Hakutulokset

  1. A

    Oululaisia?

    Takapakkia mennään täällä. Yllätysraskaus alkoi ja päättyy tuulimunaan - tulossa siis lääkkeillä keskenmeno viikon kuluttua, jos ei näytä merkkejä kasvamisesta. Positiivista on siis se, että ylipäätään raskaus alkoi, mutta ei jaksa kauheasti lippua pitää ylhäällä ja vielä enemmän mietin, miten...
  2. A

    Oululaisia?

    VOI ONNEA CATTUS! Toivottavasti teillä kaikki jatkuu hyvin loppuun asti! Ja paljon toiveita myöskin Tiitille! Kaikki onnistumiset antavat lohtua myöskin itselle. Hyvillä mielin jaksetaan odottaa omien hoitojen aloitusta. Teiltä, jotka olette piikitelleet jo, on pakko kysyä, että onko se...
  3. A

    Oululaisia?

    Meillä ohjeena on nyt, että odotellaan huhtikuuhun asti ja sitten soitan, kuinka on menkat tullut ja käydään suunnittelukäynnillä heti vapun tienoilla. Halutaan VIELÄKIN antaa aikaa sille, jos luonnollisesti tulisin raskaaksi, koska kuukautiset kuitenkin ovat melko säännölliset eikä muita...
  4. A

    Hoito/tutkimus järjestys

    Meillä myöskin vaivaa pco (lievä, mikä mulla tarkoittaa, ettei ovulaatiota tapahdu joka kuukausi) ja ollaan vasta tutkimuksien/hoidon alussa. Aluksi ainakin multa otettiin verikokeet ja tehtiin ssg. Mies on menossa ensi viikolla sperma-analyysiin. Vasta näiden jälkeen aloitetaan varsinaiset...
  5. A

    Oululaisia?

    Koska Oys:ssa ollaan myös, minua kiinnostaisi tietää, kuinka nopeasti teillä on edennyt hoidot Oys:ssa. Meistä tuntuu toisaalta, että hitaasti mennään, vaikka alkututkimukset saatiin kuntoon nopeasti. Onko teille kerrottu muutoin, miten hoidoissa edetään? Ymmärrän tunteen, että ottaa päähän tuo...
  6. A

    Oululaisia?

    Liitynpä uutena tähän ketjuun. Meillä on hoidot alkamassa Oys:ssa. Minun alkututkimukset lopuilla ja miehellä alkamassa. Lapsettomuuden syynä on pco.Keväällä on vasta hoitojen tarkempi suunnittelu, joten tuntuu pitkältä odottaa, mitä on edessä. Kaikki kokemukset otetaan kiitollisena vastaan!

Yhteistyössä