Hakutulokset

  1. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    Meille syntyi tyttövauva 21.huhtikuuta. Synnytys kesti vajaat 3 tuntia! :D Kaikki mennyt hyvin ja maitoa on riittänyt. Onnea kaikille uusillekin vauvan saaneille perheille ja jaksamista odottelijoille. :hug:
  2. S

    ***Huhtihiput 2008 Huhtikuussa***

    Onnea kaikille vauvan saaneille! :hug: Kovin olen ollut laiska kirjoittelemaan, lueskellut olen kyllä kuulumisianne. Eilen kirjoitin hirmu tarinan ja sitten se hävis johonkin! Atk ihmelapsi! :snotty: Noh, meillä tilanne se että tänään alkoi tulla limatulpan palasia, joten ei tässä enää...
  3. S

    2 vuotiaan yöheräilyt

    Juu, tein sitäkin välillä ja just ton mahan kanssa oli aika hankalaa. :) Nyt on sellainen vaihe menossa ettei isä " kelpaa " pojalle nukutushommiin vaan alkaa mahdoton huuto äidin perään. :/ Noh, nukutaan taas samassa huoneessa ja katsotaan jos muutamien kuukausien kuluttua poju vaikka...
  4. S

    2 vuotiaan yöheräilyt

    Oli kiva kuulla, että on kohtalotovereita ja kun hain vanhoja ketjuja hakusanoilla, totesin että melko monessa perheessä yöt ovat levottomia. Meillä on nyt mennyt muutamana iltana niin etten saa poikaa enää illalla omaan sänkyyn omaan huoneeseensa nukkumaan vaan haluaa isin ja äidin sänkyyn...
  5. S

    Tutista eroon, lapsi 2v..

    Meidän esikoispoikamme ollessa 2 v 1 kk ikäinen, veimme räänä aamuna yhdessä tutit oravanpoikasille. Poika itse laittoi ne kiviaidalle ja vilkutti niille. Illalla käytiin yhdessä katsomassa, kun tutit olivat hävinneet oravaäidin mukaan. Meillä tutti tosin ei ollut enää ollut käytössä kuin unille...
  6. S

    2 vuotiaan yöheräilyt

    Aivan kuin olisit puhunut minun suullani! :hug: Meillä sama tilanne muuten, mutta toinen lapsi syntyy vasta huhtikuussa. Meillä tämä yöllinen viereentulo kestänyt noin kaksi kuukautta. Välillä yritin saatella pojan takaisin omaan sänkyyn ja livahtaa sieltä heti kun nukahti uudestaan, mutta...
  7. S

    **Huhtihiput Helmikuussa 2008**

    Kiitos kaikille vastanneille vinkeistä ja nauttikaa keväästä. :)
  8. S

    **Huhtihiput Helmikuussa 2008**

    Voi olla, että olette jo aiheesta keskusteelltkin tai jossain on oma ketju aiheelle, mutta kysyisin silti miten te joilla on jo useampia lapsia, olette toimineet sitten kun uusi perheenjäsen kotiutuu?? Esikoisellehan se on melkoinen muutos, kun äiti onkin yhtä äkkiä kiinni vauvassa. Muutenkin...
  9. S

    huhtikuussa KYS:issä synnyttäviä?

    Juu, huhtihipuista löydyn minäkin. =) Odotatkos esikoista? Esikoiseni jo KYS:ssa synnyttäneenä voin sanoa että osaavissa käsissä olet ja oikein positiivinen kuva jäi minulle.
  10. S

    ***Huhti-Hiput 2008 Tammikuussa***

    Heipä hei kaikille. Olen uusi palstalainen ja aikani seikkailtuani löysin huhtikuussa synnyttävien palstan. :wave: Olen kohta kolmekymppinen 2v 2kk pojan äiti :wave: Savosta ja toisen lapsen laskettu aika 24.4. Synnytyssairaala KYS. Tällä hetkellä olen saikulla kotona jo viidettä viikkoa...
  11. S

    2005 Syntyneet lapsoset

    Tervehdys kaikille! Meillä 11 / 2005 syntynyt esikoispoika ja huhtikuussa syntyy toinen. Nopeasti on aika hurahtanut. Perhepäivähoito aloitettiin noin 11 kk ikäisenä ja ensimmäinen talvi oli todella hankala jatkuvat sairastelun takia. 2-3 viikon välein oli kipeänä; korvatulehdus...
  12. S

    Mihin pienet vaatteet?

    Itse toimitan aina pieneksi jääneet vaatteet seurakunnan lähetyskirpputorille, josta ne menevät todella niitä tarvitseville. Kun katsoo vaikka hylätyt lapset ry:n - sivuja niin en usko että sinne menevässä vaateavussa tahrat haittaavat. Tulee itsellekin hyvä mieli, kun voi auttaa ja kierrättää.
  13. S

    Esikoinen hoidossa, äiti kotona vauvan kanssa

    Hei kaikille. Olen uusi palstalainen.Minulla on 2v 3 kk täyttävä poika ja toinen lapsi s yntyy huhtikuussa. Olen nyt sairaslomalla ennenaikaisten supistelujen takia ja poika on hoidossa perhepäivähoitajalla 2 päivää viikossa synnytykseen saakka. Näin ihan sen takia, että voin edes parina...

Yhteistyössä