Hakutulokset

1. V

***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

Tervehdys! Vihdoinkin pääsen koneelle..Meille syntyi tyttö sektiolla 11.9-08 klo: 7.26. Painoa oli tytöllä huimat 4835g ja pituutta 53 cm. Vape ja Kerttu
  2. V

Huomenta! Täällä ilmoittaudutaan yhtenä kappaleena. Eilen oli vika neuvola ja siellä ei mitään uutta. Vauva on todella alhaalla ja alapää onkin kipeä! Säännöllisiä supistuksia on, mutta ei kovin kipeitä. Pakko vaan kärvistellä, eihän tässä muukaan auta. Vape ja Kerttu 41+1
  3. V

Huomenta! Paljon onnea kaikille synnyttäneille. Täällä jo usko kohta loppuu..syntyyköhän tämä meidän vauva ikinä? Verenpaine on muka nousussa, joten sain mittarin kotiin. Nyt sitten viikonlopun seurailen verenpaineita ja pissaa kotona. Ei täällä kotona ne verenpaineet ole korkealla. Aika...
  4. V

Huomenta kaikille ja onnea vauvansa synnyttäneille! Täällä sitä vaan vielä ollaan yhtenä kappaleena. Supistuksia on säännöllisesti, mutta ei riittävästi. Kyllähän tässä jo olisi valmis synnyttämään, kun tänään olisi jo laskettu aikakin. Neuvolassa ei mitään uutta, painoa oli tullut kilo...
  5. V

***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

Paljon onnea kaikille synnyttäneille! Olen vihreä kateudesta, voisin jo itsekkin siihen puuhaan lähteä..Tänään oli neuvola ja eihän siellä mitään uutta tullut. Vauva todella alhaalla, mutta ei täällä kyllä ole merkkejä jakautumisesta. Muutaman päivän olen ollut todella kipeä, selkää ja vatsaa...
  6. V

Kuulumisia täältä kertoilisin..Terveiset Kättäriltä, oltiin lääkärin tarkastuksessa. Vauva on pysynyt pää alaspäin, kovin on alhalla. Kohdunkaulaa ei enää ole ja melkein sormelle auki. Eli kyllä viime päivien supistelut ovat tehneet tehtävänsä. Ei lääkäri sanonut kuinka kauan tässä vielä...
  7. V

Huomenta! Täällä ollaan ja yhtenä kappaleena. Olin viikonlopun yksikseni, kun mies oli maalla. Päässähän alkoi liikkua vaikka mitä :laugh: Kävin kaupungilla ja hemmottelin itseäni. Ihanaa..Olen lakannut nukkumasta, viimeyönä nukahdin vasta neljän aikoihin. Missähän kohtaa sitä putoaa? Ei...
  8. V

Neuvolakuulumisia: Viikoilla: 37+1 painoa :12 kg RR: 128/90 noussut! hb: 121 sf: 37! Vauva olisi edelleen pää alaspäin. Vaikka eihän terveydenhoitaja ollut missään vaiheessa huomannut, että hän oli väärinpäin Olen niin äkäinen, että voisin hyppiä tasajalkaa ( jos vain kykenisin)...
  9. V

Anteeksi hyvät naiset! Ei ollut tarkoitus pelotella, vaikka itse hieman pelästyinkin. Ei se vauvan kääntäminen kuulemma kaikilla satu. Lääkäri tarkisti ultralla sekä ennen, että jälkeen toimenpiteen vauvan asennon. Ensiksi oltiin käyrillä puolituntia ja sain jonkun piikin. Tämän jälkeen tuli...
  10. V

Paljon onnea kaikille rouvaantuneille :flower: Ja paljon onnea Tuulille ja koko perheelle pienokaisesta :heart: Olin eilen Kättärillä, kun vauvaa käännettiin ja täytyy sanoa, että kipeää teki. Ekalla kerralla vauva pääsi karkuun, mutta tokalla yrityksellä se sitten onnistui. Kätilö kyllä...
  11. V

Tervehdys kaikille! Olen matkustellut ympäri Suomen maata nyt kun on tuota aikaa ollut niin paljon. Olen siis ollut poissa työelämästä jo toukokuulta. Nyt pääsen koneen äärelle ja olen jo osan teidän jutuista lukenutkin. Olen pahoillani, etten nyt osaa kommentoida kaikkea, tekstiä on tullut...
  12. V

***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

Tervehdys! Uusi yritys, edellinen tekstini häipyi jonnekkin... Sairaslomalla täällä ollaan nyt sitten kesäloman alkuun asti. Olin muutaman päivän töissä ja eihän siitä mitään tullut. Hyvä näin, nyt voin nauttia kesästä täysin rinnoin. Verensokerit pysyvät kurissa tiukalla ruokavaliolla...
  13. V

***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

Huomenta kaikille! Ihania vatsoja teillä! LIZARD ei minulla mitään oireita ollut näiden sokerien tiimoilta. Ehkä juuri sen vuoksi olin niin hämmästynyt tuloksesta. Minulla oli paastoverensokeri ja tunnin arvo molemmat kohollaan, joten se on pahempi juttu se. Jos nyt ihan rehellisiä ollaan...
  14. V

Hei vaan kaikille! Jopas se nyt myrkyn lykkäsi..Neuvolasta soitettiin, viimmeviikkoisesta sokerirasituksesta ja sokerit kohollaan. Minulla on siis raskausajan diabetes.Minulla ei koskaan ole ollut ylipainoa, mutta kun on tuo sukurasite, niin siksi niihin kokeisiin jouduin. Myönnän toki, että...
  15. V

Tervehdys! Täällä on tullu käytyä jo hammaslääkärissä ja suuhygienistin vastaanotolla. Siellä suunnalla ei ongelmia. Jouduin kuitenkin sairaslomalle supistusten takia ja nyt kun ottaa rennommin, niin olokin on jo hieman helpompi. Tuntuu kuitenkin, että lintsailen, kun en voi tehdä töitä. Vaikka...
  16. V

***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

Aurinkoista aamua minunkin puolesta kaikille! Vaikka minusta ei ole kuulunut mitään, olen roikkunut katselemassa teidän kuulumisia. Minulle kun ei oikein kuulu mitään uutta. Väsymys on valtavaa, mutta sehän ei ole uutta.Minä olen ollut väsynyt koko raskauden ajan. Töistä ei tahdo jaksaa...
  17. V

***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

Lämmin tuulahdus ja tervehdys Thaimaan auringosta! Ensinnäkin iso kiitos kaikista onnentoivotuksista. Hääpäivänä satoi lunta ja räntää taivaan täydeltä, mutta ei se meitä haitannut. Tuskin huomasimme koko asiaa. Häämme olivat lämminhenkiset ja vieraat tuntuivat viihtyvän. Olen oikein...
  18. V

***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

Iltaa kaikille! Täällä sitä on vaan lomailtu tämän viikon. Aika on kyllä mennyt häähössötyksissä. Uskomatonta, mutta totta, minusta tulee rouva ylihuomenna =) Nyt alkaa olla perhosia masussa, elikkäs jännittää kovasti. Hääpuku sopii kyllä päälle, mutta täytettä on enemmän kuin mitä oli sitä...
  19. V

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

Tervehdys kaikille! Ensiksikin iso voimahali kaikille menetyksen kokeneille. Olen tiiviisti seuraillut teidän kuulumisia, vaikka en itse ole kirjoitellutkaan. Syynä on mahdoton kiire.Sekä yksinkertaisesti se, ettei minulle kuulu mitään uutta. Olen voinut oikein mainiosti, pelkäsin jo, että...
  20. V

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

Tervehdys kaikille! Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille ja iso halaus. Sain ultran kahden viikon päähän, joten on nyt vain odoteltava. Taidan olla ihan hassu, olen käynyt varhaisultrassa ja syke löytynyt. Ei vain helpota tämä stressaaminen, että onko kaikki kunnossa. Onpas hauska...

Yhteistyössä