Hakutulokset

  1. E

    Voiko korkokengillä kävely olla kivaa?

    :ashamed: Ei ongelmana ole se, ettenkö osaisi kävellä niillä, mut onko se jonku mielestä oikeesti kivantuntoista? :xmas:
  2. E

    Ylitin juuri itseni!

    Poika, 2, kaatoi mehua tohon hiiren päälle ja sehän sit lakkas toimimasta...mies ei ollut kotona, joten en voinut huutaa naisellisesti, et "help meeee..." |O Otinkin sitten meisselin kauniiseen käteeni ja purin tuon hiirulaisen atomeiksi ja kuivasin kaikki osat pumpulipuikolla ja (tässä nyt se...
  3. E

    Terveisiä ultrasta!

    :heart: (taitaa olla tyttö, niin ne lupaili...*kuiskaa*...iik :D )
  4. E

    .

    *puts*
  5. E

    Voiko olla enää pahempaa ihmistä?

    Kuin minä. Nimittäin meillä on tuttava, joka on äärimmäisen rasittava tuttava. Ei ymmärrä vihjeestä, ettei välttämättä haluta olla tekemisissä viikottain, vaan tyrkyttää itseään ja juttujaan. Olen välissä ollut varmaan sekoamispisteessä hänen kanssaan. :snotty: Tämä tuttava on omien...
  6. E

    Haluatteko nähdä mahan...?

    18+6 :snotty: (älkää haukkuko, pliiiis! :D )
  7. E

    Mikä mua vaivaa???

    Sen eilisen Martinan ja Eskon jälkeen olen vain hymyillyt :D :D ... Oli vaikea nukahtaa, ku piti hiristä kokoajan! :laugh: Ja yhä jatkuu...alkaa oleen suunpielet jo krampissa... :D :D :D Hulluksi tulossa??
  8. E

    Vaaleanpunainen ongelma.

    Jos vaimo haluaa vaaleanpunaiset tapetit, niin eihän mies voi sitä kieltää, koska se on se vaimo, joka on kotona 7 päivää viikossa?:xmas: Lisäks jos mies on aiemmin sanonut, että hänelle on aivan sama kuinka täällä sisustan, kunhan viihdyn itse, enkä laita vaaleanpunaisia norsuja seinille...
  9. E

    Laskiaispulla-

    kahvilta, päivää! :xmas: Kai se on jo aika aloittaa? Tässä just plarasin kalenteria ja tajusin, kuinka ihanaa aikaa tämä kevätpuoli on!!!! Siis tulee Ystävänpäivä ja Laskiainen ja Pääsiäinen ja Vappu...ahh! :heart: :heart: :heart: Ja kaiken kruunaa sitten KESÄ. Höh, ku mukavaa. :D
  10. E

    **Rv-pinoa, jookos?:)**

    Kuinkas voidaan? Täällä on 18+2 ja vointi hyvä. :heart:
  11. E

    Aivan pakko.

    ...nostaa tämä perä tästä NYT! Viideltä ylös. :snotty: Kauniita unia! :heart:
  12. E

    Voiko allergia tehdä kuivaa yskää?

    :attn: Ei siis mitään pikku köhköh, vaan ihan mieletöntä "kutinaa" keuhkoputkissa ja saa melkeen oksentaa sit ku yskii... :$
  13. E

    Itkiskö vai nauraisko?

    "Mamma, sinun tissit on niiiiin hienot, että ne roikkuu!!" (poika 4v.) :o Voiko tuota kauniimmin sanoa? :laugh:
  14. E

    Myydäänkö kissoille...

    ...sellasia "hienouskaulapantoja", joita ne ehkä suostuisivat pitämäänkin? :saint: Ja tarkennan samantien, että vain sisäoloissa. Vai pitäiskö tehdä itse...? Kuminauhaa vai ei?
  15. E

    Eikö missään myydä vähän erilaisempia mammavaatteita?

    Siis aina on niin tylsää ja samantapaista joka putiikissa...saako netistä mistään esim. country-henkisiä mammavaatteita?? Ruutua, palloa, pinkkiä, kimallusta...??? :p
  16. E

    ~*Rv-pinoa alkavan arjen kunniaksi! Ma 4.1.*~

    Ja mikä on vointi?:) Täällä 17+2 ja ihan normi olo, ei oikein tajua olevansa raskaana. :heart: (ja ihanaa kun joulu on ohi...tänään alan siivoamaan joulut pois, uudet kevätverhot ovat tulossa postissa, ahh!:D)
  17. E

    *harjoittelee*

  18. E

    ..~*Rv-pinoa Keskiviikolle*~..

    Ja vointia? Täällä 14+4 ja vointi hyvä, ei oikein tajua edes, että on raskaana. :) Rakenneultraa odotellen. Ja joulupukkia -tietty. :xmas:
  19. E

    Onko muita, jotka toivovat joka joulu...

    ...yöpaitaa joululahjaksi? :D Jos saan yöpaidan ja konvehteja, se pelastaa koko joulun, oli se muutoin millanen tahansa. Tämä tulee varmaan meiltä kotoa, kun äiti on aina saanut isältä yöpaidan ja se vaan on niiiiin joulun merkki... :xmas: (en kyllä edes käytä yöpaitaa öisin, mutta se on...

Yhteistyössä