Voiko allergia tehdä kuivaa yskää?

x
En tiedä tuosta allergiasta, mutta ainakin nyt pakkasilla ilma on tosi kuivaa, ja kuivuus voi aiheuttaa ärsytystä hengitysteissä. Jos yskä tulee kohtauksena aina kun on syönyt jotain tiettyä, niin sitten lienee allergiaa, mutta jos on jatkuvaa pientä kutinaa, niin voisi johtua kuivasta ilmastakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mulle tuli kissasta aikoinaan yöllistä yskää, hengitys oli pihisevää ja ahdasta.
No yöllä tätä yskää on nimenomaan ollut, ei päivällä...voi hitsinpimpulat...olen ollut nuhassa ja aivastellut hullunlailla jo lähemmäs 2kk, mut tässä vaan "kattelen" yhä, pitäs varmaan jo tajuta! :ashamed: Voi paska.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mulle tuli kissasta aikoinaan yöllistä yskää, hengitys oli pihisevää ja ahdasta.
No yöllä tätä yskää on nimenomaan ollut, ei päivällä...voi hitsinpimpulat...olen ollut nuhassa ja aivastellut hullunlailla jo lähemmäs 2kk, mut tässä vaan "kattelen" yhä, pitäs varmaan jo tajuta! :ashamed: Voi paska.
:hug: Se on tosi ikävää... Mulla oli ihan jatkuvaa ja kävi sitten pidemmän päälle tosi raskaaksi, ei siinä ollut enää juuri arvailun varaa.
 

Yhteistyössä