Hakutulokset

1. A

Jännitysniska...

oli siis magneettikuvien tulos!!! Ei vikaa päässä eikä kaularangassa rakenteellista vikaa... jipii! Nyt vaan pitäis saada se ryhti korjattua niin häviäis toivon mukaan tää päänsärky ja huimaukset. Kyllä alko elämä taas hymyilemään!!! :heart: =)
  2. A

Jännitysniska...

Dinosaurus: Hermoratahieroja hieroo koko kehon päästä varpaisiin. Hän ei keskity niinkään lihaksistoon vaikka hieroo toki niitäkin, mutta hieronta kohdistuu pääosin kehon hermoston hieromiseen ja elvyttämiseen. Kesto on n. 2-3 tuntia/krt. Täällä Kymenlaakson seudulla se maksaa 55-70e krt. Puren...
  3. A

Jännitysniska...

ja kiitos kommenteistanne! =) Helpottaa kuulla teidänkin kokemuksistanne ja olen kyllä lukenutkin lähes koko ketjun alusta... heh. Kyllä silti pelottaa nuo magneettikuvien tulokset. Kävin viime viikolla hermoratahierojalla ja hän kyllä varoittikin hoidon jälkeisestä huonosta olosta...
  4. A

Jännitysniska...

Hei, olen 34-v. kahden lapsen äiti ja olen kärsinyt huimauksesta viime syyskuusta lähtien eli n. vuoden. Oireita on vaikka kuinka paljon... Pienempi lapsi 1,5-v. oli korvakierretapaus kk-ikäisestä alkaen. Imetin häntä vuoden, yöt läpeensä, ja päivälläkin todella usein istuvassa asennossa...
  5. A

Siittiöiden vähäisyys ja laiskuus, raskaaksi luomusti??!!!

Hei, olemme yrittäneet toista lasta lähes vuoden (esikoinen tärppäsi heti ekalla) ja hakeuduimme tutkimuksiin kun toista palleroa ei alkanut kuulua. Tutkimuksissa todettiin siittiömäärän selvä aleneminen (9milj/ml) ja nopeat puuttuu kokonaan. Hitaita 30%. Onko kenelläkään kokemusta ko...
  6. A

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

ajattelin vaan varoittaa, että Kotitestit.com (myy Acon ja Advance testejä ei ole luottamuksen arvoinen ostopaikka!!! Tilasin ja maksoin viikko sitten ovistestejä, eikä tuotteita ole vieläkään tullut perille. Olen laittanu jo yhteensä 4 sähköpostiviestiä heille, enkä ole saanut vastausta...
  7. A

Kotitestit.Com EI TOIMITA MAKSETTUJA TUOTTEITA!!!

VAROKAA!!! ajattelin vaan varoittaa, että Kotitestit.com (myy Acon ja Advance testejä) ei ole luottamuksen arvoinen ostopaikka!!! Tilasin ja maksoin viikko sitten ovistestejä, eikä tuotteita ole vieläkään tullut perille. Olen laittanu jo yhteensä 4 sähköpostiviestiä heille, enkä ole...
  8. A

Kotitestit.Com EI TOIMITA MAKSETTUJA TUOTTEITA!!!

VAROKAA!!! ajattelin vaan varoittaa, että Kotitestit.com (myy Acon ja Advance testejä) ei ole luottamuksen arvoinen ostopaikka!!! Tilasin ja maksoin viikko sitten ovistestejä, eikä tuotteita ole vieläkään tullut perille. Olen laittanu jo yhteensä 4 sähköpostiviestiä heille, enkä ole saanut...
  9. A

Luminka: Ensiksi, iiisooot onnittelut plussasta! :hug: Ja kiertopäivä on muuten sitte taas kp 6/27. Kävin pe Felicitas-klinikalla tutkimuksissa: Ensin tutkitaan keltarauhasarvot ja sitte parin kk:n päästä jos vielä on negaa, ni muut hormonit ym. munasarjojen aukiolot. En oo jaksanu edes...
  10. A

Moikka! Mä kerron ensin tän oman napani tarinan :whistle: Mulla alko maanantaina kp24 tuhruttelua. Sitä on jatkunut tähän päivään asti, mutta siteeseen ei vielä ole tullut mitään. Menkat pitäis virallisesti alkaa huomenna. Mä hermostuin jo niin, että varasin ajan lapsettomuusklinikalle...
  11. A

vaan kaikille!!! Joku tuolla aiemmin kirjoitti minun olevan tumman kikkarapää, urheilullinen tms. Olen kyllä tumma sekä kikkaratukkainen, pitkähiuksinen sellainen. Urheilullinen en kauheasti ole, mutta kärrykävelyillä kuitenkin käyn. =) Mä olen ollu niin pihalla näistä kaikkien...
  12. A

Luminka: Pieleen meni toi arvaus siitä marsusta!!! :laugh: =) ;) ... korkeintaan hiiriä talon alla :) Täällä taas jännätään loppuviikon oviksen jäljiltä... ON muuten tullu kummia tuntemuksia rintoihin... siis 3-4pv oviksen jälkeen: Ensin tuntui että toinen nänni ois ollu arka ja sitte...
  13. A

Emppu: Tosi paljon onnea plussasta!!! :flower: Saanko udella, kuinka pitkän yrityksen jälkeen tärppäsi... sitä kun ei enää tuolla etusivulla näkynyt? Mä en oo ehtiny/ pystyny kirjottelemaa tänne vähään aikaan, ku me ollaan oltu niin kauheen flunssan kourissa et en oo aikoihin ollukkaa näin...
  14. A

Eli, Luminka: Mun kiertopäivä on nyt siis 1/27...pyh! :( Ei mulla kyllä raskautunu olo ollutkaa, mutta kyllähän sitä salaa toivoi ja uskalsi jo vähän uskoakin että pieniä olis tulossa. :'( Nytpä tulee käyttöä sille clearbluen digitaaliselle ovistestille, jonka ehdin tilata. Onnea...
  15. A

Hei kamut, te ette varmaan enää jaksa tätä samaa virttä... mut ne menkat ei sitte taas alkanukkaa... taas aamulla tuli tosi tosi vähän punertavaa... enemmänki pikku limaklöntti vaaleanruskeeta ja koski menkkamaisesti mahaa... Ja nyt ei tuu enää mitää... limakalvot on kuivat ku santapaperi eikä...
  16. A

Luminka: Vähän on menkkafiilikset, että voi olla ettei tarvikkaa testailla :'( Varmasti huomena tai ylihuomena viimeistään varmistuu kumpaan suuntaan mennään. Plussia vaan kaikille suuresti!!! :heart: (nii, ja ainaki clearbluen digitaalinen ovistesti kolahti tänään postilaatikkoon...
  17. A

Arvaatkaas kummaa!!! Eilen tuli ihan selkeästi kirkasta verta kun tein alapesua ja ajattelin, että sieltä ne menkat sitten alko... piti kierron mukaan kyllä eilen alkaakin. No, me sitte peuhattii illalla peiton alla :ashamed: ja mä ajattelin et "mikä sotku" siitä on seurauksena, ja... EI...
  18. A

Torey, siis en olen vielä hankkinut sitä vehjettä, mutta sinne syötetään ilmeisesti kierron alkupäivä ja ymmärtääkseni siinä on myös pissatestit niinku digitaalisessa ovistestissä... Ohjeissa sanotaan, että se parantaa mahdollisuuden tulla raskaaksi 2 kierron aikana 89%!!! Ja vempaimeen mahtuu...
  19. A

Voi hitsi... just ku mä aloin aattelemaa, et josko täs oltaiski pieniin päin ni ne menkathan alko just nyt!!! Että taas ottaa kupoliin!!! :kieh: Onks kellään muuten kokemusta/ tietoa tosta halpa-testien sivuilla myytävästä CLEARBLUE-FERILITEETTINÄYTÖSTÄ???!!! Aika kallishan tuo näytti...
  20. A

Memmuli84: Poika on syntyny 15.1.2006, eli tänään 2-v. Ja yrityskertoja on kai 7... kierto on 27pv. Olen vielä kotona ja ajattelin, että tekis sen toisen näillä samoilla vapailla mutta eihän se ollukkaan niin helppoa! Eka tärppäs heti ja kuvittelin et toinenki tärppäis, mut eipä ei!

Yhteistyössä