Hakutulokset

1. S

Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

Minäkin ilmoittautuisin porukkaan mukaan...2007 tuli täällä pyörittyä aika paljon. Meillä siis poika jo 1 v 10kk, toisesta inseminaatiosta sai alkunsa. Nyt takana pikkukakkosen yritystä jo puolitoista vuotta. Lopetin imetyksen kun poika oli 10 kk. Joulukuussa tehtiin eka iui ja kevään aikana...
  2. S

***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

olen taustaillut koko ajan, mutta en ole saanut kirjoitettua. Nyt siis 18+0 ja viikon verran liikkeitä olen tuntenut. LA aikaistu muutaman päivän ja on nyt sitten 29.8, että voi päivittää etusivulle, jos joku jaksaa ja haluaa...kiva kuulla täällä teidän muidenkin kuulumisia. Mulla seuraava...
  3. S

***SYYSMASSUKAT 2008 Vol. 2***

olen taustaillut viime viikkoina ja nyt ajattelin kirjoitella. Uusille tervetuloa mukaan. Kiva kun meillä on niin hyvä porukka täällä. Papunen kasvaa mahassa ja nyt viikkoja 9+0 ja ultran mukaan 9+4. Pikkuinen liikutteli jo käsiä ja jalkoja ultrassa ja oli kyllä niin ihana näky. Vuodot...
  4. S

***SYYSMASSUKAT 2008***

olen taas taustaillut jokusen päivän. Tekstiätuleeniin paljon, ettei meinaa kyydissä pysyä. Mukavaa, kun meitä on näin iso ja hyvä porukka kasassa. Täällä olot ennallaa. Väsymys ihan kauhea ja nyt vielä iski flunssan päälle eli nuhaa ja kurkkukipua...ihanaa yhdistettynä kaikkeen muuhun. Varasin...
  5. S

***SYYSMASSUKAT 2008***

katjuska: Toivotaan, että vuotelu on vaan ihan harmitonta. Mulla oli viikon verran joka päivä tuhrua ja nyt se yhtäkkiä vaan loppui. Stressaan silti koko ajan kun valkkaria lorahtelee housuun... Tuli muuten ultrasta mieleen, että papunen oli nyt 6+1 viikoilla 5,4 mm ja ensi viikolla jo noin 15...
  6. S

***SYYSMASSUKAT 2008***

uusille tervetuloa joukkoon! Itse sain eilen hiukan rauhaa itselleni, kun kävin ultrassa ja syke näkyi! Oli niin mahtava näky. Tuhruvuotokin loppui eilen, että nyt kaikki taas mallillaan. Oireet voimistuneet, niin etten meinaa aamulla päästä sängystä ylös huonon oloni kanssa!Koko ajan pitää...
  7. S

***SYYSMASSUKAT 2008***

Kiva kun uusia on saapunut porukkaan...täällä nyt siis 5+4 ja huoli vaivana...ruskeaa tuhrua tullut muutamaan otteeseen edelleen. Ei yhtään veristä vuotoa, mutta kuitenkin. Onko teillä muilla ollut vastaavaa? Muuten oireet kyllä löytyy...alavatsaa vihloo, rinnat arat ja ällö olo aika...
  8. S

***SYYSMASSUKAT 2008***

olen palstaillut joka päivä, vaan en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa. Olot täällä ennallaan, tissit kipeet, mahaa nippailee ja huono olokin ajoittain...eilen säikähdin tosi paljon, kun vessassa käydessä paperiin tuli hiukan rusehtavaa tuhrua. Tämän jälkeen vuotoa ei ole tullut, mutta tosi...
  9. S

***SYYSMASSUKAT 2008***

Synnäri on K-SKS
  10. S

***SYYSMASSUKAT 2008***

1.Itse olen 26-v ja mies 28-v. Naimisiin mentiin keväällä-07.Yhteistä taivalta takana jo 10 vuotta. 2.Jyväskylässä asutaan vuokrakaksiossa. Isompi asunto haaveissa koko ajan. 3. Hoitoalalla työskentelen ja mies viimeistelee opintojaan kaupallisella alalla. 4. Ensimmäinen lapsi tulossa...
  11. S

**Joulukuun inssipiinailijat**

Pahoittelut kamillalle tädin saapumisesta! Nyt vaan katseet kohti seuraava. ja niin tosiaan Tiiti vois vielä tuoda yhden plussan tähän joulukuiseen joukkoon... Eilen taas kavereita tavatessani kuuntelin, kun ihmiset puhui, että millonhan sitä pitäis lapsia hankkia...?!?Itse viime vuoden...
  12. S

Oltiin kyläilemäss ja oli vaikeuksia olla hiljaa kun kaikille ois tehnyt mieli huutaa, et oon raskaana!!!No nyt vaan malttia, täytyy odottaa ultraa ja lisäviikkoja. Vielähän voi käydä vaikka mitä. Noista oireista tosiaan, mulla oli viikko inssin jälkeen nännit niin kipeät, etten pystynyt...
  13. S

Tein testin juuri ja plussaa tuli...oireitakin on kyllä hieman ollut. Ihan sekaisin onnesta! Tsemppiä vielä muillekin piinailijoille:) LA 3.9.08. Vaikka alkutaipalettahan tämä vielä on...
  14. S

Oon ollu niin paljon töissä, etten ees oo ehtinyt palstailemaan:( Täällä siis menossa pp 7...ensi viikkoon on odotettava testailujen kanssa...vaan jotenkin taas valmistan itseäni pahimpaan, eli siihen pettymykseen. Kai sitä suojelee itseään sen verran...no toiveita siis vielä on ja korkealla...
  15. S

Eli toinen inssi tehtiin ke 12.12 eli nyt pp2 menossa. Follikkeli oli jo puhjennut ja noin 20 mm kokoinen...hyvältä kuulemma näytti lääkärin mielestä ainakin. Onko sitten parempi, että folli jo puhjennut vai ei?!Nyt piinaillaan ja odotellaan...on tää jännää aikaa, vaikka yrittää olla...
  16. S

Heippa!Eli tulisin pinoon mukaan, jos joukkoon vaan sopii. Taustaa sen verran, että ollaan vuoden verran lasta yritetty. Hakeuduttiin yksityiselle pari kuukautta sitten ja tuloksena oli hiukan laiskasti liikkuvat simpat miehellä. Lääkäri suositteli inssiä ja eka inssi tehtiin luomukiertoon...

Yhteistyössä