Hakutulokset

  1. Ä

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Lumi-Marjalle jaksamisia,toivottavasti tilanne ei ole niin huno kuin antoivat ensin ymmärtää :hug: Omassa olotilassani ei kummempia. Voi kun sais mahan toimimaan, ei tarttunut pojan kuratauti mutta parempi niin. Kovasti jo odottelen perjantain neuvolakäyntiä, vaikka edellisestä käynnistä...
  2. Ä

    ***MAALISMASUT TAMMIKUUSSA ***

    Moikka! Joku kyseli runoista/loruista kuinka ilmoittaa tekstarilla vauvan syntymästä.Täältä löytyy ihan kivoja ja voihan niitä muokata mieleisekseen www.positiivarit.fi
  3. Ä

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Rouva Pikkumyy ,onneksi ne sydänäänet löytyivät. Varmaankin oli tosi pitkät minuutit odottaa että milloin ne kuuluvat. Minulla ei alkuraskauden aikana erityisemmin janottanut,mutta nykyään joutuu myös yöllä nousta juomaan.Suu on jatkuvasti ihan kuiva. Esikoinen on meillä vatsataudissa, saas...
  4. Ä

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Onko muille tullut raskauden myötä suonikohjuja? Minulle ei eka raskauden aikana tullut ollenkaan,mutta nyt niitä on siitäkin edestä. Vasemaan reiden takaosa on aivan hirveän näköinen.Neuvo-täti sanoi että yleensä laskeutuvat/häviävät synnytyksen myötä,onkohan näin? Lumi-Marja ,harmi että...
  5. Ä

    35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

    Olen aina välillä käynyt lukemassa teidän juttuja ja ajattelinpa alkaa itsekin jotain kirjoittelemaan. Täällä äiti vm-69.Toinen lapsi tulossa,la 15.3.Esikoinen 7v. Neuvola kuulumisia Rv 31 Painoa yht.4kg Sf-mitta 32cm ja vyötärön ympärys 105cm RR 98/56 Hb 132 Syke 138 Siinäpä ne...

Yhteistyössä