Hakutulokset

  1. R

    Pojalla tänään tärkeä kontrolli keskussairaalassa, ja isosisko oksentaa, en saa hoitajaa :(

    Nyt puhutaan vähän eri asiasta kun tk:n lääkäristä... Tuskin te käytte niitä sairaslomalappuja oksentavasta lapsesta hakemassa erikoislääkäriltä poliklinikalta...
  2. R

    Mitäs haluaisit itse synttärilahjaksi?

    Mulla on ens viikolla kolmekymppiset ja lahjatoiveina olis tatuointi ja hemmottelulahjakortteja esim. kasvohoito/jalkahoito tai kampaajalle.
  3. R

    Pojalla tänään tärkeä kontrolli keskussairaalassa, ja isosisko oksentaa, en saa hoitajaa :(

    Mun pojalla on ollut syöpä ja hän on viettänyt pitkiä aikoja Tampereella sairaalassa lasten syöpäosastolla. Mutta ymmärrätkös, että näille syöpälapsille (joilla ei ole sytostaattien vaikutuksesta omaa vastustuskykyä OLLENKAAN) tehdään myös koko ajan erilaisia kokeita ja silloin he ovat osastonsa...
  4. R

    Voi,apua! :) mitä löysin Youtubesta. (Tenavatähti 1992)

    Voi ei... Tällä "tätillä" kun olis kermapurkki kädessä, niin laulun lopussa se olis jo vaahtoa...
  5. R

    Olen karkea,mutta utelen silti Hyytiksestä/-ltä

    Onko Hyytiksestä muuten kuulunut mitään?? En ole törmännyt siihen moneen viikkoon täällä...
  6. R

    Onko täällä muita vanhempia, joiden lapsella syöpä? Mua pelottaa kokoajan..

    Onko Äippä sun tyttös hyvin kestänyt hoidot? Entäs itse, millä mielellä lähdet sairaalalle? Ootteko saanut paljon olla kotona? Mun poika kesti hoidot yleisesti ottaen ihan hyvin (ruokahaluttomuutta oli ja vähän oksentelua), mutta viimeisen sytostaatin jälkeen alkoi sitten vähän isompi...
  7. R

    Onko täällä muita vanhempia, joiden lapsella syöpä? Mua pelottaa kokoajan..

    Siellä Kuopiossa hoidetaan myös yhden toisen palstalaisen lapsipuolta, eli huuteleppa Petomammaa joskus, niin saat vertaistukea!
  8. R

    Onko täällä muita vanhempia, joiden lapsella syöpä? Mua pelottaa kokoajan..

    Piti vielä kysyä, että mikä syöpä sun lapsella on, minkä ikäinen ja missä hoidetaan? Mun poika sairastui 2 viikkoa ennen 3 v. synttäreitä, syöpäkasvain oli kiveksessä ja hoidettiin Tampereella.
  9. R

    Onko täällä muita vanhempia, joiden lapsella syöpä? Mua pelottaa kokoajan..

    Hei! Mun poika sairastui syöpään 1,5 vuotta sitten ja marraskuussa tulee vuosi "terveen papereista". Huoli tuntuu kasvavan koko ajan... Se sairaalassaoloaika meni niin sumussa, että mä en ainakaan osannut muuta tehdä kun rämpiä sitä suota läpi, nyt vasta kun elämän on normalisoitunut, niin...
  10. R

    Mitä ootte keksinyt miehillenne 5 v. hääpäivälahjaksi?

    Lisää ideoita pliis... Ajattelin vähän jotain henkilökohtaisempaa, mutta kun munkaan mies ei käytä koruja.
  11. R

    Mitä ootte keksinyt miehillenne 5 v. hääpäivälahjaksi?

    Mulla ei leikkaa...
  12. R

    Liikuttavat leikit lapsilla :) <3

    Mun poika leikkii myös välillä "syöpää" ja mun mielestä siinä ei ole mitään liikuttavaa. Ainoat tunnesanat mitä mulle tulee siitä mieleen on VIHA, KATKERUUS ja YÖKÖTYS. Mun pojalla on ollut itselle syöpä ja mun mielestä on niin väärin, että jotkut lapset osaa leikkiä "syöpää". Lasten ei...
  13. R

    muistatteko jotain kauan sitten tullutta INNO-ohjelmaa?

    Ja kyllä tuosta suurimman osan teki Marko ihan itse. Se teki noi "rusettitaulujutut" seinille, kukkaköynnöksen keittiön kaappien päälle, kissan hyllylle rappusten päälle ja ettei vain nuo verhotkin olllut Markon käsialaa... Mutta olisittepa nähneet tämän talon ENNEN Markon sisustusta!!! SE oli...
  14. R

    G: Aamusi yhdellä hymiöllä kuvattuna

    Ei tiedä :'( vai :) . Miehen auto hajos ja myöhästyin sen takia töistä :kieh: . Lapset oli kuitenkin kilttejä :heart: ja ovat ansainneet palkinnon :flower: . Mun aamuun tarvittiin useampi hymiö.
  15. R

    muistatteko jotain kauan sitten tullutta INNO-ohjelmaa?

    On se toi! Mä muistan!! :wave:
  16. R

    Saiskos keittiökuvia?kiitos

    http://www.aijaa.com/v.php?i=2648599.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=2648606.jpg
  17. R

    Kukaan tehnyt lisähuonetta taloon jälkikäteen?

    BB-taloon ne teki yläkertaan huoneen ihan yhtäkkiä vajaassa vuodessa :laugh:
  18. R

    NeitiNasulle kuva hellasaarekkeesta!

    Joko olis paikalla...?
  19. R

    NeitiNasulle kuva hellasaarekkeesta!

    Olisko NeitiNasu nyt paikalla???
  20. R

    NeitiNasulle kuva hellasaarekkeesta!

    Asutaan vähän yli vuoden vanhassa talossa.

Yhteistyössä