Hakutulokset

1. H

Clomittaret 2013

Te joilla clomit "puree" niin millä kiertopäivillä teillä yleensä on ollu ovulaatio vai vaihteleeko se?
  2. H

Pulinaboksi

Haittaisko ketään et ois tällänen ketju johon sais kirjottaa tuntemuksia riippumatta missä tilanteessa on..Sen hetken tuntemuksia. Itellä tilanteet vaihtuu niin useasti et kun on "liittynyt" johonkin ryhmään niin kohta on tilanne muuttunut..Niin itsellä on tällä hetkellä hieman laantunut tämä...
  3. H

Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

Mun tarina on sellanen et mulla on yksi 3,5vuotias lapsi. Toista on yritetty reilu kaks vuotta. Oon syöny clomifenia ja metfominia mutta ei oo tuottanu tulosta. Mulla on hieman Pco:ta ja lääkäri sano et asia vois korjaantua et jos saisin hieman yli 10 kg pudotettua.Muuta selvää vikaa ei oo...
  4. H

Raskaustesti-Kenellä kokemuksia..

No..Mä tein aluksi viikon sisällä 10 testiä ja kaikki oli aika vahvoja plussia. Soitin neuvolaan ja sanoin, et haluan veritestin, mutta sanovat et turha tehdä jos kymmenen testiä on ollu plussaa. No nyt on menny sit kaksi viikkoa. Maanantaina on ultra.
  5. H

Raskaustesti-Kenellä kokemuksia..

Mun pitäs olla raskaana rv 8 + 5. Eilen tein huvikseni raskaustestin niin siinä oli tosi haaleat viivat. Onko kellään kokemusta? Tää on varmaan aika tyhmä kysymys, mutta kun huolestuttaa..
  6. H

Ensin plussa ja sitten nega..

Ei oo mulle näyttäny negaa..Ihan uteliaisuutta kysyn. Kaiken järjen mukaan mulla olis rv 4 + 6..Mutta pitää poukkoilla ja jännitellä ens viikkoon, kun saa sitten ihan virallisen diagnoosin.
  7. H

Ensin plussa ja sitten nega..

Onko kenelläkään käynyt niin, että on tehnyt kotitestin ja on ollut selvä plussa. Sitten onkin ihan lähiaikoina kääntynytkin negaksi, kertokaapa kokemuksia?
  8. H

Ollakko raskaana vaiko ei olla?

Pitihän sitä tänäänkin tehdä testi ja edelleen oli vahvasti positiivinen.
  9. H

Jospa mä maanantaihin saakka odotan ja sitten varaan ajan veritestiin, mutta tuntuu hullulta ku pitää ostaa raskaustestejä ihan hurjana ja päivittäin testata, että mieli pysyy rauhallisena. Mutta jospa se tästä.
  10. H

Mä inhoon noita laskemisia...Mulla on sellanen tapaus, että on ollu epäsäännölliset kuukautiset ja sain siihen terolut-kuurin. Otin viikko sitten torstaina viimeisen pillerin. Uteliaisuuttani testasin sitten viime tiistaina ja näytti sitten positiivistä ja vieläkin tänään.
  11. H

Tein tiistaina kolme raskaustestiä ja kaikki oli positiivisiä. Tänään perjantainta tei taas ja sekin näytti positiivistä. No itteäni mietityttää, että kuinkahan kauan, jos on kemiallinen raskaus ollu niin ne hormonit on elimistössä, että sen epäily alkaa olla jo aiheetonta? Tänään testissä oli...
  12. H

Terolut

Valaiskaapa minua miten tätä terolutia otetaan? Joudun ottamaan 10 päivän jaksoissa ja kolmena ajankohtana. Ensimmäiseen kertaan sain tarkat ohjeet, että aloita syömään 15 kp. ja siitä sitten seuraavat 10 pv. Odotanko sitten taas milloin alkaa kuukautiset ja sitten aloitan taas 15 kp.
  13. H

Kiinnostaako kosmetiikka?

Minulla olisi sinulle tarjota oiva mahdollisuus päästä Avon Cosmetics kauneuskonsulttina tienamaan itsellesi lisätienestejä tai vaikkapa vaan tilaamaan perheellesi edullista kosmetiikkaa. Kauneuskonsulttina pääset tutustumaan uusiin ihmisiin, saat paljon tietoa kosmetiikasta, voit jopa hankkia...

Yhteistyössä