Hakutulokset

1. K

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Kivoja nimiä =) Meidän neiti 11kk on Nea Sofia :heart:
  2. K

Onks äitejä joilla LA helmikuussa tai pieni ikäero lasten välillä??

voi onnellinen! mut toivottavasti tosiaan kerkeet sinne sairaalaan :D
  3. K

voi että, mutta kyllä se siitä. Siitä synnytyksestä viel et mua ne supistukset sattu ihan mielettömästi, en ois ikinä uskonu et joku voi niin paljon sattuu. Kaikil on tietty erilainen kipukynnys, toiset kestää paremmin, en mä ainakaan.. :D meinaan kyllä silti alateitse tämänki synnyttää jos ei...
  4. K

ok =) meillä kans ukko sano et tämänki jälkeen vaan uutta putkeen, mut ei, kyllä nää kaks riittää meille tai ainakin minulle riittää.. :D ..ei sillä ettei lapset olis ihania :heart: Mä jo kauhulla odotan tulevaa synnytystä, ei meinaan ollu ekalla kovin mukava kokemus, ihan tuskaa oli yli 20h...
  5. K

Oliks sulla alku rankkaa tyttöjen kanssa? =)
  6. K

Minäkin olen selvinnyt pelkällä suonenvedolla ja närästyksellä, onneks. Sulla on noitten ensimmäisten lasten välillä ikäeroo 1v1kk eli sama mikä mulla tulis olemaan, oliko alku miten rankkaa? =)
  7. K

ihanaa, sulla on samana päivänä la ku mitä meidän esikoinen on syntyny =)
  8. K

No ei jää sullakaan kauheen suuri ikäero. ;) Onks sulla kumpi se esikoinen? Onks tietoo kumpi on nyt tulossa? Me ei tiedetä, jännittää vähän.. ;) Odotus on mennyt ihan mukavasti, tosi nopeesti kylläkin, ei oo ollut mitään ihmeitä ja hyvin on jakseltu. On tää toisen odotus ihan erilaista mitä se...
  9. K

Ois kiva kuulla muiden äitien kuulumisia. =) Itselläni on tyttö 01/07 ja toisen la on 02/08.. :heart:

Yhteistyössä