kuinka monelle on raskausaikana sanottu esim.neuvolassa että vauva tulee etuajassa?

tai toisinpäin? pitikö paikkansa?
musta on tavallaan aika väärin et ne sanoo niin..?
mun kohdalla sanottii et tuskin pitää kiirettä,et on loppuun asti ja lapsi synty rv38.
kaverille sanottii et hyvä jos "pystyt pidättelee" ees viikolle 37 ni lopuks käynnistettii rv42 ja jotain :whistle:
nyt mun siskolle oli sanottu et tulee etuajassa ja totesin vaan et eli viikolla 44 revitään väkisin ulos :D :xmas:
 
cukkis
mulle ei sanottu mitään. Mutta kaverilleni sanottiin että tulee etuajassa kaikki paikat on jo kypsyneet jne...että koita pidellä viikolle 37 edes sisällä kun on niin pieni. MUtat nyt menee viikolla 41 ja on ihan kypsä kun ei vieläkään ole syntynyt
 
Mulle sanottiin viikolla 29 että lähtö voi tulla milloin vain. Olin vuodelevossa, en aina niin tunnollisesti kuitenkaan, ja kalvot puhkaistiin 38+6.

Lääkäri kysyi rv30, että kuinka kauan matka kestää meiltä sairaalaan. Sanoin, että 20 min. niin pääsin kotiin pötköttelee :D
 
Viikolla 35 tais olla se viimeinen lääkäri ja silloin lääkäri totesi, että niin näyttäisi paikat kypsyneen, jotta taatusti ei täysilel viikoille mennä... Synnytys käynnistettiin viikoilla 41+5... :whistle:
 

Yhteistyössä