Hakutulokset

  1. U

    PAS helmi/maaliskuu

    :'( Meillä kävi niinkuin arvasinkin, eli se viimeinenkään alkio ei sitten kestänyt sulatusta. Eli mitään siirtoa ei tule huomenna, tuskin enää koskaan, sillä samaan syssyyn hoitaja tänään kertoi, ettei meillä ole julkisella enää mahdollisuutta hoitoon. Tässä ollaan vielä niin shokissa, että ei...
  2. U

    PAS helmi/maaliskuu

    Kävin tänään kohdun limakalvon ultrassa ja samalla todettiin että ovulaatio oli jo tapahtunut. Kierron päivä on 12, mutta luget viivästytti vuotoa jonkin verran, eli normaali kierron päivä olisi 15, eli ovulaatio tapahtunut ilmeisesti eilen. Eli minun kroppani kulkee omaa kulkuaan huolimatta...
  3. U

    PAS helmi/maaliskuu

    Hei taas kaikille. Minä käyn täällä aina välillä "kyläilemässä" ja katsomassa mitä teille kuuluu. Minulla on 18.2 aika taas ultraan jolloin tarkistetaan limakalvon paksuus ja kun ovis löytyy luultavasti siinä muutaman päivän sisällä, niin siirto olisi sen viikon lopulla. Mutta olen hyvin...
  4. U

    PAS helmi/maaliskuu

    kirjoittelen uutena tänne, mutta olen lueskellut tätä ketjua sekä joulu-tammikuun ketjua omana piina-aikanani. Minulle tehtiin PAS 23.1, testasin vanhenneella testillä negan pari päivää sitten, mutta elättelin vielä toivoa tähän päivään asti kun vuoto ei ollut alkanut, ja kun testi todella oli...

Yhteistyössä