Hakutulokset

  1. P

    "niksinellat" HUOMIO!

    Lempparifarkuissa on vetskari rikki.. ei pysy kiinni :/ Mikä neuvoksi?? Vai onko mitään jippoa tähän? Koko vetoketjun vaihtaminen on viimeinen vaihtoehto jos sitäkään teen.
  2. P

    Teillä kaikilla lienee sama ongelma..

    ...kuin meidän perheessä. Laskuja vaan tulee joka tuutista vaikkei ole mitään ylimääräistä. Tälläkin hetkellä ei rahat riitä edes ruokaan kun pitää yrittää välttää laskuja menemästä perintään. Yksi on jo menossa perintään jos sitä ei heti maksa! Piru vaan kun ei ole senttiäkään rahaa! :o...
  3. P

    Pussiin tässä joudutaan..

    Asutaan kerrostalossa jossa alkaa julkisivuremppa kuunvaihteess :o puolivuotta eletään sitten pussin sisällä.. Poraamista, hakkaamista, kolkuttelua, kilinää het aamutuimaan tiedossa :whistle: Ikkunatkin vaihdetaan.. Kukat vein jo anopille hoitoon ja laitettiin tuplaverhot. Mitenhän tämän...
  4. P

    ÄISKÄ 85, TYTTÖ 04, POIKA 07!! :)

    Löytyskö ehkä mahdollisesti samanhenkistä/tyyppistä porukkaa? Kokemus on sen näyttänyt ettei juttu oikeen toimi jos on eri määrä lapsia tai vanhempien iät ei ole lähelläkään toisiaan. Siis näin minun kohdalla, teistä muista en tiedä! Mielelläni mesettelisin tai meilailisin jonkun kanssa...
  5. P

    naimisiin 11.4.!!

    Ihanaa! Miehen kanssa ollaan puhuttu pitkään häistä että sitten kun on varaa.... Eipä jaksettu enää odottaa vaan paukataan maistraattiin :D Lapset menee hoitoon koko viikonlopuksi ja me miehen kanssa karataan maailmalle! JIPPII!!
  6. P

    Apua Kantoliinan käyttöön tarvitsee hän

    Sain tuttavalta pitkän kantoliinan ilman ohjeita. Eikä mulla ole hajuakaan miten sitä käytetään! Löytyisikö joltain ohjeita?? :o
  7. P

    haloo??!

    uusperheen äitejä?! :o meillä vanhemmat lapset tulleet miehen mukana ja lisäksi kaksi yhteistä. eikö kenelläkään ole sama tilanne, kun tuntuu että olen ainoa.. :/ olen täällä törmännyt vain siihen tilanteeseen jossa äiti on tuonut lapset perheeseen.. huutakaa nyt ihmeess HEP! jos teitä on...
  8. P

    APUA! Ihan pulassa 3v. uhman kanssa!

    Tyttöni saa minut ihan hulluksi! Kaikkeni minä yritän eikä siltikään mikään ole hyvin.. Joka ikisestä asiasta hän vääntää itku-potku-raivarit. Tuntuu ettei minua kuunnella ollenkaan. Mies saa uhmaisen tytön jotenkin aisoihin (myös muut lapset) mutta minulla on selvästi jonkin asteen...
  9. P

    nyt on pakko purkautua!

    meillä on ihan mahdoton tilanne exän kanssa.. lapset asuvat meillä ja käyvät joka toinen viikonloppu äitillänsä. ja aina siellä saadaan kasa tavaraa ja lemmikkejäkin jotta vaan olisi mahdollisimman inhottavaa palata kotiin. lupaillaan kuut ja tähdet taivaalta ja kielletään kutsumasta meidän...
  10. P

    aprikoosista....

    olen kokkailemassa vauvalle soseita ja edessäni on rasiallinen tuoreita aprikooseja. tarvitseeko niitä keittää ennen soseuttamista??? :/
  11. P

    Hyvinkäältä huhuillaan!!

    Ystäviä kaipailisin elämääni lisää ja lisää ja lisää... Toivoisin että joku samanmoisessa elämäntilanteessa elävä haluaisi jakaa iloja ja suruja ja kaikkea siltä väliltä kanssani. Profiiliin olen hieman kuvaillut itseäni ja omaa elämääni. Myös Hyvinkään lähiympäristöstä saa ilmoitella...

Yhteistyössä