Hakutulokset

1. H

¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

Kiitokset onnitteluista, kiva olla kotona! :) Saa rauhassa laitella kaiken ihan valmiiksi vauvaa varten ja samalla saa itse toivuttua ja kerättyä voimia. Jasmara, kyllä mulla oli viikkoja juuri 35+3.
  2. H

WTC:n tornien romahtamisen vuosipäivänä meille syntyi reilun kuukauden etuajassa pieni TYTTÖ :heart: Reilut 2kg painoa ja 41cm pituutta. Raskausmyrkytyshän minulla oli päällä jo jonkun viikkoa, maanantaina jouduin sisälle sairaalaan kun valkuainen nousi kahdelle plussalle, turvotus lisääntyi...
  3. H

Kirppiina, Kyllä mulla on ollut verenpainelääkitys päällä jo kuukauden verran. Alotettiin pienemmällä annostuksella, mutta jo viikon päästä lääkitys tuplattiin. Olen muutenkin ollut ton raskausmyrkytysuhan takia tehoseurannassa koko raskauden. Ultrassa on tullut käytyä 10 kertaa (!), lähes...
  4. H

Hei taas! Harvakseltaan tänne olen kirjoitellut, vaikka lukemassa ahkerasti käynkin. Saa nähdä onko se "lopullinen" lähtö sairaalaan tässä edessä... :/ Mullahan on toi raskausmyrkytysuhka ollut koko raskauden ja verenpainelääkitys ollut jo useamman viikon. Silti alapaineet huitelee sadassa...
  5. H

***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

Kyllä minä tajuan ahdistuksen sairaalassa. Minä makasin ennen esikoisen syntymää monta vuorokautta katetroituna täydessä liikkumakiellossa pimeässä huoneessa peläten omaa ja pienen selviytymistä. Sektion jälkeen olin kolme vuorokautta teholla. Kyllä ahdisti ja minuutit olivat pitkiä, tunnit...
  6. H

En tiedä miksi tuli tuo silmänisku tonne tekstiin, piti olla sulku kiinni-merkki. Ja Satunen, kukaan ei varmasti sinua halua satuttaa sanoilla. Kuitenkin kysyit mielipidettä, oletitko saavasi vain itseäsi tukevia mielipiteitä? Jos lukisit nuo sinun ja muiden viestit ajatuksella, niin...
  7. H

Aika paljon olen samaa mieltä kuin KolmePrinsessaa... :| Minun esikoiseni vietti keskolassa lähes 3kk. Asut, Satunen, lähellä sairaalaa. Olet nopeasti siellä, jos synnytys alkaa. Saat apua nopeasti. Mutta sillä levolla sairaalassa oli tarkoitus estää se, ettei synnytys vielä ala, että lapsi...
  8. H

¤¤LOKAMASSUT -08 Heinäkuussa¤¤

Ultrassa käyty jälleen. Virtauskatkokset kohdunsuulla ihan ennallaan, verenpaine onneksi ihanan matalalla (alapaine vain 82), mutta vauvan kasvu oli hidastunut eli vastasi vain viikkoja 23. Painoarvio taisi olla reilut 600g. Voi toki olla, että kaikki on kasvun kanssa ok ja sieltä olisi vain...
  9. H

Sanokaa nyt onko tää normaalia vai ei? (tosta tytöstä)

"kukaan ei rakasta mua" on kyllä 6-vuotiaalta hätähuuto. Olen huolissani, pakko sanoa.
  10. H

Sanokaa nyt onko tää normaalia vai ei? (tosta tytöstä)

Ei 6-v ole tahallaan hankala, kyllä ne ongelmat jostain juontaa. Lapsi vaistoaa paljon vanhempien tunteista ja mielialoista, uskon, että lapsesi vaistoaa myös sinun inhosi häntä kohtaan kun kiukuttelee. Lapsi on kuitenkin lapsi ja pieni vielä, kyky käsitellä kyseisenlaisia tilanteita on kovin...
  11. H

*LOKAMASSUT -08 Kesäkuussa*

Onko teistä kukaan muu veriryhmältään rh- ja ensimmäinen lapsi ollut rh+? Mä jo kerkesin unohtaa, että mulla on näin.. mutta kyllä ne tuolla neuvolassa muistutti! rv26 alkaa verikokeet, joilla selvitetään ettei ala vereen kerääntymään vasta-aineita. Tämäkin siis vielä...
  12. H

Ottaisitteko exänne takaisin?

Kyllä minä sen miehen voisin takaisin ottaa, johon aikanaan rakastuin... mutta häntä ei taida enää olla. :/ Valheita on ollut liikaa ja luottamus mennyt, eli tuskin paluuta onnelliseen perhe-elämään enää olisi. Valehtelisin, jos sanoisin etten haluaisi ehjää perhettä lasteni isän kanssa...
  13. H

Raskaus ilmi synnytyksen käynnistyttyä

No en tunne ketään sellaista. Mutta samanikäinen kaverini (30+) on kaksonen ja hänen äidilleen selvisi synnytyssalissa kun ensimmäinen oli syntynyt, että tulee toinenkin... Eipä onneksi enää taida niin päästä käymään!
  14. H

*LOKAMASSUT -08 Kesäkuussa*

Neuvolassa käyty tänään ja kaikki ok. Hemoglobiini on edelleen lähes lähtötasolla ja kuulemma sekin voi ennustaa raskausmyrkytystä, jos ei siis rupea laskemaan... =/ Verenpaineet onneksi hyvät, eikä valkuaista ollut yhtään vielä. Mulla ei kyllä ole vielä merkkiäkään raskausarvista tai...
  15. H

minuakin petetään

Hei Ä030608! Erossa on nyt asuttu vajaa kaksi kuukautta ja kyllä tää alkaa helpottamaan. En voi sanoa erosta ja pettämisestä yli päässeni, en toki, mutta jonkinlainen rauha on laskeutunut. :) Sitä osaa jo nauttia siitä vapauden tunteesta, ettei ole sidottu toiseen ja toisen aikatauluihin ja...
  16. H

***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

Virtausten mittauksista, Ei niitä ilmeisesti normaalisti juurikaan katsella, istukan virtauksia ehkä vielä katsotaan, varsinkin jos tuntuu, ettei vauva kasva kunnolla. Kohdunsuun virtauksien mittaamisesta en ollut itse ainakaan ennen edes kuullut. Minulla on noita ultrakäyntejä useampi juuri...
  17. H

jasmara: Minulla siis mitataan verenvirtauksia sekä kohdunsuulta (molemminpuolin) ja istukasta. Niiden pitäisi siis olla "normaalit", jos/kun kaikki on hyvin. Nyt on kuitenkin menossa sellainen isompi predo-tutkimus, jossa tutkitaan syitä raskausmyrkytykseen ja/tai sikiön pienikasvuisuuteen...
  18. H

Rakenneultrassa on täälläkin käyty tänään. Vauvalla kaikki hyvin, vastasi viikkoja mittojen mukaan ja kaikki elimet löytyivät. Kovin oli vauva tuumailevalla päällä ja rapsutteli päätänsä =) Mulla on ollu ihan "poikaolo" koko ajan, mutta lääkäri veikkaili kyllä tyttöä, kun ei ainakaan...
  19. H

Cristiina: Ei minulla varsinaisesti nouse karvat pystyyn siitä "ei väliä kumpi, kunhan on terve", mutta olen muutamaltakin kysynyt että mitä tarkoittaa sillä "terveellä". Aika moni menee hämilleen, ei ole oikein ajatellut asiaa. Siis haetaanko sillä sitä "täydellistä 10 pisteen vauvaa" vai...
  20. H

Ex ei ole kertonut vanhemmilleen vauvasta..

Eipä taida munkaan ex:n suku tietää miedän odotuksesta vielä... enkä teidä tietääkö meidän erostakaan! :D Reilu kuukausi asuttu siis erillään, ukko läksi toisen naisen luo ja mun raskaus melkeen puolessa välissä...

Yhteistyössä