Hakutulokset

1. V

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

Tervehdys kaikille! Ihan omaa napaa näin alkuun..Eka neuvola takana ja sainkin lähetteen sokerirasitukseen. No mentävä on, vaikka ei nyt ihan vielä.Täällä odottelen malttamattomana ultraa, se on kuulemma viikoilla 10-12. Postissahan se kutsu kuulemma sitten tulee. Vointi on mainio tätä jatkuvaa...
  2. V

***SYYSMASSUKAT 2008***

Ultrakuulumisia! Huonosti nukutun yön jälkeen vihdoinkin koitti ultra. Kaikki kunnossa! Sikiö vastaa viikkoja ja VAHVA SYKE löytikin heti. Laskettu aika olisikin 9.9, joten viikkoja nyt 7+2.
  3. V

***SYYSMASSUKAT 2008***

Iltaa kaikille! Minä vain nukkuisin ja nukkuisin, uni maistuu. Törkeä kiire ollut päällä, niin ettei kokoajan kerkeä miettimään kaikkea kamaluuksia mitä voisi omalle kohdalle sattua. Huomenna olisi sitten varhaisultra. PELOTAA kovasti. Ilmoittelen sitten kuinka kävi.
  4. V

***SYYSMASSUKAT 2008***

Huomenta! Varasin sitten kuitenkin ajan varhaisultraan yksityiselle. Ajan sain ensi viikon keskiviikolle. Silloin viikkoja olisi 7+3, siihen asti täytyy jaksaa odotella. Jaa-a pientä pahoinvointia on täällä ollut viimepäivinä, mutta sehän saa tämän tuntumaan vain todellisemmalta =)
  5. V

***SYYSMASSUKAT 2008***

Iltaa kaikille! Onpas täällä tullut valtavasti tekstiä lisää.. Minulla tämä raskaus on vielä niin jännittävä juttu, etten edes mitään synnytystä osaa pelätä. Ehkä sitten, kun tietää raskauden jatkuvan. Väsymys on valtava ja ajoittain heikottaa, mutta pahaa oloa ei ainakaan vielä ole. Ruoka...
  6. V

***SYYSMASSUKAT 2008***

Huomenta! Koiramamma, sehän olisi loistava ajankohta kertoa raskaudesta =) Minä täällä pohdin varhaisultraan menemistä. Toisaalta se voisi rauhoittaa mieltä, mutta neuvola on kuitenkin jo aika pian... Hmm, täytyy miettiä. Oletteko muut menossa?
  7. V

***SYYSMASSUKAT 2008***

Tervehdys! Vieläkös tänne mahtuu mukaan?? 1. Ikää on kertynyt jo +35 2. Helsingissä asustellaan 3. Hoitoalalla työskentelen 4. Ei lapsia, eikä kotieläimiä 5. Minulla km 6/07, yritystä siitä asti 6. Plussa tuli 30.12-07 Oireiden vähyys huolettaa minua kovasti. Väsymystä ja jatkuvaa...

Yhteistyössä