Hakutulokset

  1. H

    Kuinka plajon sattuu lävistyksen ottaminen rustoon, korvanlehteen?

    Mulla on 3 lävistystä rustossa. Ne on ammuttu normi "lävistyspyssyllä". Se sattui jonkun verran ja paraneminen kesti muistaakseni n. 2kk. jos sen lävistys neulalla tekee sattuu varmaan vähemmän. Ei kai se korva tipahda jos se tulehtuu ;) Pitää muistaa vaan putsata lävistystä hyvin. Eikä koske...
  2. H

    Lakisääteinen tupakkatauko

    Mä liityn seuraksi..
  3. H

    sisustus ideoita vessaan

    Imukupeilla joissa on koukku saa laitettua näppärästi tauluja seinille.
  4. H

    mitä lapsesi tekevät juuri nyt?

    Pieni nukkuu isompi katsoo Monsterit oy elokuvaa...
  5. H

    miten miehiä pokataan?

    Kai sen huomaa koska ne kemiat pelaa...
  6. H

    Koruista tietävät

    Tämä koru liikkuu nimellä palloketju, ite kun ei älynnyt heti nimeä...
  7. H

    Koruista tietävät

    Nyt mä löysin http://www.a4a.fi/korut/product.php?id=211
  8. H

    Koruista tietävät

    Millä nimellä kutsutaan tai kuka niitä valmistaa korukaupoissa myytäviä hopeisia/kirurgin teräksestä valmistettuja "pallo"-koruja? Siis se ketju on samanlaista kuin lavuaarin viemäri tulpan ketju, ja niitä on eri kokoisia. Netistä yrittänyt etsiä, mutta kun en tiedä millä nimellä sitä hakea...
  9. H

    löysin halvan keittiön...

    Saa sieltä erikseen tilattua lisää kaappeja...
  10. H

    löysin halvan keittiön...

    http://www.warister.com/catalog/index.php?cPath=25&osCsid=5366c6520d73400d91971111ba037170 Uskaltaisikohan sitä ostaa tuon hintaisen keittiön? Mitenköhän laadukas on? Olisiko kellään kokemusta kyseisestä firmasta?
  11. H

    Ihanaa kun tulee syksy!!! =)

    On syksy ihanaa aikaa, mutta syksy saa tulla sitten vasta kun olen pitänyt tämän mun kesäloman loppuun... Vielä 2 viikkoa :kieh:
  12. H

    Monenko miehen kans olet ollut sillai?

    7...kanssa on ollut ihan suora yhdyntä, lisäksi joitain on ollut ettei ole ihan niin pitkälle mennyt...
  13. H

    Maailmanloppu tulee sitten vuonna 2012

    En katsonut, mitäs siinä puhuttiin? Olen kyllä kuullut että Maya-intiaanien kalenteri loppuu 23.12.2012....
  14. H

    saa onnitella!

    Niin seuraava nikki on sitten kolisevasuttura... :saint:
  15. H

    saa onnitella!

    Kiitokset! No varmaan suurin syy on laihtumiseen on eron kautta tullut stressi, eli ruoka ei maistu. Ja karkit ja herkut jättänyt pois.
  16. H

    JAA-HAS....MITÄ LASISSA? :)

    ei mullakaan...
  17. H

    saa onnitella!

    Olen laihtunut 9kg 6 viikossa... vielä olis jäljellä 40kg...
  18. H

    Pystyykö moni tähän: Mulla vielä jouluvalot ikkunassa

    Tällä laulaja Dannyllä näyttää olevan myös jouluvalo-kranssi ja tähtilamppuverho ikkunassa
  19. H

    Mikä sulla on soittoäänenä?

    metallica -unfogiven välillä myös red hot chili peppersiä under the bridge
  20. H

    Miks ihmeessä jotkut tyypit vaan jää ikuisesti ihon alle??

    Juu, minullakin on oma ihon alla... Työkaveri... Ollaan tunnettu yli 8 v. Ja aina vaan jaksaa sykähdyttää... Silloin kuin tutustuttiin molemmat seurusteli, sitten kun hän oli vapaa minä olin varattu, nyt kun minä olen vapaa hän on varattu... Keskusteltiin joskus aiheesta, että meillä on aina...

Yhteistyössä