Hakutulokset

  1. K

    mikä helk.....kari mua vaivaa???

    näin arvaisin mikäli kyseessä olisi iäkäs naisihminen: "Vaivat tuntuvat useimmin rinnan keskialueella sekä sivu- että pystysuunnasta katsottuna. Ne saattavat säteillä kaulaan, hartioihin ja käsivarsiin (yleisimmin vasemmalle), alaleukaan ja ikeniin, selkään lapojen väliin tai ylävatsalle."...
  2. K

    Voiko joku kertoo miten avonaulakon saa pidettyä siistin näköisenä???

    hmm. roikkuuko naulakossa vaatteita joita ei niin usein käytetä? laita ne riviin samanlaisiin pukupusseihin :D
  3. K

    Nina af Enehjelm ihmeissään: Miten köyhä voi olla lihava?

    ööm... terveellinen ruoka, esim salaatin teko + monet kevyet pikkuateriat tulevat ainakin minun laskujeni mukaan kalliimmaksi kuin ruoat jotka valmistetaan vaaleista hiilareista. pasta, peruna, leipä, makkara, ovat halpoja mutta myös lihottavia ruokia :/
  4. K

    No mulle ei ainakaan tuu sappikiviä

    "äkillinen laihduttaminen lisää sappikiviä" *ottaa viiiielä yhden piiiiikku sämpylän...............* :whistle: :p :whistle:
  5. K

    Siis mikä ihme tän kivun voi aiheuttaa??????

    aluksi ajattelin laittaa että oletko 30-33 v :D tyyppivika, tyyppivika... voin laittaa yyllä enemmän?
  6. K

    Siis mikä ihme tän kivun voi aiheuttaa??????

    oletko 30-40 vuotias? :whistle:
  7. K

    olipa kivat polttarit :(

    :o heillä oli vielä jokin kehitysvaihe käymättä läpi :hug:
  8. K

    G: Kuinka pitkään seissyttä kahvia voit juoda?

    ihan kahvinkeitin -kahvia :)
  9. K

    G: Kuinka suuren prosentin täällä palstailevista uskot olevan mt-lääkityksellä?

    entäpä jos syön pientä määrää mt-lääkettä ihan muuhun vaivaan?
  10. K

    kauan pissalla käynti kirvelee synnytyksen jälkeen?

    kylläpä minä ainakin aina neuvon äitejä suihkuttelemaan ihan reippaasti :wave:
  11. K

    kauan pissalla käynti kirvelee synnytyksen jälkeen?

    pari viikkoa meni mulla. jollain menee enemmän, toisilla vähemmän. syötkö tulehduskipulääkettä? se auttaisi jos otat sitä säännöllisesti. ja älä pihtaa juomisesta vaikka pissaus kirveleekin. niin ja jos kipu yltyy tai ei hellitä millään niin kävisin tarkistuttamassa ettei ole repeämä...
  12. K

    Onko väärin ottaa kissa hiirien takia?

    muuhun en ota kantaa paitsi siihen että madotus ei ole vaikeaa. matotabletti vain nakkipalan sisään ja kisun suuhun. :wave:
  13. K

    Väheksynkö muiden äitien ongelmia jos mielessä herää ajatus siitä,

    niin. saahan sitä äiti väsyä ihan ns. terveen ja tavallisenkin lapsen kanssa. eihän se ole vain erityislasten tms.vanhemmille tarkoitettu. mutta eri elämänkokemuksilla valittaa tai arvostaa eri asioita. :hug:
  14. K

    Kertokaa mulle minkälainen on Muikea?

    aavistus on mutta.... :saint:
  15. K

    Loota, tiedätkö mikä se on?

    laatikko. sekä ruoka että käyttöesine
  16. K

    TV VIKISEE

    joo ei välttämättä :whistle: kohta ei oo ääntä, ei kuvaa.....
  17. K

    onko elektroniikka alennuksessa joulun jälkeen?

    tai TV! |O |O |O
  18. K

    TV VIKISEE

    eihän se tuu siitä jos ei oo maksanu tv-lupamaksua :saint: kosto nimittäin

Yhteistyössä