Ja mitenköhän pelataan Pokemon-korteilla?

mä melkein pääsin töissä jyvälle kun 5v poika ei saanu muista ku musta pelikaverin mut kyllästy sit neuvomaan mua vartin jälkeen :snotty: tokas et sä oot kyl tosi kiva, mut et kyl tajua kans mitää :D
 
......
pelattiin silleen että molemmilla pino kortteja ja vuorotellen läiskästiin yks pöytään ja se kumman kortissa oli isompi luku (jossain siinä sivussa joku numero) niin se voitti kortit.
 
"pelaaja"
pokemon korteilla pelataan silleeen et on molemmilla pakka ja pakassa täytyy olla 1-30 energyä 1-20 traineria tai suppoteria 1-30 taistelu korttia no kummiskin et pakoissa on molemmissa 60 korttia sitten otetaan pakasta 7 korttia ja aloittaja ottaa 8 joka vuorolla otetaan yks kortti ja jos ei oo alku korteissa basic pokemonia(ensimmäistä muotoa)niin pistetään kortit pakan pohjaan ja molemmat antaa toisilleen 6 kilpeä ainakun pokemon kuolee kilpi menee vastustajalle elämä on HP isku on kuvan alla niissä on sitten että kuinka paljon energyjä ja mitä energyjä mihinkin hyökkäykseen tarvii PS.pelaan itse kansallisissa pokemon kortti peleissä
 

Yhteistyössä