Siis mikä ihme tän kivun voi aiheuttaa??????

Tätä on nyt ollu n.kuukauden verran.Aina kipu on vasemmalla puolella vähän niinku noiden munajohtimien kohdalla.Kipu ei oo joka päivästä saattaa mennä kaks-kolmekkin päivää ettei oo mitään,mutta sitten se taas palaan.. :headwall: Tosi inhottavaa pistävää kipua välillä alkaa niin yllättäin kuin puukolla lyötäis enkä saa kunnolla edes hengitettyä. :x Nyt taas tänään kun olin kaupassa päivällä alko kipu koveneen pikkuhiljaa istuminen autossakin oli vaikeeta.Kotona hieman hellitti,mutta taas illalla koveni et jouduin ottaan buranaa..Mä oon ihan hoomoilasena täällä mikä ton vois aiheuttaa?? :eek: Lääkärillä käyntiäkin oon miettinny,mut jotenki tuntuu turhauttavalta mennä jos sillä hetkellä kipua ei oo.. :snotty: Olisko täällä antaa mitään diagnoosia mulle?? :whistle:
 
Kysta tuli ekana oireista mieleen.

Mulla oli aikoinaan samanlaiset oireet ja leikkauspöydälle keikkahan siitä tuli.

Lääkäriin ja vaadit gynen ultraamaan alakautta ... Mulla epäiltiin ensin umpparia (oli muuten väärä puoli siihekin :kieh: ) Ja vasta päksissä gyne ultrasi... Ei ollu umppari vaan golf-pallon kokoinen kysta. Kova sellainen... :eek:
 
pco-potilas
mul on pco ja tollast kipuu on usein, johtuu siitä et munasarjois on liikaa pieniä rakkuloita ja ne sattuu. Gynellä sisäises ultras siitä saa selkoa. Kysta on yleensä kipeä vaan silloi ku se puhkee... Oletko juuri lopettanut hormonalisen ehkäisyn? Mulla ainaki ne rakkulat ilmesty muutama kuukaus pillereitten lopettamisen jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Kysta tuli ekana oireista mieleen.

Mulla oli aikoinaan samanlaiset oireet ja leikkauspöydälle keikkahan siitä tuli.

Lääkäriin ja vaadit gynen ultraamaan alakautta ... Mulla epäiltiin ensin umpparia (oli muuten väärä puoli siihekin :kieh: ) Ja vasta päksissä gyne ultrasi... Ei ollu umppari vaan golf-pallon kokoinen kysta. Kova sellainen... :eek:
Mä oon jo miettinyt onko mulla kasvain tuolla taikka sit vasemman puoleinen klipsi temppuilee..Mikä toi kysta on?? :ashamed: Tai tarvis vissiin kuukkeloida sillähän se selviäs.. :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Kysta tuli ekana oireista mieleen.

Mulla oli aikoinaan samanlaiset oireet ja leikkauspöydälle keikkahan siitä tuli.

Lääkäriin ja vaadit gynen ultraamaan alakautta ... Mulla epäiltiin ensin umpparia (oli muuten väärä puoli siihekin :kieh: ) Ja vasta päksissä gyne ultrasi... Ei ollu umppari vaan golf-pallon kokoinen kysta. Kova sellainen... :eek:
Mä oon jo miettinyt onko mulla kasvain tuolla taikka sit vasemman puoleinen klipsi temppuilee..Mikä toi kysta on?? :ashamed: Tai tarvis vissiin kuukkeloida sillähän se selviäs.. :snotty:
Näin sanoo wikipedia

*Kysta on nesteen tai puolikiinteän aineen täyttämä epänormaali ontelo tai rakkula kehossa. Kysta voi syntyä esimerkiksi infektion seurauksena*


Mutta kato lisää kuukkelista

=)
 

Yhteistyössä