Hakutulokset

  1. J

    IVF/ICSI tammi/helmikuu Part III

    Hei taas kaikki, ilolla ja myös surulla olen lueskellut juttujanne tässä viikon mittaan. Koska itsellä on tauko päällä eikä jatkosta vielä mitään tietoa, sitä on parempi ehkä hetkeksi yrittää "unohtaa" nämä lapsettomuusjutut. Tai no, ei ole vuorokaudessa montakaan tuntia kun asia ei päässä...
  2. J

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    heippa vaan kaikille, Stellalle suuret voimahalit!! kannattaa ajatella positiivisesti: siellä ainakin tapahtui hetkellinen raskautuminen, ensi kerralla tarraa täysillä !! Miehille E-vitamiini suurina annoksina 1kk:n ajan oli mun miehelle määrätty "hoito" kun hänellä ei ollut tarpeeksi...
  3. J

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    Iltaa, Onnea Ulpulummukka! kyllä se viiva siitä vahvistuu, ihan varmasti!! Kamilla, hoitosuunnitelman mukaan oon viimeksi aloittanut Luget punktion jälkeisenä aamuna, 2 illalla ja 2 aamulla, ja syönyt vielä silloinkin Zumenoneja (estrogeeni). Mutta niin kuin viesteistä huomaa, jokaisella...
  4. J

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    Piti tuohon edelliseen viestiini laittaa linkki, josta löytää vastaukset hedelmöittymiseen, hedelmättömyyteen ja hoitoihin vaihevaiheelta. www.lapsettomuus.com on kunnon tietopaketti! Ja toinen hyvä osoite ko. asioista on http://metku.net/~pesu/
  5. J

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    Ja taas minä täällä :D Kiinnittyminen tapahtuu 2-3 päivässä siirron jälkeen. Eli jos on ollut siirto vaikka torstaina, viikonlopun aikana sen pitäisi löytää paikkansa. Normaaliraskaudessa alkio vaeltaa noin 5 päivää hedelmöittymisen jälkeen kohti kohtua. Se ei välttämättä heti löydä paikkaa...
  6. J

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    Ei kannata olla huolissaan Raitapaitanen. Vaikka ei tuntemuksia olekaan, se ei missään nimessä tarkoita etteikö siellä olisi käynnissä mitään! toiset voivat saada kaikenlaisia tuntemuksia mutta monet ovat myös autuan tietämättömiä jo alkaneesta raskaudesta. Ystäväni oli 8 vkolla kun meni...
  7. J

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    Lauantai 1.3. kuulostaa oivalta, tai ainakaan ei kalenterissa ole muuta sovittua. Ja Ideaparkissa ei ole tullut käytyäkään. Taitaa käydä niin että tili tulee ja tili menee... Pitääpä yrittää olla shoppailematta =) Ei helppo tehtävä "shoppaholistille"... Ei rauhallisesta kävelystä pitäisi...
  8. J

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    heips, juu Espoosta ollaan, mutta autollahan sitä pääsee minne vain eli mukana ollaan!
  9. J

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    Huomenta, ja kiitos Finttu! ei kannata ajatella että "vasta 1 hoito mennyt metsään", onhan teillä varmaan jonkin aikaa ennen hoitojakin hommaa yritetty ja suuria pettymyksiä tullut, kun on huomannut ettei se sieltä luonnollisesti tulekaan. Mä oon tässä näiden vuosien varrella sen verran...
  10. J

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    ja taas minä täällä, lauantai-ilta ja yksin kotona kone sylissä, säälittävää? ehkä. Hitsi millaisia määriä teillä noita soluja on tullut, ihan huikeita summia!! tosi hyvä jos saa pakkaseen muutamat hyväluokkaiset, koska puolet tahtoo säilyä hengissä sulatusvaiheen ja puolet menee...
  11. J

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    heips, kiitos Annuli ja Kuunkulta! mukavaa löytää uusia kohtalotovereita joiden kanssa keskustella vaikeista asioista. Vaikka mun tuttavapiirissä sattuu olemaan 9 pariskuntaa jotka taistelevat saman ongelman kanssa, ei niistä tule heidän kanssaan paljon puhuttua. Töissä mulla on miespuolinen...
  12. J

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    Hei taas, ja kovasti kiitoksia, tuli hyvä olo kun sai lämpimän vastaanoton! =) Löllykkä: onko vatsasi TODELLA turvonnut, sellanen höllyvä ja kipeä? mulla iski ihan järkky turvotus siirtopäivän iltana (to) ja tuskailin sen kanssa tiistaihin. Sitten soitin lääkärilleni ja hän pyysi heti...
  13. J

    IVF/ICSI Tammi/helmikuu Part II

    Hei, ajattelin minäkin "uskaltautua" liittymään tähän ketjuun. Vieläkö mahtuu mukaan? Jos mahtuu, niin tässä tietoa: olen 33v., mies 35v. Espoosta. Yritystä takana reilut 2.5 vuotta joista reilu vuosi yksityisellä Hgissä. Nyt tehty 2 x IVF joista molemmista negat, samoin PAS:sta. Aiemmin...

Yhteistyössä