Hakutulokset

  1. S

    Luopuako päiväunista vai ei... (3v)?

    Meillä on vilkas ja eläväinen 3-vuotias, jolla on aina ollut vaikea nukahtaa iltaisin, koska hän on kovin iltavirkku. Olenkin ottanut tavaksi herätellä hänet aamuisin aikaisin, jotta päiväunet tulisivat ajallaan ja yöuni samoten. Tämä onkin toiminut pitkään hyvin, mutta nyt on alkanut mennä...
  2. S

    Kolmas haaveissa, jaksaminen mietityttää - kokemuksia?

    Onko muita, jotka haaveilevat kolmannesta lapsesta mutta epäilevät omaa jaksamistaan? Olisi mukavaa jakaa ajatuksia ja tietysti myös kuulla kolmen tai useamman lapsen vanhemmilta kokemuksia. Minulla on entuudestaan tyttö 3 v ja poika 1v. Kumpikin ovat ihania persoonia, mutta molemmilla on...
  3. S

    Nurinkurinen ruokailurytmi (kokemuksia unikoulusta kaipaan)

    Minulla on 7-kuinen poitsu, joka syö kiinteitä ja rintamaitoa. Jälkimmäistä menee yöaikaankin vielä mielestäni turhan paljon, ja olisin kiinnostunut yövieroituksesta. Tässä vähän tietoa tilanteestamme. Poika on syönyt kiinteitä jo nelikuisesta lähtien. Jo kahden kuukauden ajan kiinteiden...
  4. S

    Allergisen vauvan imetyksen lopettamisesta apua rikkinäisiin öihin?

    Minulla on 7 kuukauden ikäinen poika, joka on koko ikänsä ollut herkkämahainen. Ensimmäiset kolme kuukautta meni kanniskellessa, mutta silloin ajattelin, että johtuu vain maidon suihkuamisesta imetettäessä ja on koliikkia. Sitten on ollut rauhallisempia ja vatsavaivaisempia kausia tähän ikään...

Yhteistyössä