikka kuinka varautuisi asiaan. Aina tosi rankka paikka. Onneksi sinulla on hyvä tukiverkosto. Outius: Jaksamista sinulle myös! Suihku: Ennen käytiin pari kertaa viikossa kylvyssä sekä vauvauinnin yhteydessä suihkussa. Nyt...
  4. L

    Maalismasut 2009

    Outius: Meillä on leikattu jo moneen otteesessn. Tytöllä on pienestä pitäen pitkä tukka. Ja otsatukkaa ollaan leikattu kolmeen otteeseen kun muuten olisi silmillä. Ja jaksamista sinulle! Eilen oli ihanan aurinkoinen päivä ja vietettiin se lasten kanssa Ainolanpuistossa. Oli ihana nähdä...
  5. L

    Maalismasut 2009

    Huomenta! Aika menee kuin siivillä ja meidänkin reissu lähestyy kovaa kyytiä. Toivottavasti tuhkapilvet pysyvät poissa. Cadillac: Minä kävin ostamassa lapsille puuduttavia korvatippoja. Käyvät kuulemma kaikenikäisille. Ollaan isompien lasten kanssa lennetty ja silloin vanhemmalle tytölle...
  6. L

    Maalismasut 2009

    Hei, Voi kun moni teistä odottaa jo uutta tulokasta :) Oikein haikea mieli kun itsellä tämä nyt oli varmaankin se viimeinen vauveli. Olisi se ihanaa saada vielä vauva mutta neljäs on jo niin monta ja aiheuttaa niin monta kallista muutosta ettei siihen mieskään suostuisi. Meillä kovasti...
  7. L

    Maalismasut 2009

    Heips! Pyöränistuin: On anopin luona säilytyksessä ollut ja pitäisi saada aikaiseksi hakea se. Olisi tosi kiva päästä jo ajelemaan pyörällä. Tosin pyöräkin tarvitsisi huoltoa talven jälkeen. Syöminen: Tyttö syö valtavasti ja kokoajan pitää olla antamassa sapuskaa. Vielä mennään ilman...
  8. L

    Maalismasut 2009

    Heippa, Meillä myös ollut ruoan sylkemistä ja siihen auttoi meillä kun tyttö sai toisesta kupista napsia sormilla raejuustoa. Ei ehdi enää sylkeä eikä temppuilla ruoan kanssa. Syö nykyään kuin unelma. Imetys sitten loppui viime viikolla tytön omasta tahdosta. Ei vain enää suostunut...
  9. L

    Maalismasut 2009

    Meillä oppi tyttö toissapäivänä kävelemään ilman tukea:) Se oli niin söpön näköistä. Ei ihan vielä kovin pitkiä matkoja mene mutta pari metriä ja onnellinen hymy tytön kasvoilla. MEillä oli eilen työpaikan tiimipäivä ja se oli ensimmäinen ilta kun en imettänyt ja tyttö oli aamulla hieman...
  10. L

    Maalismasut 2009

    Huomenta! Nyt on sitten kummankin tytön synttäreitä juhlittu oikein urakalla viikonloppuna. Nuorempi täytti muutama viikko sitten vuoden ja iso-sisko eilen 10 vuotta. Yhteissynttärit olivat lauantaina, jolloin tuli mummit ja kummit ja eilen sitten isomman kaverisynttärit. On ollut sellaista...
  11. L

    Maalismasut 2009

    Huomenta. Tosiaan olen imettänyt eikä mieleen tullut että voisi sekoittaa omaa maitoa joukkoon. Pitääpä yrittää jos sillälailla alkaisi mennä. Kiitos vinkeistä! Lotta ja neiti 1v
  12. L

    Maalismasut 2009

    Hei, Piti tuossa kysäistä että onko jollakin teistä ollut samanlaista ongelmaa tai onko hyviä ehdotuksia? Meillä ei tyttö millään ala juomaan tavallista maitoa. Heti kun ottaa hörpyn niin sylkee maidon pois suusta. On kokeiltu kevyt maitoa, hylamaitoa ja täysmaitoa. Sama lopputulos. Kun...
  13. L

    Maalismasut 2009

    Meillä myös oli kolme viikkoa sitten oksennustauti koko perheellä paitsi minulla. Minun piti yhtenä päivänä jäädä töistä kotiin hoitamaan perhettä joka oli kipeänä. Mieskin kuumehoureissa ja oksennellen ei voinut hoitaa kolmea kipeää lasta. Mutta onneksi töissä ymmärretään ja ei ole ongelmia...
  14. L

    Maalismasut 2009

    Huomenta! Ensiksi pahoittelut kun ei ole ehtinyt kirjoittelemaan. Aika vain lentää siivillä ja kun käy vielä töissä niin iltaisin on vain hetki aikaa perheelle. Kamala kun tuo aika juoksee nopeaa. Vasta omakin tyttönen syntyi ja nyt jo viime viikolla tuli vuosi täyteen. Edelleen työn...
  15. L

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Huomenta! Taas neiti heräili viiden aikaan maidolle ja kuuteen asti meni ja sitten olikin minun aika nousta ylös. Sen verran oli kitinää että en viitsinyt itkettää kuuteen asti. Onhan se vähän että sitten itsellä väsyttää kun kuitenkin olisi tunnin ehtinyt nukkua pidempään. Toisaalta odotan...
  16. L

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Olen Zoen kanssa siitä ihan samaa mieltä ettei minustakaan lapset mene siinä sivussa. Kyllä jokainen tarvitsee huomiota ja hoitoa samalla tavalla kuin ensimmäinenkin. Itselläni on kolme lasta ja kukaan ei ole mennyt siinä sivussa. Ainoastaan minä olen kehittynyt, ettei ihan pienet asiat hetkauta...
  17. L

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Hei vain kaikille! Tosi pitkäaika kun viimeeksi tuli kirjoiteltua. Työt tosiaan alkoivat joulukuun puuolessa välissä ja yritetty tässä soputua asiaan. Joulukin loi omat kiireet. Nyt sitten palattu normaaliin arkeen paitsi minä olen sitten saanut kaikkia vaivoja harmikseni. Sain joulun...
  18. L

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Täällä on tosi väsähtänyt äiti ja taitaa olla koko perhe. Neiti on yli viikon kitissit yöt. Tunnin välein herää ja itkeskelee, etsii uutta asentoa ja nukahtaa taas hetkeksi. Alkaa olla pää aivan sekaisin kun en osaa nukkua. Päivälläkään ei ole ehtinyt kun neiti nukkuu juuri puoli tuntia ja...
  19. L

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Heippa kaikille! Minäkin olisin kiinnostunut Oulun päässä tapaamisesta. Mutta koska olen menossa töihin niin päivisin en pääse. Toivottavasti nyt en karsiudu pois tapaamisesta. Meillä haettiin pitkän ja piinaavaan odottelun jälkeen sikainfluenssa rokote neidille. Envain ymmärrä tuota...
  20. L

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Huomenta kaikille! Pitkästä aikaa jaksaa kirjoittaa jälleen jotain. Ollaan oltu flunssan kourissa, onneksi ei kuitenkaan vielä sikainfluenssaa. Mutta kamalaa tämä pelkkä nuha ja kurkkukipukin on. Neiti sairastui tähän keskiviikkona ja kolme yötä valvottiin sitten koko perheen voimin. Itse...

Yhteistyössä