Hakutulokset

  1. N

    mesekavereita!

    Hei! Lisäsin sinut meseeni. Täällä myös elokuussa laskettu aika =)
  2. N

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    salamanteri85 paljon onnea tulevaan uuteen kotiisi :) Minäkin valmistuisin nyt syyskuun lopulla, mutta se taitaa kanssa siirtyä... :D
  3. N

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Täällä on taas tullut monta sivua tekstiä :) Meillä oli myös koira, annoimme sen nyt jo pois, ihan varmuuden vuoksi. Rotikka oli kova hyppimään paalle ja minua alkoi pelottamaan se että jonain kauniina päivänä se hyppää ja saa kaadettua minut mahani kanssa, en halunnut mitään riskejä ottaa...
  4. N

    ¤¤¤ ELOKUISIA 2008 ¤¤¤

    Uusi elokuumasuli... Elokuun 22pv laskettu aika :heart:
  5. N

    Auttakaa?

    Soitat suoraan terveyskeskukseen ja sanot, että haluat verikokeeseen raskaustestiä varten. Meillä onnistui niin (soitin terveyskeskuksen päivystykseen) ja muutaman tunnin kuluttua testin jälkeen soitin tulokset... Nopeaa ja helppoa :) Joissain paikoissa pääsee kuulema ihan vain soittamalla...
  6. N

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Meillä sitten taas ei meinannut päästä millään, vaikka kerroin että edellisestä oli jo yli kolme vuotta. Täti vaan sanoi että ei tarvitse ottaa papaa jos ei kerta ole kipuja. Sain sitten sen kannalta, että vatsa oli kipeä... Se kivun tuottaja olikin ihan jotain muuta mitä osasin kuvitellakkaan...
  7. N

    Uusi, pelokas ja tietämätön...

    Täällä alkaa jo mieli hiukan helpottua. Eilen en tainnut miettiä niskaturvotusta ollenkaan, kai se taisi olla sen hetken pelkoa ja varsinkin kun täältä nyt sai niin mahtavat vastaukset, että kaippa ne oli se suurin syy tähän helpotukseen... Masu on kyllä kipeillyt edelleen, kävelyt tuntuu...
  8. N

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Satakunnan keskussairaala. Ainakin näillä näkymin... Joo, en tosiaan sitten tuosta papasta tiedä :) Mulla otettiin papa raskauden alussa, en tosin tiennyt olevani silloin vielä raskaana :) Mitään poikkeavaa ei ainakaan silloin ollut. Tuosta vatsan painelusta, mulla paineltiin silloin...
  9. N

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Tietääkseni papaa ei oteta raskuaden aikana koska raskaus tuottaa jotain vääryyksiä tuloksiin, näin minulle ainakin kerrottiin. Tosta koukkuuntumisesta, minä olin viimeviikon lopulla kirjautunut tänne käyttäjäksi ja nyt käytän kaiken vapaa-aikani täällä... Pakko myöntää, istun nyt koulussa ja...
  10. N

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Täältä ilmoittautuu yksi elokuun synnyttäjä lisää. Laskettu aika 22.08.08 :heart: Ensimmäisessä ultrassa on käyty 07.02.08 sieltä sellainen reilu viiden sentin kääryle heilutteli reippaana ja sydän pompotti vauhdilla. Niskaturvotusta oli 1.6, mutta toivotaan että kaikki on hyvin, verikokeen...
  11. N

    Uusi, pelokas ja tietämätön...

    Ja äippä84, toivon kovasti että pienokaisesi sydän voi hyvin. Pidän täälä peukkuja teille :)
  12. N

    Uusi, pelokas ja tietämätön...

    Kiitos kaikille =) Tuli ihan tippa linssiin, kuinka nopeasti sitä lohtua saikin... Onpas nämä tunnevyöryt aika mahtavia välillä :D
  13. N

    Uusi, pelokas ja tietämätön...

    Hei! Olen koko päivän viettänyt aikaani täällä palstoilla lueskellen vastauksia etsiskellen... Vastaan on tullut iloa ja surua, itketty on ja välillä myös hymyilty. On ollut mahtavaa lukea ihmisten tarinoita ja kokemuksia. En ole koskaan osallistunut tällaisiin keskustelu palstoihin, mutta...

Yhteistyössä