Hakutulokset

  1. H

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Ja ihan hyvin mahtu tulemaan? Mie oon kyllä tyytyväinen, että päätti laittaa sen lähetteen, kun kaikki on tulleet pelottelemaan ja oisin varmaan ite melkei pyytäny tota jos ei ois muuten saanu. Muutenkin toi lääkäri tosin oli hyvin tarkan oloinen, ruoka-aineallergioistakin kysele että oonko...
  2. H

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Huhhuh, lääkärineuvola on sitten takana. Laittoi lähetteen Jorviin, kun sf-mitta on 37 ja tää mamma on vaan 157cm pitkä itse. Ukkohan on sitten 30cm mua pidempi. No, kivahan se on saada tietää, mikä odottaa. Parissa viikossa pitäis päästä, toivottavasti tämä ei ala punkemaan maailmaan ennen...
  3. H

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Mulle kävi sama kesällä.. enkä ole vieläkään mennyt hammaslääkäriin.. Ja sama kohtalo on ilmeisesti toisella puolella hampaassa. Tosin mulla on kyse takahampaista. Varasin kuitenkin ajan ny viime viikolla, ja aika on vasta helmikuun tokalla täydellä viikolla. Kammoan noita hammaslääkäreitä, enkä...
  4. H

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Evaellenille kanssa tsempit täältä! Ja Jahvetille myös. Itsestä tuntuu vielä niin kaukaiselta, etten ole mitään sairaalakassia ajatellutkaan, ei ole mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen; kunhan vain paisun ja paisun. Huomenna on sitten se viimeinen lääkärikäynti, toivottavasti saan suuni...
  5. H

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Huh, tuleva konkretisoitui taas, kun huomasin, että c81:llä on sama laskettu aika kuin tälläkin tulokkaalla. Muuten veti Tuttemuin kuulumiset sen verran hiljaiseksi, ettei oikein kommentoitavaa ole.
  6. H

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Tuttemui :hug: Sanattomaksi saa, osanottoni suruunne.
  7. H

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Voi onnea Suurperheen Äityli :heart: Ja Civindalille kiitos kuulumisista ja toipumisvoimia!
  8. H

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Enpä sitten mennytkään samantien takaisin nukkumaan, joten jäikin aikaa ja löyty jostain virtaa paistella pullia ja sämpylöitä, pestä pyykkiä yms. On kyllä ekoja kertoja tässä lomaillessa. Selkä kipeytyy kyllä huomattavasti seistessä. Painog: yli 10kg on tullut, silleen rykäyksittäin. Ei kai...
  9. H

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Huomenta. Samoin, tunti sitten vessareissun jälkeen ei kyllä ole uni maistunut. Kohta pitäis isännän alkaa töihin heräilemään ja jos sen kanssa aamukahvit jois ja sitten menis takaisin nukkumaan. Mie oon ottanu tavaks tässä lomaillessa ottaa päikkärit heti aamutoimien jälkeen. Maha on...
  10. H

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Todella mattimyöhäisenä ilmottaudun täällä taustailijaksi ja ehkä pikkuhiljaa vähän aktiivisemmaksikin, edes loppumatkan kulkijaksi. Tuntuu reilummalta olla mukana kuin vaan lueskella hissuksiaan muitten edesottamuksia. Pk-seudulla asustetaan, taloudessa minä (22v), mies ja koira, esikoinen...

Yhteistyössä