Hakutulokset

  1. H

    Vähävarainen odottaja Oulun seudulta

    Mulla olis antaa "äitiyspakkaus" apua tarvitsevalle: mm. vauvan vaatteita, rintapumppu, lakanoita, maidonkerääjä, leluja. Ota yhteyttä jos olet taloudellisesti ahtaalla oleva odottaja tai tunnet sellaisen.
  2. H

    PUPPP/PEP: onko kelleen tullu kasvoihin?

    Mulla on ilmeisesti PUPPP eli raskausihottuma. Sain diagnoosin (ei otettu mitään koepalaa) ihotautilääkäriltä perjantaina. Itse ihottuma alkoi viikkoa aiemmin lauantaina pienenä vatsalta ja nyt mulla on sitä jo kasvoissakin. Onko kelleen muulle levinnyt kasvoihin asti ja kuinka pahaksi äityi...
  3. H

    Milloin lopettaa Primaspan/babyaspirin

    Kätilöni suositteli, että käytän Primaspania (50 mg) raskaudessani. Silloin ei ollut puhetta, kauanko sitä käytetään ja nyt mulla on eri kätilö/neuvolatäti, joka ei osannut ottaa asiaan kantaa. Seuraavaan lääkäriinkin on aikaa. Kysynkin siis neuvoa teiltä, arvon leidit. Mille viikolle asti...
  4. H

    Helmikuun hehkeät 2011

    Nimi~~~~~LA ~~~synnytyssairaala~~ikä~~Monesko ______________________________________________________ Opaali78..........28.1..........NKL..................32........1 carkey..............31.1..........OYS..................23........1...
  5. H

    Käykääs listaamassa hCG-arvojanne

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1742172 Käykää laittaan sinne hCG-arvojanne, niin saadaan vähän vertailupohjaa ;)
  6. H

    Listataanko hCG-arvoja

    Monia varmaan kiinnostaa, millaisia hCG-arvoja on ollut milläkin viikoilla ja montako vauvaa masussa on ollut/ miten kävi. Eli laitetaanko tähän pinoon hCG-arvoja (ne, joilla on jotain mitattu)! Mulla on nyt: 1117 (4+1 tai dpo 15), montako? en vielä tiedä tai miten tässä käy Edellisessä...
  7. H

    Clearbluen digitestin avanneita?

    Avasin juuri Clearbluen "ei raskaana" -testini, jonka tein aamulla ja siinä liuskassa oli ihan selvä sininen haamu. Olisko täällä joku muukin,joka on vastaavan digitestin avannut? Onko negatestissä ollut väriä? Eihän noita mitään sais tietty katsoa sen ajan jälkeen, mutta minkäs luonnolleen...
  8. H

    "Vaimo tukenut fyysisesti*"

    En oo ostanut Iltistä, joten valaiskaa mua. Mitä se tarkoittaa, kun vaimo on tukenut Jungeria fyysesti? Yleensähän sitä tuetaan henkisesti....
  9. H

    Vuorotteluvapaa: Voinko laskea mukaan äitiyslomaa, joka ei ollut työssäoloaikana?

    Tietääkö kukaan? Mulle tulis 9 vuotta töitä täyteen ja haaveilen vuorotteluvapaasta. Se olis nyt lasten kannalta tosi hyvä ajoitus.Työhistoriaa pitää kuitenkin olla 10 vuotta, josta osa saa olla äitiys/vanhempainlomaa. Voinko laskea tuohon mukaan opiskeluaikana pidettyä äitiyslomaa? En siis...
  10. H

    Heppa synnyttää -webbikamera

    Ei oo vielä synnytys alkanut. Kiva kuiten käydä välillä tsekkaamassa, josko pääsis näkemään synnytyksen livenä =) http://www.marestare.com/fcam.php?alias=starlight
  11. H

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Torstai 31.12.2009 Annemaarit..................................4/? Minnihiiri68..................................8/28...yk1 Puskajussi....................................19/25-29.....yk2 Onlydream....................................20/26-28.....yk6...
  12. H

    Minkä kokoisia talvikenkiä 4-vuotiaalla

    Tiedän, että lasten jalkojen koot vaihtelee, mutta voisitteko laittaa mulle 4-vuotiaiden lastenne talvikenkien kokoja. Tarvisin sitä tietoa (anna hyvän kiertää -ketju)
  13. H

    Talvikengät 4-vuotialle kaksospojille ketju lukittiin

    Talvikengät 4-vuotiaille kaksospojille Venäjän Karjalaan -ketju lukittiin :o . Siirsin pyynnön tuonne anna hyvän kiertää -ketjuun. Toivottavasti joku sen sieltä huomaa, ja saadaan pojille kengät talveksi...
  14. H

    Talvikenkiä Venäjän Karjalaan 4-vuotiaille kaksosille

    Olisko kellään hyväkuntoisia talvikenkiä 4-vuotiaille kaksospojille Venäjän Karjalaan? Muutkin hyväkuntoiset vaatteet kelpaa, samoin lelut. Olen Oulun läheltä, joten jos lahjoittajatkin olisivat läheltä, niin ei tarvitsisi lähetellä postissa. Mun työkaveri on menossa käymään Karjalassa piakkoin...
  15. H

    Kasvaako teidän pihalla hattivatteja?

    Ihanaa, kun hattivatit eli suomumustesienet on taas putkahtaneet nurmikolle. Ne on todella hyviä ruokasieniä; miedon makuisia, hiukan kanan makuisia rasvassa paistettuna. Lapsetkin tykkää =) Kerääkö näitä muut kuin me pannulle? http://www.kemi.fi/romppanen/suomumustesieni.htm
  16. H

    Saako raskaana syödä metsäsieniä?

    Korvasieniä ei kai saa, mutta onko raskaana ihan ok syödä muita sieniä esim. voitatteja.
  17. H

    Onko mun pikkusisko Riikka täällä?

    Kuinka monella muulla on täällä sisko ja tietää, kuka se on? Ootko Riikka täällä, jos oot niin pistä mulle yksäriä.
  18. H

    Saako neuvolan kautta lähetteen hCG mittaukseen?

    Voiko "neuvolatäti" laittaa mulle lähetteen labraan hCG-mittauksiin, vai pitääkö lähetteen tulla lääkäriltä? Mietin, että soitanko neuvolaan vai lääkärille. Neuvolaan voi soittaa vasta klo 12 jälkeen :(
  19. H

    Ovistestillä raskausplussa?

    Onko teistä kukaan käyttänyt ovistestiä raskaustestinä ja jos siinä on tullut plussa, niin onko raskaustesti näyttänyt saman? Tein just piinaillessani ovistestin (kp 24/27-28) ja siihen pläjähti vahvaakin vahvempi plussa, vaikka ovis oli jo kp 11-12. Käyn huomenna ostaan raskaustestin...
  20. H

    Kuukautiskipuja jo viikkoa ennen

    Onko kelleen käynyt näin, että viikkoa ennen kuukautisten alkamista olis ollut kauheet kuukautiskivut? Heräsin aamuyöstä koviin menkkakipuihin, ne oli kuin supistuksia, sillä ne tuli säännöllisesti. Menkkoihin aikaa kuiten reilu viikko, eikä vertakaan tullut yhtään. Ei oo ikinä ennen sattununut...

Yhteistyössä