Hakutulokset

  1. M

    Nintendo Gamecuben liittäminen

    Ostin siis käytettynä,ilman ohjekirjaa ko.pelikoneen. Eikä tällä päällä onnistu saamaan sitä toimintaan. On siis:"pelikuutio",yksi ohjain ja kuvakaapeli. Tietysti puuttuu joku osa :kieh: Ja kai tää telkkariin liitetään :o Voi :headwall:
  2. M

    Mikähän nyt mättää laskunmaksussa

    Eli käyttäjätunnus ja tunnusluku ei täsmää. Oon kokeillu jo monta kertaa,mut ei onnistu. Että mitäköhän on tapahtunu. Ei kai toi käyttäjätunnus voi vaihtua ykskaks... :whistle: No maksetaan huomenna laskut.
  3. M

    Lapsen vaatteiden koosta

    Esim.140 cm bikinit pienet,mutta kokouikkari 140cm sopiva.. :( Ja 150 cm on varmasti iso! Pitääkö mun siirrtyä johonki xs-kokoon...Oon ostanu kolmet 140cm bikinit ja ne jää nyt käyttämättä. :kieh:
  4. M

    Oletko kokeillut nettideittailua?

    Vai mitä se nyt sitten on.... Eli laittanut ilmoituksen johonkin seuranhakupalstalle. Ja lopputulos oli? :whistle:
  5. M

    Miten saa avattua http://-linkin?

    Eli kuvia katsoisin,mutta on toi http://aijaa....ja numeroita... :whistle: Siis tajusko joku mun selityksen? :o
  6. M

    Miksen saa tulostettua huutonetin pakettikorttia?

    Tää on siis jo toka kerta.Tulostin on kunnossa ja yhteys.Sivu päivitetty. Viimeksi lähettivät sähköpostiin pakettikortin tiedot ja silleen onnistu. Hävettää aina pyytää tonne sp:iin... Mutta ei voi mitään :ashamed:
  7. M

    Jokohan tänään olis lämmintä?

    Täälläpäin ei ole helteitä näkynyt.Ja joka päivä heittää vettä taivaalta. Että meneehän se loma tälleen sisätiloissakin. :whistle:
  8. M

    Miten tänne linkitetään huutonetin sivu?

    Kun on toi päivän huutonetti niin,jos vaikka laittais... =)
  9. M

    Kellään Sims-lemmikkielämää peliä?

    Siis onko se tietokoneeseen vai pleikkapeli? Oon mä niin tyhmä näissä asioissa ja tyttö haluaisi sen. Eikös siinä pidä olla joku alkupeli vai mikä lie,että nää jatko-osat toimii? :o
  10. M

    Lapset ei turhia murehdi

    Likka soitti,on kylässä.Sanoin rikkoneeni sängyn. Kysyi,että missäs nyt nukutaan ja tuumas samantien,että hän muuttaa sinne,missä on kylässä. :whistle: Ei pitäis vetää runkopatjasänkyä pitkin lattiaa,mutta piti siirtää sitä... Irtos kaksi jalkaa.:ashamed:
  11. M

    Oppisopimus vai koulu?

    Tässäpä ongelma. :| Raha ei ratkaise tällä kertaa. Kumpaankin on siis mahis.Ja nyt pitäis päättää... :o
  12. M

    Ansiosidonnaisesta työttömyysturvasta

    eli mitä tuo 34 viikon ns.paluu-eli päivien nollausehto tarkoittaa. Olen aikanaan saanu sen 500 päivää. Nyt tulee täyteen 9 kk:tta heinäkuun lopussa työpäiviä,joista jäsenmaksu maksettu. Lähden elokuussa opiskelemaan. Meinasin jo innostua,että saan liitosta päivärahaa opiskeluajalta...
  13. M

    Apuja tulostimen kanssa

    Oon koko päivän yrittäny saada tota masiinaa tulostamaan.Ei mitään tapahdu. Se ei siis tulosta mitään.Eikä ilmoita mistään virheestä. :( On päivitetty ym.tehty. Taidan heittää sen pellolle... |O Prrkele.
  14. M

    Nyt lähtee järki yhen tulostimen takia

    En saa kertakaikkiaan tulostettua huutonetin pakettikorttia.Se laitettiin mulle sähköpostina,mutta ei onnistu niinkään. Kaikki on tehty,päivitetty,johdot katottu. Ei helevetti,mä tuun hulluksi. :headwall:
  15. M

    Tietokone ei avaa sivua,niin

    miten kyseinen sivu sallitaan. Ihan musta aukko nyt päässä. Hermostuin,kun en saanut pakettikorttia tulostetuksi huutonetissä. Tää kone on ehkä ylisuojattu... :whistle:
  16. M

    Kysymys Dracula Twins-pelistä

    Jos kellään on,niin käykö Windows XP:en? :whistle:
  17. M

    Mihin roskiin laitetaan laavalamppu?

    Siinä ei pala valo,kun se kerran kaatui. Tietysti vois ostaa uuden"polttimon",mutta en tykkää koko lampusta... Mulla on tajuton siivousvimma.Ja syynä on tilanpuute. :whistle:
  18. M

    Tais kaveri suuttua

    Soitin ja sanottiin,että valitsemaanne numeroon ei vastaanoteta puheluita. Koskeekohan vaan meikäläisen numeroa... :whistle:
  19. M

    Mikä ihmeen soppa tää on?

    Eli on kyse ruoasta. Siihen tulee jauhelihaa,maissia ja makaronia.Se on punaista. Kouluruokaakin se on. Tyttö haluaa tätä ja äiti ei ymmärrä... :p Vissiin joku muunnos minestronekeitosta.
  20. M

    Ja mitenköhän pelataan Pokemon-korteilla?

    On vaan 100 ja vähän yli pelikorttia... :o

Yhteistyössä