Hakutulokset

1. T

Millä saan vässykkävuokralaisen pois nurkista

Sanot miehelle et sä hommaat oman asunnon siksi aikaa ku se alivuokralainen roikkuu nurkis ja miehesi maksaa sen vuokran...
  2. T

Mikä oli viimeinen lause ja kenelle sanoit sen?

Tässä tulee luokassa kälkätettyä kaiken aikaa et en tiiä mitä viimeex oon sanonu...
  3. T

Mistä sellaisia tarroja/kanttinauhoja joilla merkataan lasten vaatteet

Mä oon ostanut ihan vaan tavan kanttinauhaa ja spriitussilla kirjoittanut tytön nimen ja ommmellut parilla pistolla vaatteeseen kiinni.
  4. T

Jouluvinkkejä!

Kiiitos tuosta sokerikynttilälyhdystä! Täytyy nyt joku päivä tehdä niitä! Ei muuta ku sokeri ostoksille ja folio pitää myös ostaa :xmas:
  5. T

Mikä joulusiivous?

Mulla toi joulusiivous on varmaan ens viikolla joka päivä jotain pientä (tai siis) sauna+ kylppäri yhtenä päivänä, sit keittiö yhtenä pinnat pyhin ja jos muistaisin hellan siirtää ja siivota sieltä altakin. Ja sitten vielä petivaaatteet vaihtaa. Tuossa pikkukämpässä ei ehkä ihan järin paljoa...
  6. T

Jouluvinkkejä!

Sokerikynttilälyhtyjä???? Mitä ne on? Ohje heti nyt tänne!!!!!!
  7. T

Jouluvinkkejä!

Mö olen tässä tehnyt eilen esim. sellaisia jyvätonttuja. Keittiön ikkunassa on kauralyhde (kartonkia+ silkkipaperia) lumiukko, kuusi, pari lintua ja tonttukin sinne eilen ilmestyi. Ja lisää pitäisi tehdä. Juuri tuolta tiimarin sivulta kopioin nuo tonttu kuvat. Lisää vinkkejä otetaan vastaan :xmas:
  8. T

Aamu rutiinisi?

Mulla soi kello 6.00. Silloin laittan vielä torkun päälle ja heräilen vaihtelevalla menestyksellä 7.00 mennessä. Laitan kahvin tippumaan, käyn suihkussa, syön aamupalan ja juon kahvin. seitsämän jälkeen herättelen tytön ja kahdeksan mailla lähdetään viemään tyttö hoitoon.Ja mä sitten kurssille...
  9. T

Laihduttajien aamupala

Mä en varsinaisesti yritä nyt laihduttaa, vaikka syytä olisikin :/ . Yritän nyt taas kerran opetelle ensin syömään järkevästi... Mun tän aamuinen aamupala oli mysliä, maitoa, sokeriton marjakeitto ja muki kahvia.

Yhteistyössä