Hakutulokset

  1. T

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    Tulipa mieleen tuo kysymys, kun tuttu vm-71 viettää syksyllä 20-vuotistaivalta miehensä kanssa. Itse olen vm-72 ja viisi vuotta minulla yhdessäoloa mieheni kanssa. Löytyykö siis meidän ikäluokasta niitä, joilla on vain yksi pitkä parisuhde takana vai onko monta parisuhdetta yleisempää?
  2. T

    Harrastus 8-vuotiaalle

    Otetaan vastaan 8-vuotiaalle pojalle hyviä harrastusideoita, joissa oppisi kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä. Pojan luonne on niin lyhytpinnainen varsinkin uusien asioiden opettelussa. Jos ei ensimmäisellä kerralla osaa, lentää tavarat ja kielenkäyttö ei ole parhaimmasta päästä.
  3. T

    Muskari ja 3-vuotias

    Meidän neiti täytti kesällä 3v, ja suunnitelmissa on ilmoittaa hänet nyt syksyllä muskariin, jossa hän ei ole aiemmin käynyt. Neiti tykkää hurjasti musiikin kuuntelusta ja laulamisesta, joten sen tähden tuo muskari on suunnitelmissa. Olisikin nyt kiva kuulla kokemuksia ym ajatuksia lasten...
  4. T

    Hampaiden harjaus

    Kävin 3-vuotiaan neidin kanssa hammashoitajalla, joka sanoi, että kouluikään asti vanhempien pitäisi tarkistaa hampaiden harjaus. Meillä neiti ensin itse harjaa ja sitten minä harjaan varmistaen, että 'hammaspeikot' ovat poissa. Suht hyvin olen saanut harjattua päivittäin. Välillä oli vähän...
  5. T

    Yhden lapsen äiti

    Otsikko jo kertoo sen. Eli minulla on noin 3-vuotias tytär ja itselläni ikää 35. Nyt lähipäivinä olen alkanut paljon pohtia, jääkö minun lapsilukumäärä yhteen vai pitäisikö yritystä aloittaa, ettei lopulta ikä tule vastaan. Olisi kiva kuulla muitten samoja ikiä olevien yhden lasten äitien...
  6. T

    Lumisadepallo?

    Miksi kutsuitte lapsena niitä esineitä, missä oli kuvun alla vettä ja kun sitä heilutteli, lumihiutaleet leijuvat? Nyt olen nähnyt niitä kutsuttavan lumisadepalloiksi. Ei me lapsena niin sanottu, mutta en millään muista, mitä ne sitten olivat. Kuka muistaisi...
  7. T

    Harrastus, tulevaisuus ja seksi

    Muistan nuorempana lukeneeni jostain, että parisuhde onnistuu jos seuraavista kaksi on suhteessa hyvin: - on yhteinen harrastus - katsotaan yhteistä tulevaisuutta kohti - seksi sujuu. Oletko samaa mieltä? Meillä ei yhteistä harrastusta ole, mutta nuo kaksi muuta on ihan okei. Parisuhde...
  8. T

    Nekku Design

    Löysin netistä lastenvaatteita valmistavan Nekku Design, mistä voisi tilata helposti vaatteita - onko kellään kokemusta noista vaatteista? Ainakin kotimaista mutta ei ihan halpoja...
  9. T

    Vanhat mainokset - mitä muistat?

    Yksi ja kaksi, Tapiolaksi Aura ja Pohja yhdistyvät. Tässä nukke neitonen, hieno vaaleatukkainen, Daisy Vaatteita hän rakastaa, Daisy Hän kivan koiran omistaa ja ratsastusta harrastaa, Daisy. Aina kun mä maitoa juon, mä muistan sut ja hetken tuon, sulle sanoin näkemiin, lähdin maalta...
  10. T

    2-vuotiaan uhma alkanut?

    Huh huh... Tänään meidän neiti 2v8kk on ollut ihan eri tyttö. Aamulla itki, raivosi, heilui, huusi ainakin vartin, kun olisi pitänyt syödä aamupala. Päiväunille nukahti pienen itkun kera, mutta sattuipa meillä sitten ovikello soimaan. Tietysti neiti heräsi viiden minuutin unen jälkeen, ja sitä...
  11. T

    Reima/Travalle/Rasavil -keväthaalari?

    Meillä on ollut käytössä vain Lassie-haalarit 2,5-vuotiaalla neidillä tähän mennessä. Nyt keväthaalarin osto on edessä ja netistä löysin eri vaihtoehtoja. Vaihtoehtoja on monia, joten kyselenkin plussia ja miinuksia käytön pohjalta Reiman, Travallen ja Rasavilin haalareille. Mitä suosittelisitte?
  12. T

    Mikä on paras kuulemasi/lukemasi lausahdus?

    Ei se että saa mitä haluaa, vaan se että haluaa mitä saa (elokuvasta Kutsuvat sitä rakkaudeksi).

Yhteistyössä