Pinseteillä saattaa repäistä verisuonia auki jos on kuivunut räkä.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:ohuilla pinseteillä
No meillä ollu aina sellanen irrallaan keikkuva räkäpallo, just niin syvällä ettei oo saanu kynsillä kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:Pinseteillä saattaa repäistä verisuonia auki jos on kuivunut räkä.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:ohuilla pinseteillä
Voi tulla runsaskin verenvuoto.
Lisäys: nuo hymiöt tupsahtelevat taas itsestään.
Meillä tyttö sai hepulit kun näkikin nenäFriidan. Ja koin sen hankalaksi kun piti yrittää pitää lasta paikallaan, se putki sierainta vasten ja yrittää ite vielä imeäAlkuperäinen kirjoittaja ahmutar:Nenä-Friidalla varovasti imemällä..?
Nenä-Friida on muutenkin käyttökelpoinen räkätäutien aikana vauvojen (ja vähän isompien lastenkin tapauksessa, kun lapsi ei ole vielä osaa itse niistää nenää ), kun sillä voi tyhjentää tukkoista nenä limasta.
Noita näkyviä voi onkia sormin, paperilla tms. mutta sellaista minkä vain kuulee (siellä jossain rohisee jotain) saa vain imulla pois.Alkuperäinen kirjoittaja siili81:Mulle neuvolan täti neuvoi repäisemään pienen palan esim. vessapaperista ja pyörittelemään siitä sellasen "soiron" millä kaivelen aina noita kuivineita kökköjä nenästä. Meillä 7-kuinen tykkää siitä paljon enemmän kuin Fridalla imemisestä.
En tiiä onko uutuus, mun äiti osti Turun Kauppatorin apteekista ja lähetti tänne, en oikeen tiiä miten tuon myynti menee.Alkuperäinen kirjoittaja Tuittupää:Niistäjää tehokkaampaa tarkoitin.. onko tuo Pumpunel uutuus? En ole koskaan kuullut. Mistä saa?