Hakutulokset

1. S

Gesslein yhd.rattaiden toimivuus

Se olikin ihan yli yksinkertainen systeemi. Tajusin kyllä, että "klonteista" sitää nostaa ja jostain jalalla painaa...silti ei onnistunut. Kiitos kummallekin ohjeista. Jo onnistui. Vika oli siinä, että vedin vääristä aisan "klonteista" :laugh: Olen samaa mieltä Meaden kanssa, että kasaan...
  2. S

LG itkuhälytin kameralla

Hei ! Löysin linkin, jossa on käyttäjien mielipiteitä ko. LG:n hälyttimestä. Toivottavasti auttaa asiaan. http://keskustelu.kaksplus.fi/t878136
  3. S

Gesslein yhd.rattaiden toimivuus

Ostin juuri mieheni kera uudet Gesslein merkkiset yhdistelmärattaat. Olen ollut erittäin tyytyväinen merkkiin...yksi ongelma vain on. Miten saan rattaat "taitettua" alas ?! Esimerkiksi, kun lähdemme autolla liikenteeseen ja rattaat pitäisi saada "taitettua/laskettua" kasaan, jotta ne mahtuvat...
  4. S

Synnytyspelko jo liian aikaisin...

Minulla on hiukan samanlainen "pelko", kuin Nainen 25:llä. Pelkään/jännitän omien vanhempieni mielipidettä sekä asian hyväksymistä. Ei pitäisi ajatella, mitä muut ovat mieltä...mutta mietin sitä silti. Mieheni on toivonut raskauttani jo viimeiset viisi vuotta, mutta pelkoni "kangistaa" minut...

Yhteistyössä