Hakutulokset

1. P

Vaihtoehtohoidot, luontaishoidot ja vitamiinit lapsettomuushoitojen tukena

Entäs miehille. Onko heille olemassa mitään luontaishoitoja? Miehellä voimakas agglutinaatio ja vain muutama prossa on ns. hitaasti liikkuvia sekä paikallaan eteneviä? Olen kuullut c-vitamiinista ja sinkistä, mutta onko niistä oikeasti apua kun puhutaan vasta-aineista. Aspiriinista luin myös...
  2. P

Runsaasta agglutinaatiosta kyselen?

Miehellä todettiin siemennesteanalyysissä voimakas agglutinaatio.Morfologia normaali. Mutta sperma klimmppiintyy, eli hitaasti liikkuvia sittiöitä löytyy vain 5 prossaa. Ihan mielenkiinnosta kysyn että voiko raskautuminen olla mahdollista, ja voiko agglutinaatio eli vasta-aineet täysin poistua...
  3. P

onko täällä äitejä jotka tulleet rskaksi runs. agglutinaatiosta huolimatta?

Miehellä todettiin siemennesteanalyysissä voimakas agglutinaatio.Morfologia normaali. Mutta sperma klimmppiintyy, eli hitaasti liikkuvia sittiöitä löytyy vain 5 prossaa. Ihan mielenkiinnosta kysyn että voiko raskautuminen olla mahdollista, ja voiko agglutinaatio eli vasta-aineet täysin poistua...
  4. P

raskauden alkuaika ja lämmöt!

No en oikei osa sanoa, mutta ei se nousu oviksen jälkee ole kovin suuri ollut. ihmetyttää kun eile kipusi lämpä ilalla 37.2 ja nyt aamusellalämmät 36.5 kun normaalisti oviksen aikaan on 35.5 ja se on mun aika normaali lämpö. pelkään nyt vai jotain tulehdusta kun alapäätä kuumottaa sekä alavatsaa...
  5. P

millaisia ovat nännin tai nänninpihan nystyrät jos on raskaana?

kun nännipihaan on tullut sellaisia valkoisia rypälemäisiä "pallukoita" jotka tihkuvat kosketellessa. sekä nänneissä on selaisia tummempia kohtia sekä kun tarkemmin syynää niin selaisia tummia pisamia ja sitten ihan valkoisia kohtia? sekä selkeästi sellaisia tummia kohtia? voiko jo...
  6. P

raskauden alkuaika ja lämmöt!

omaa kokemaa on, et kierron ekapäiänä hiukan nousee, ja ovikse aikaan laskee. sitten nousee tasasesti ja mulla välillä pysyy koko kuukautiskierron aikaa ylhäällä. nyt tosin mensut pari päivää myöhässä ja eilen näytti mittari 37 astetta. eli e osaa sanoa tarkalleen et nouseek ne johonkin...
  7. P

Oireita näinneissä ja outo kuumotus

Mulla ei nännejä kuumyta nuo oudot rypälemäiset "näpyt" ihmetyttää. Ja tuo kuumotus vatsanpohjassa. Ja sellaista kuumottavaa valkovuotoa on pukannut tulee sillain purskahtamalla.
  8. P

Oireita näinneissä ja outo kuumotus

Nännit ovat osittain tummentuneet. Ja näninpihan ympärillä on on outoja valkoisia pahkuroita niinkuin rypäleenä, ja kun niitä tarkastelee niistä tihkuu hieman nestettä. Alakerta kuumottaa ja vatsanpohjassa hivenen outoa poltetta. Sellaista outoa tuskanhikeä pukkaa öisin ja uni on levotonta...

Yhteistyössä