Hakutulokset

  1. S

    2,5v pojan vaatekoko

    Meillä 2v 3kk poika käyttää 98 cm vaatteita, on ehkä hieman normaalia pidempi mutta osta mielummin liian isoa kuin liian pientä. 2-vuotislahjaksi sai 104 paidan mistä kääritään vähän hihoja ja hyvä on :)
  2. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Moikka, tammikuisista tulin kurkkaamaan teidän pinoa ja joku mietiskeli miten pitää kissan pois rattaista (ja sängystäkin mut siihen joku toinen jo vastasikin), mutta on olemassa sellainen kissaverkko rattaisiin, vaikka googlettamalla kissaverkko löytyy ja sai vissiin tilattuakin netistä. Itse...
  3. S

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Pitkästä pitkästä aikaa kirjottelen, katsoin, että edellinen kirjoitus on kesäkuun alusta vähän sen jälkeen kun plussan olin saanut. Oon muutoinkin laiska kirjottelija, mutta nyt on vaivannut vielä sellainen epävarmuus, että onkohan tuolla mahassa ketään, niin en sitten senkään takia oo...
  4. S

    *Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

    Uusi odottaja ilmottautuu pinoon :wave: Täällä 28-vuotias parivuotiaan pojan äiti joka on vielä vähän hämmentynyt plussasta vaikkakin se kovin toivottu on. Kauhea pelko on, että jos tämä meneekin kesken mutta onneksi on tuon pojan kanssa sen verran vipinää ettei ehdi märehtiä koko ajan...
  5. S

    G: Mikä näistä TURVAVYÖISTUIMISTA hyvä/paras? Kehu omaasi!

    Mä myös Kiddy Comfort Pron kannattaja, meillä se on 1,5-vuotiaalla. Oon ollut kaikinpuolin tyytyväinen ja niin on kaikki tututkin joilla ko. istuin on. Nyt se on siis ns. palkki-istuin ja isompana palkki jää pois ja on turvavyöistuin sen jälkeen.
  6. S

    Manduca-kantoreppu Tampereelta

    Täytyy lähteä Ideaparkkiin tutkailemaan, kiitos kaikille :) Koskas Sannulii olet repusta luopumassa? Meillä tarve tosin hieman pikainen, käydään viikonloppuna katselemassa millaisia löytyisi.
  7. S

    Manduca-kantoreppu Tampereelta

    Missä Tampereella myydään Manduca-kantoreppuja?
  8. S

    Turvaistuin Kiddy Pro

    Meillä on ko. istuin ollut 3-4 kuukautta nyt 1 v 4 kk ikäisellä lapsella ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Mulla ei oikein ole mitään negatiivista sanottavaa siitä. Poika viihtyy paremmin kun näkee äidin/isän. Istuin on pärjännyt todella hyvin testeissä. Ja on pitkäikäinen kun ilman palkkia on...
  9. S

    turvaistuin

    Suomessa ja Ruotsissa ohjeistus on selkä menosuuntaan kolmivuotiaaksi asti, muissa maissa sellaisia istuimia ei käytetä ollenkaan (näin muistelisin myyjän kertoneen). Selkä menosuuntaan olevat istuimet menestyvät testeissä huonosti, koska lähtevät sivutörmäyksessä liikkeelle helposti, eivät siis...
  10. S

    Kilpirauhaskokeista?

    Mä olen saanut aina seuraavaksi päiväksi ja olen lähiaikoina useamman kerran käynyt, ihan kunnallisella puolella.
  11. S

    Lapsen kanssa ulkoilu.

    Onko lähettyvilläsi puistoa jossa kävisi samanikäisiä lapsia? Poikani on 1v 2 kk ja käydään lähipuistossa missä käy samanikäisiä lapsia ja kaikkea ne siellä touhuilee, kävelee, laskee liukumäkeä, tehdäään hiekkakakkuja (äiti tekee ja poika hajottaa :D) ja milloin mitäkin. Aluksi poika meni ihan...
  12. S

    Mikä turvaistuin kaukalon jälkeen?

    Meidän turvaistuin on ns. turvapalkki-istuin Kiddy Comfort Pro . Istuin on kasvot menosuuntaan ja toimii turvavyöllä. Lapselle tulee sellainen "palkki" mahan kohdalle ja turvavyö menee palkin päältä. Hieman hankala selittää jos ei ole kyseistä istuinta nähnyt, mutta istuimesta lisää tietoa...
  13. S

    Ihanat lapsikuvat!!!

    Sami Pesosta minäkin kovasti suosittelen :)
  14. S

    ~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

    Täältä taas pitkästä aikaa heips. Eilen 1-vuotisneuvolassa mittaa pikkumiehellä 81 cm ja painoa 11,8 kg. Iso jässikkä <3 Miten se vuosi näin nopeaan meni? Ja kiitokset uudesta pinosta HooÄs!
  15. S

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Vieläkään en ehtinyt sen kummemmin lukea kuulumisianne tai omia päivittää, mutta etusivun listaan vielä tietoja eli 30.8., poika, 4500 g ja 55 cm. Vaatimattomasti. Tänään oltiin jo 11,1 kg ja 78,5 cm, on siinä mulla kantamista. :attn: Mittari on meidän pojalla näyttänyt jo helmikuussa yli...
  16. S

    <3 <3 ELOMASSUT 2008 <3 <3 kesäkuussa

    Pitkästä aikaa ja pikaisesti minäkin kävin lueskelemassa ja voih miten helpotti tietää, etten ole ainoa jolla on vaikeaa syömiset ja vaipanvaihdot ja muut. Sitten kun mies tekee pitkää päivää niin tuntuu, että tässä on ihan vaan yksinhuoltajana niin oon ollut tosi tosi tosi väsynyt ja pinna...
  17. S

    Kuivunut räkä pois sieraimesta?

    Mulle neuvolan täti neuvoi repäisemään pienen palan esim. vessapaperista ja pyörittelemään siitä sellasen "soiron" millä kaivelen aina noita kuivineita kökköjä nenästä. Meillä 7-kuinen tykkää siitä paljon enemmän kuin Fridalla imemisestä.
  18. S

    Kuinka monta kiinteää ateriaa 5kk ikäiselle?

    Moikka, meillä 5,5-kuukautinen syö kolme kertaa päivässä kiinteitä, aamupäivästä kanaa kasvisten ja riisin/pastan kanssa ja vähän hedelmää kyytipojaksi kun ei aina tahdo maistua, iltapäivästä sama homma ja illalla puuron. Muuten imetän. Imetysten määrä vaihtelee kauheasti päivittäin. Kysyin...
  19. S

    ***ELOMASSUT 2008*** Helmikuussa

    Heipsan! Täältä myös yhä jaksuja sairastelijoille ja hoitajille :heart: Me oltiin pikkumiehen kanssa reissussa tiistaista eiliseen, mies oli työreissulla niin lähdettiin mekin. Oltiin mun serkun luona ja siellä oli parivuotias pikkuserkkutyttö hoitamassa kovasti Valtsua. Valtsu nukkui...
  20. S

    ***ELOMASSUT 2008*** Helmikuussa

    Salahille paljon jaksamista ja halauksia täältä, toivottavasti pikkumiehen olo pian kohenee! :heart: Siili ja Valtsu

Yhteistyössä