Voiko korkokengillä kävely olla kivaa?

Voi olla, mä kävelin vuoskaudet pelkillä piikkareilla, about 10 senttisillä. Mutta nyt ku on taas duunissa ni ei lasten kans ulkoillessa oo kauheen käytännölliset joten oon vaihtanu maihareihin :D Mutta vapaa-aikana mennään edelleen piikkareilla.
 
Mun mielestä se on kivaa sen viis minsaa minkä jalat kestää ja sit ois kivempi vaikka kontata kun kävellä :ashamed: mutta mulla siis taitaa olla semmosia kenkäpareja suurimmaks osaks kaapissa ettei niitä ole tarkoitettukaan oikeasti jalkaan :| (en oo osannu ostaa kunnollisia siis, mut kohan kerään rohkeutta niin noiden unikuun vinkkien kanssa taidan käydä vilkuilees jos löytäsin uuden parin kenkiä )
 
---
Mä vihaan kävellä keskustassa korkkareilla, kun mukuläkiviä ja ritilöitä riittää joka puolella, mihin korkkarit jää kiiinni... Nykyään olen myös liian läski korkkareihin, rasittaa liikaa jalkoja tän painon kanssa. Korkkarit on kyllä muuten kivoja, kauniita ja naisellisia.
 
Kyllä, kunhan kengän lesti on sopiva ja korkoa on sopivasti. Nykyään jalkaani tuntuu hyvältä max 7 cm:n korko. Kaikissa arkikengissäni on muutama sentti korkoa, kävely tuntuu sujuvammalta niin. Lenkille toki pistän lenkkarit.
 
escobedooooo
mun mielestä se on kivaa sen viis minsaa minkä jalat kestää ja sit ois kivempi vaikka kontata kun kävellä :ashamed: Mutta mulla siis taitaa olla semmosia kenkäpareja suurimmaks osaks kaapissa ettei niitä ole tarkoitettukaan oikeasti jalkaan :| (en oo osannu ostaa kunnollisia siis, mut kohan kerään rohkeutta niin noiden unikuun vinkkien kanssa taidan käydä vilkuilees jos löytäsin uuden parin kenkiä )
ha ha ha xd
 

Yhteistyössä