Hakutulokset

1. U

Höyrypuhdistin?

tuolla ylempänä mainitsin jo et kärcherin 1402.
  2. U

Höyrypuhdistin?

Ihan pienimmät ei varmasti vastaa odotuksia. Mulla ihan sellainen imurin näköinen. Ja eilen just pesin ikkunoita ja oli kyllä hyvä. Lisäksi olen pessyt erittäin pinttyneitä laattapintoja ja puhtaaksi on lähtenyt. Ja esim. pesuhuoneessa/saunassa lattia ei ole liukas pesun jälkeen. On yksi...
  3. U

Höyrypuhdistin?

Ei pesuainetta! Puulattiaa ei kannata puhdistaa sanoi mulle yks siivooja. Ja jotkut taas sanooet voi, jos laittaa pyyhkeen esim. nelinkerroin. Kaakelit, ikkunat, sauna, paneliseinät ja -katot, lavuaarit ... Minkä merkkinen se on? Ostin itselle kärcherin 1402:n ja olen tykännyt!
  4. U

Lapsen kynnen kasvu/irtoaminen...???

tänään huomasin meidän tytöllä kanssa kahdessa sormessa kynnen lähtemistä!!! Aikamoinen tauti toi enterorokko!!!!!!!!!!!!
  5. U

maitotauti

No tämä asia on varmasti moni piippuinen juttu. Anoppini lapset mieheni mukaan lukien ei ole kärsinyt mistään puutoksista ja ovat olleet terveitä. Tiedän myös muita joilla nyt on vauva ja heidän elämänsä on helpottunut luomumaidon myötä. Paras ratkaisu on, että imettää ja itse käyttää...
  6. U

maitotauti

Jos haluut vielä kysellä, laita mulle meiliä!!!!!!!!
  7. U

maitotauti

Miten sitten ennen vauvat selvisi hengissä????????? Karjalan evakotkin elivät paljon kovempaa elämää ja taisi heistä tulla paljon kovempia työihmisiä ilman oikeita vitamiinisuhteita!!!!!!!!!!!!!!Mutta onhan vaihtoehtona NAN:in jauhe!!!!
  8. U

maitotauti

Ensinnäkin anopillani on 8 lasta. Juttelin tästä maitoasiasta hänen kanssaan. On myös antanut tankkimaidosta tehtyä korviketta ja hengissä ovat kaikki. Itse imetän ja käytän luomumaitoa, sekä välttelin muuten maitoa. Yleensähän se on homogenoitu. Jos hirvittää tuo luomukorvike, niin monille on...
  9. U

Neocate aloitettu...

Käy vilkaisemassa maitotautiyhdistyksen sivuja. Voisiko apu löytyä homogenoimattomista maitotuotteista!!!!!!!!!
  10. U

maitotauti

Kaikki joilla on kovasti itkuisia vauvoja, käykääpä maitotautiyhdistyksen sivulla. Meidän tyttö 06/07 alkoi itkemisen parin viikon ikäisenä. Kaikkea mahdollista kokeiltiin, kunnes olin maidottomalla ruokavaliolla. Oltiin jo menossa maitoaltistukseen, mutta kuulin allergiasta homogenoiduille...

Yhteistyössä