Hakutulokset

  1. Z

    Painonvartijat

    Olen ollut tosi tyytyväinen. Elokuussa aloitin, nyt pudonnut painoa -18.5 kg. Olen lisännyt liikuntaa; 2-3 kertaa viikossa salilla (ei puntteja, vaan crossari ja soutulaite ), lenkillä noin 5 kertaa viikossa vaunujen kanssa noin 45min-->90 min kerta. Satunnaisesti 1-3 kertaa viikossa poljen...
  2. Z

    Painonvartiat...

    Aloitin painonvartijoissa 5.8--> Tähän mennessä lähtenyt -16.5kg, tavoitteena noin 22kg kun saa pois, olen tyytyväinen =) Olen ollut hyvin tyytyväinen painonvartijoiden ohjelmaan, harrastan liikuntaa min. 5 krt viikossa. Ennen en tykännyt yhtään kävelemisestä, nyt ihanaa käydä lenkillä ja...
  3. Z

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Missä tämä Ukkopekka on ?? Voiko sinne mennä kuka vaan ?? :)
  4. Z

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Me tulossa kanssa :) Nähdään vaan kahvilan edessä olevalla suihkulähteellä...
  5. Z

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Oliko nyt kukaan tulossa perjantaina klo 1300 ?? :attn:
  6. Z

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi kaikki "uudet" !! Olisi tosi kiva nähdä =) Olisiko JenniS:n ehdotus hyvä ??
  7. Z

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Meillä ollut tänään ns. perjantai ja 13 pvä....Ei mitään vakavaa, mutta ei ehditty paikalle klo 1030. Ihan todella olisi kiva nähdä....
  8. Z

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Maanantaina nähdään :)
  9. Z

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Maanantai 18.2 pitäisi sopia myös meille, mikä kellonaika ja missä ?? :)
  10. Z

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Mikä päivä on hyvä....??? :)
  11. Z

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi !! Sovitaanko trefat vaikka keskiviikoksi 6.2.08 klo 1030 Tikkurin kahvila ?? Katsotaan, ketkä pääsevät mukaan...Sitten seuraavat trefat voisi olla iltapäivä/alkuilta, niin työssä käyvät pääsevät mukaan....
  12. Z

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Aamupäivä OK, milloin nähdään ??
  13. Z

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Paikkahan pitäisi olla sellainen, mihin pääsee hyvin vaunuilla. Kauppakeskus Tikkurissa Tikkurilassa kahvila, missä hyvin tilaa. Olisiko hyvä vaihtoehto?? Ja jos ei omista autoa, Tikkurilan asema ihan vieressä :)
  14. Z

    Vantaa (Nikinmäki, Jokivarsi, Metsola, Korso...)

    Moi !! 35 v äippä ja 3 kk tyttö Jokivarresta voisivat liittyä mukaan.
  15. Z

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Hei!! Täällä ollaan myös seuraa vailla. Äiti 35v ja tyttö 3 kk Jokivarresta :)

Yhteistyössä