kauan pissalla käynti kirvelee synnytyksen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti
.
Mulla ei edes mitään tikkejä laitettu, silti se kirveli jonkun aikaa. Mutta viikossa muistaakseni oli pahin ohi.
Helpottaa voi suihkuttamalla samalla haalealla vedellä aina samalla kun pissaa (mut olikos noiden tikkien kaa se, et jos suihkuttaa liikaa, niin sulavat liian nopeasti?) Näin mä tein ja auttoi kyllä selvästi :)
 
pari viikkoa meni mulla. jollain menee enemmän, toisilla vähemmän.

syötkö tulehduskipulääkettä? se auttaisi jos otat sitä säännöllisesti.

ja älä pihtaa juomisesta vaikka pissaus kirveleekin.

niin ja jos kipu yltyy tai ei hellitä millään niin kävisin tarkistuttamassa ettei ole repeämä tulehtunut
 
auts
Alkuperäinen kirjoittaja kerma:
pari viikkoa meni mulla. jollain menee enemmän, toisilla vähemmän.

syötkö tulehduskipulääkettä? se auttaisi jos otat sitä säännöllisesti.

ja älä pihtaa juomisesta vaikka pissaus kirveleekin.

niin ja jos kipu yltyy tai ei hellitä millään niin kävisin tarkistuttamassa ettei ole repeämä tulehtunut
joo mä haen niitä kipulääkkeitä.
tulehdusta ei oo kun tarkistivat lähtiessä.
inhaa tämmöinen....
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mulla ei edes mitään tikkejä laitettu, silti se kirveli jonkun aikaa. Mutta viikossa muistaakseni oli pahin ohi.
Helpottaa voi suihkuttamalla samalla haalealla vedellä aina samalla kun pissaa (mut olikos noiden tikkien kaa se, et jos suihkuttaa liikaa, niin sulavat liian nopeasti?) Näin mä tein ja auttoi kyllä selvästi :)
kylläpä minä ainakin aina neuvon äitejä suihkuttelemaan ihan reippaasti :wave:
 
Nuppu
Ilmakylvyt nopeuttaa tervehtymistä ja estää tulehdukset....valitettavasti sairaalassa pitää pitää niitä kamalia pöksyjä koko ajan ja sitten ne tulehdukset monille tulee =/
 

Yhteistyössä