Hakutulokset

  1. S

    Paras hedelmällisyysklinikka Helsingissä? Vai julkinen puoli?

    Mä suosittelen dextraa kanssa.Mulla lääkärinä Niklas joka on huipputyyppi.Muutekin paikka on huipputasoa. Felicitas on kanssa ihan ok(meidän toinen lapsi sai siellä alkunsa) mutta kallis paikka ja mulle vittuiltiin siitä että etsin itsekkin tietoa ja olin hyvin aktiivinen. Me ei koskaan lähdetty...
  2. S

    HCG, millaisia arvoja teillä on ollut alkion siirron jälkeen varhaisraskaudessa?

    Blastolla pp14 hcg 94 ja raskaus meni kesken rv9 Blastolla pp14 hcg 97 ja tämä raskaus päättyi pojan syntymään 2013
  3. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    hiippis81 Ilmoitin klinikalla että tahdomme luovuttaa ne eteenpäin ja meille varattiin lääkäriaika johon kuului myös psykologin tapaaminen,allekirjoitettiin lappuja ja muistaakseni ottivat vielä niitä infektioverikokeita,kaikki oli kuitenkin ilmaisia. Saimme myös päättää että saako solut mennä...
  4. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Sphinx Ite voin suositella dextraa. -jennica- Siittiöihin voidaan tehdä Siittiöiden DNA-fragmentaatio tutkimus,varsinkin tupakointi heikentää siittiöiden dna:ta. Meillä saatiin kaikissa hoidoissa hyvin vähän soluja ja 2 päiväisillä tuli ekasta nega.Sitte otettiin riski ja viljeltiin niitä...
  5. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jonnuli-77 Ehdottomasti pyytäisin testaamaan kilpparivasta-aineet. Mulla oli hoidoissa kortisoni mukana ja niistä hoidoista tuli plussat. Mulla kilppariarvot aika ok mutta otettiin juurikin vasta-aineiden takia kortisoni mukaan. Ja ne vasta-aineet tekee sen että vajis kehittyy jossain vaiheessa.
  6. S

    Alkioiden luovutus tuntemattomalle vastaanottajalle

    Me luovutimme omat alkiot eteenpäin.Meillä lapsiluku täynnä eikä haluttu hyviä alkioita heittää roskiinkaan. Piti käydä psykologin juttusilla ja sen jälkeen tehtiin lääkärin kanssa paperit,meistä myös otettiin ne infektioverikokeet. Se että tuleva lapsi saa tietää alkuperänsä ei ole ihan...
  7. S

    Suositelkaa yksityistä klinikkaa Helsingistä

    Ehdottomasti dextraa ja siellä lääkäri Niklas Simbergia.Myös felicitas on hyvä ja siellä lääkäri merja Tuomi-Nikula.
  8. S

    Alkion lyhyt viljely vs pitkä viljely

    Olisko ollut menopur 150iu ja synalera,pregnyl 10000 ja luget 6kpl päivässä ja pitkä kaava.Lisäkis söin tyroksiinia ja metforminia mikä on sokerilääke.
  9. S

    Alkion lyhyt viljely vs pitkä viljely

    Risukasa Ei tehty mitään erilailla,samat lääkkeet ja tukilääkkeet..ainostaan tuo gonateblypiikki tuli mukaan. Niinkuin lääkäri sanoi että kaikki hoitokerrat on eilaisia. 3.ivf:ssä tosiaan selvisi se yksi ja ainoa blastoksi asti ja silloin punktiopvänä lääkäri rupes jo väläyttelemään että mun...
  10. S

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    rv8 jotain rupeaa kaikki tärkeät elimet yms. muodostumaan ja jos esim. rv9 ultrassa kaikki ok niin silloin ollaan jo pitkällä. Mähän ravasin 2010 ultrissa rv6,7,8 ja kun olin menossa rv9 ultraan niin siellä todettiin alkion kuolleen juuri tuon rv8 ultran jälkeen. Kun kaikki puhuu että jos...
  11. S

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Voi Risukasa Ei ole sanoja mitkä lohduttaisi sua nyt...itku tuli kun luin sun uutiset...niin väärin,olisi todellakin ollut nyt sun vuoro. Paljon halauksia ja voimia jatkaa eteenpäin mitkä päätöksesi onkaan.Jäikö pakkaseen mitään??:heart:
  12. S

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Risukasa Rupee makaamaan sängylle niin että jalat tulee ulos siitä reunalta ja jalkapohjat on maassa.Sitten kun kuulet sen viuh viuh-äänen niin ihan siitä milli johonkin suuntaan ni pitäis ruveta kuulostamaan tositosi nopealta sykkeeltä.Ja liikuta anturia tosi hitaasti ja pyörittele eri kulmiin...
  13. S

    IVF/ICSI hoidot jatkuu

    Risukasa Onnittelut :) Mutta hei,täytyyhän jonkun olla ensimmäinen siinäkin prosessissa joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon :)
  14. S

    Alkion lyhyt viljely vs pitkä viljely

    Mä liputan pitkän viljelyn puolesta. Ekassa ivf siirrettiin 2kpl 2 päiväisiä alkoita ja nega ja samoin kävi passissa. 3. ivf tehtiin pitkä viljely silläkin riskillä ettei yhtäkään alkiota selviäisi siirtoon,no yksi jaksoi ja siirrettiin ja siitä poika syntyi. 4.ivf lähdettiin samoilla...
  15. S

    Kokemuksia klnikoista

    Itse suosittelen lämpimästi helsingistä Dextraa ja lääkäriä Niklas Simberg...Myös felicitas hyvä paikka.
  16. S

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    Mä tulen tsemppaamaan teitä ja kertomaan oman tarinani. Meillä esikoinen tuli pillereiden syönnistä huolimatta ja toista alettiin yrittämään kun esikoinen oli vuoden.Ei kuulunut/näkynyt vaikka jyystettiin kalenterin ja ovistikkujen kanssa.Seksin harrastamisesta tuli pelkkä velvollisuus josta...
  17. S

    Lokakuun lapset 2013

    Mä en tajua tätä imetyshommaa nyt alkuunkaan.Eli mä imetän,imetän ja imetän,ostin ihan imetysteetäkin mitä juon pitkin päivää,syön ja juon ja imetän myös yöllä niin ei....vaikka olen molemmat rinnat imettänyt 2-3 kertaan niin silti poika huutaa ja rauhoittuu vasta kun saanut nannia n. 100ml...
  18. S

    Lokakuun lapset 2013

    Moikka kaikille Meille syntyi tosiaan poika 23.10 klo 12.01 ja mitat oli 4154g/51.5cm. Poika tuli siis suunnitelulla sektiolla kun kaksi edellistäkin lasta on syntyneet sektiolla ja poika viihtyi perätilassa ihan loppuun asti. Ke aamuna 07 oltiin hyvinkään sairaalalla ja kirjauduttiin...
  19. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Hei kaikille :) Meille syntyi 23.10 klo 12.01 ihana pieni poika mitoin 4154g ja 51,5cm ja pipo 37.5cm rv 39+2 sunnitellulla sektiolla.Ja multa katkaistiin piuhat siinä samalla kertaa.Leikkausepikriisistä selvisi että mulla on kohtulihas paikoitellen erittäin ohut eli jostain paikoista vaan...
  20. S

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Moikka pitkästä aikaa.....ei tule kirjoiteltua kun tuolla fb:n puolella on jotenkin helpompi kirjoitella. Täällä tänään rv38+5 ja sovittu leikkauspvä on ensi ke eli 23.10..onneksi :) Pieni painaa jo 3.7kg eli menee varmaan vähän päälle 4kg kun syntyy. Samalla mulle tehdään sterilisaatio...

Yhteistyössä