Hakutulokset

  1. K

    Mistä löytäisin

    ohjeita erilaisiin piparkakkuteoksiin? Juna, kuusi ja kirkko mulla on jo, mutta lisää tarvitsisin, kun teen niitä lahjoiksi. Enkeliä mietin, mutta miten sen hameen saisi tehtyä pyöreäksi?
  2. K

    Miehen huomionosoitus

    Mies kävi eilen illalla viimeseksi suihkussa ja tiesi, että mie meen tänään heti herättyäni. Kun sitten tulin suihkusta, paljasti vesihöyry peiliin piirretyn sydämen ja tekstin "RAKAS". Voi, miten ihanalta tuollainen tuntuu! :heart: Vinkkejä, miten mie huomioisin miestä kun tulee töistä...
  3. K

    Lapasen suusta =)

    Meillä on ollu pitkään uhma päällä pojalla, mut nyt alkaa hellittää. Poika on hokenu viikkoja miten tyhmä äiti on ja että äiti sais muuttaa pois, kun ei anna tehä kaikkea mitä hän haluaa. Nyt sitten köllöteltiin vierekkäin sängyllä kun poika yhtäkkiä tuumas "On se äiti sittenkin ihan kiva juttu...
  4. K

    Löytyykö sinun

    lompakostasi elintenluovutuskortti? http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810218458150_uu.shtml Te, joilta sitä ei löydy, niin lukekaa ja miettikää uudestaan, josko voisitte sen kuitenkin tehdä. Niillä elimillä ei kukaan tee yhtään mitään kuolemansa jälkeen, vain muistot ovat niitä tärkeitä...
  5. K

    Mistä kaikkialta

    voi etsiä omaa asuntoa? Laittakee linkkejä kaikkiin mahdollisiin sivuihin, mistä noita löytää. Niin ja oma olis etsinnäs, ei vuokra.
  6. K

    Mistä huomaat, että miehesi rakastaa sinua?

    Heitänpä nyt ilmaan tällaisen kysymyksen. Monesti me naiset nähdään omassa miehessä vain ne asiat, joita mies ei tee. Joten jos nyt pysähdytään hetkeksi miettimään niitä pieniä asioita, joita mies tekee (ja huumoria saapi sitten olla mukana). Tässä mun lista: - tekee päivän ruuan - siivoaa...
  7. K

    Litteä vatsa- pinolaiset!

    Mikäs nyt on ollut meininki? Mikä on viimesin ketju mihin porukka on kirjotellu? Oletteko laitelleet kuvia tuloksista? Itselläni oli tauko tuossa välissä, kun lääkäri kielsi rehkimisen, mutta nyt taas on ollu lupa jatkaa. Ehtihän tuohon pieni pömppö tulla takasin, mutta jospa se kohta taas...
  8. K

    Lääkkeistä

    Onko netissä missään sivua, mistä näkis lääkkeiden yhteensopivuuden? Tai tietääkö kukaan voiko ottaa Tramalin jos on ottanut Arcoxia? Tuo Arcoxia ei tunnu auttavan yhtään ja kipu on aivan valtava tällä hetkellä :(
  9. K

    Vaikuttaako

    opintolaina tarhamaksuun? Tuli nyt mieleen, kun tuo opintolaina nousi ja samoin nousi opintotukikin parilla kympillä. Että pitäiskö mun ilmoittaa tuosta noususta?
  10. K

    Vaihdevuodet nuorena

    Onko täällä ketään, joka olisi kokenut vaihdevuodet nuorena? Tai ylipäätänsä ketään, jolla olisi kokemusta noista? Itselläni pukkaa nyt päälle keinotekoisesti ja kaipaisin juttuseuraa sellaisesta, jolla kokemusta näistä asioista. Omalla äidilläni on menossa paraikaa, mutta aika vähäisesti voin...
  11. K

    Postin seurantajuttu

    Eli kuinka nopeasti voin odottaa paketin saapuvaksi, jos lähetysseurannassa lukee että se on lajiteltu täällä meidän kaupungin pääpostissa? Eli seuraava etappi on tuo meidän oma posti varmaankin. Voisko olla, että saisin sen huomenissa?
  12. K

    Itku tuli...

    Poika 4v. tuli juuri huoneestaan kädessään kaukosäädin. Tuli mun eteen ja kumarsi. Sitten toinen alkoi laulaa "äideistä parhain" ja voi miten mua kirpasi syrämmestä oikein tosissaan :heart: Ja se mikä teki tuosta vielä koskettavemman, oli se, ettei laulu menny sanotusten mukaan vaan ainoastaan...
  13. K

    Namelli!

    Näyt olevan palstalla, joten kysynpä kuulumisia tätä kautta =) Mitäs ootte puuhannu? Joko lomat on lomailtu?
  14. K

    Nyt se olis sitten edessä

    Apteekissa odottelee nyt resepti ihon alle laitettavista kapseleista. Ja voi vinetto, miten mua jännittää ja pelottaa aivan piipisti |O Niillä olis tarkoitus keskeyttää mun hormonituotanto täysin ja aiheuttaa vaihdevuodet endon kuivattamiseksi. Mut kestääkö pääkoppa tuota käsittelyä :snotty:
  15. K

    IRC

    Loin itelleni profiilin galleriaan, mut mikäs on tein yhteisö? Jos sopii mukaan =)
  16. K

    Lihottavia ruokia?

    Kertokaapas erittäin kaloripitoisia ruokia, jotka ovat edullisia eivätkä ole yleensä lapselle mieleisiä.
  17. K

    Kapteeni Koukku-kakku

    Eli tuollainen pitäisi loihtia, mutta miten? Helpoin olisi varmaan tilata kakkukuva, mutta se on niin älyttömän kallis...
  18. K

    Namelli!!!

    Et kai ehtiny kavota? :wave:
  19. K

    Tampere

    Mitä kivaa nähtävää ja koettavaa olis Tampereella 4v. pojalle (ja äidille)? Särkänniemi tottakai, mut entäs muuta? Ei sitten mitään museojuttuja, vaan tekemistä.
  20. K

    Rattaiden kanssa junaan

    Pitääkö rattaista maksaa erikseen, jos ne ottaa junaan mukaan?

Yhteistyössä