Ollakko raskaana vaiko ei olla?

Tein tiistaina kolme raskaustestiä ja kaikki oli positiivisiä. Tänään perjantainta tei taas ja sekin näytti positiivistä. No itteäni mietityttää, että kuinkahan kauan, jos on kemiallinen raskaus ollu niin ne hormonit on elimistössä, että sen epäily alkaa olla jo aiheetonta? Tänään testissä oli viiva, joka oli muuten vahva, mutta jotain kolme milliä oli sellasta vähän vaaleampaa punaista. Minä tässä hypin seinille, kun en tiedä vielä uskaltaako iloita vai ei..

ajatellaampa näin: oviksen jälkeen on mahdollista saada positiivinen tulos raskaustestiin aikaisimmillaan 10 päivän jälkeen.tiistai-perjantai on neljäpäivää eli vähintään 14 oviksesta. menkat alkaa 12-14 päivää oviksesta riippumatta kierron pituudesta. elikkä sun menkat olisi pitänyt alkaa perjantaina.siis tänään.

testaa vielä huomenna varmuuden vuoksi mutta omalta osaltani haluan olla eka joka sulle sanoo: Onnea ja tarrasukkia!
:flower: =)

Juu kyl mä varmaa uskaltaisin iloita jo. Tosin niinhä mä iloitsen jo iha het aina jos vaa raskaaks tuun :D viimekskii olin jo iha intona jo iha onnettomasta haamusta :p vaikka sit kesken meniki ni ei ainaskaa ollu kemialline. Mut onnea!! :heart: :flower:

Mä inhoon noita laskemisia...Mulla on sellanen tapaus, että on ollu epäsäännölliset kuukautiset ja sain siihen terolut-kuurin. Otin viikko sitten torstaina viimeisen pillerin. Uteliaisuuttani testasin sitten viime tiistaina ja näytti sitten positiivistä ja vieläkin tänään.

Jospa mä maanantaihin saakka odotan ja sitten varaan ajan veritestiin, mutta tuntuu hullulta ku pitää ostaa raskaustestejä ihan hurjana ja päivittäin testata, että mieli pysyy rauhallisena. Mutta jospa se tästä.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ajatellaampa näin: oviksen jälkeen on mahdollista saada positiivinen tulos raskaustestiin aikaisimmillaan 10 päivän jälkeen.tiistai-perjantai on neljäpäivää eli vähintään 14 oviksesta. menkat alkaa 12-14 päivää oviksesta riippumatta kierron pituudesta. elikkä sun menkat olisi pitänyt alkaa perjantaina.siis tänään.

testaa vielä huomenna varmuuden vuoksi mutta omalta osaltani haluan olla eka joka sulle sanoo: Onnea ja tarrasukkia!
:flower: =)
Mä olen uskonut varoituksia ja tehnyt testit aina vasta kun menkkojen olis jo pitänyt alkaa... Niin moni raskaus alkaa ja päättyy sitten menkkojen alkamispäivänä tai päivän pari myöhemmin. Tämän vuoksi testit suositellaan tehtäväksi aikaisintaan sinä päivänä, kun menkat on päivän myöhässä.
Toivotaan, että Hanniliinin tapaus kuuluu niihin onnellisiin, jotka jatkuvat :heart:

Yhteistyössä