Hakutulokset

  1. H

    G: Mitä sellaista olet tehnyt, mitä et monen muun palstalaisen usko tehneen?

    Täällä Kanssa yksi joka rupatellut Alexin kanssa puhelimessa :wave: Mitähän muuta? :whistle:
  2. H

    Monelta aamulla herätys?

    Heti kun jäppinen herättää 6-7 aikoihin
  3. H

    JA VÄHÄN MUSIIKKIA...

    Children of bodom - Living dead beat http://www.youtube.com/watch?v=5tbIuzlKH9o
  4. H

    JA VÄHÄN MUSIIKKIA...

    W.A.S.P - wild child http://www.youtube.com/watch?v=TsoLb-E7oy8
  5. H

    kuinka monelle on raskausaikana sanottu esim.neuvolassa että vauva tulee etuajassa?

    Mulle sanottiin 35vkon tietämillä et taitaa tulla etukäteen ja syntyi 37vkolla.(käynnistyksellä)
  6. H

    Minkäkokoisia viikolla 37 syntyneet?

    Poika syntyi 37+2 3690g ja 51cm
  7. H

    Carena Sprint kuomurattaat

    Kiitoksia vastauksista! Täytynee varmaan sitte moiset hommata.
  8. H

    Carena Sprint kuomurattaat

    Kertookaapa ko. rattaista kokemuksia ja ostamisen arvoiset. Nyt käytössä yhdistelmät ja "rimpula" renkaiset matkarattaat. Yhdistelmiä niin hankala raijata autoon ja pois kaupunki reissuilla ja matkikset ei taas oo maailman parhaimmat lykittävät muuta kuin sisätiloissa. Siispä helpotusta...
  9. H

    Kenen julkkisäijän kanssa alkaisit "seukkaamaan"?

    Oi voi...mä olisin niin halunnut :'( dämit
  10. H

    Kaikki verenluovutukseen

    Täällä samaa odotellaan.
  11. H

    Kenen julkkisäijän kanssa alkaisit "seukkaamaan"?

    Oih..tää niin ihana...tän kun "sais" :D
  12. H

    Slipknot goes Dirlandaa =)

    Oon kanssa nähnyt tään...ihan loistava
  13. H

    Kenen julkkisäijän kanssa alkaisit "seukkaamaan"?

    Hmmm...Voisin ottaapi vaikka Alexi Laihon :heart:
  14. H

    Mitä suurta muotivillitystä olet aikoinasi kokeillut?

    Niin ja sittenhän oli niitä kun normi pipossa oli jonkin eläimen häntä tupsuna :( Ja sitte oli näät NHL pipot eli siis ilmeisestikkin nuat jonkun mainitsemat kortsupipot :D Ja meillä ainakin farkkuihin saatiin lisää pituutta ompelemalla polvien kohdille eriväriset farkkusuirot.
  15. H

    Voiko opettaja mielestänne pakottaa oppilaan tekemään jumppatunnilla jotain?

    mulla kävi yläasteella opettaja tukkaan kiinni kun en sillä hetkellä justa noussut lattialta, siltä istumalta poistuin koko liikuntatunnilta ja rehtorin puheille. Juu voihan sitä jossain määrin sanoa mitä tehdää ja kaikki tekee mut et käy oppilaan kiinni...ei mene mun ymmärrykseen.
  16. H

    Joko lumisade on alkanut ja pakkaspino

    Äsken ulkona käydessä oli alkanut lunta tulemaan, JIPII. :D
  17. H

    Mitä suurta muotivillitystä olet aikoinasi kokeillut?

    Kukaanko ei oo maininnut,ah niin ihania kaksraita verkkareita.Oli ennen noita nappiverkkaita :x

Yhteistyössä