Hakutulokset

1. vivvi16

SINÄKÖ muka äiti 0_o???

Sain esikoisen viikkoa vaille 20-veenä. Monet ihmiset päivittelevät, että "mitä sitä nyt noin nuorena pitää aloittaa", mutta oon todennu suoraan, että mitähän se teille kuuluu? Joskus kaupassa oon saanu kuulla siitä miten nuorten ihmisten lapsista tulee kauheita, mutta mä uskon, että noi...
  2. vivvi16

äidin ja isin ikäero

Minä 21v, mies 33v..(ja joskus tuntuu, että mä oon vanhempi.. ) Yksi lapsi 1v3kk.. =)
  3. vivvi16

Plussa tuli mutta vuoto arveluttaa?

Mulla vuoteli aina rv 14 saakka pienesti silloin tällöin. Nla:ssa sanoivat, että keho vaan on vielä vähän sekaisin raskaudesta =) Sitä se voi sullakin olla, jos ei vuoto muutu runsaaksi :) Tsemppiä!
  4. vivvi16

Raskaustesteistä

Tuo Apteekin oma ei aina oo kovin herkkä.. mulla se näytti plussaa kunnolla vasta rv 4+5 ja sitä ennen en-muista-merkkiä-testi näytti plussaa jo 4+0
  5. vivvi16

Onko kellekkään tullut uutta H&M:n syyskuvastoa?

Ei ole tullut syyskuvastoa vielä
  6. vivvi16

Haluisitko anteeksipyynnön siltä jonka kanssa sun ex sua petti?

En haluaisi, koska mä en syyttäisi ulkopuolelta tullutta vaan omaa ukkoani. Pesästä pettämään lähtijä on syypää, ei kolmasosapuoli
  7. vivvi16

Tytölle ja pojalle nimi?

Rasmus Jami Valtteri, Rasmus Veikka Samuel? Amanda Milla Mariia, Amanda Meri Mariel?
  8. vivvi16

Miten pitkän iltasadun luette lapsillenne?

Mä oon lukenu tuolle 1v1kk vanhalle nyt aina sivun kaks kerrallaan, että tottuis lukuhetkeen =)
  9. vivvi16

164-166cm pitkät, kuinka paljon painatte?

164 cm/ 57,5 kg =)
  10. vivvi16

172 cm/ 70 kg, onko OK?

Normaalipainoinen sanoisin minä.
  11. vivvi16

HUOM te, joilla ollut paljon kivuttomia supistuksia loppuraskaudessa, onko mennyt yli LA:n?

Mua supisteli aina rv 22 lähtien kivuttomasti, välillä useemmin, välillä vähempi. Loppuraskaudesta supisteli päivittäin paljon, mutta poika syntyi rv 40+1 :)
  12. vivvi16

10 kilon painonpudotuksella olen painoindeksissä siirtynyt vaikeasta lihavuudesta

Onnea =) Hiljaa hyvä tulee, kun vaan jaksaa olla kärsivällinen :)
  13. vivvi16

Vinkkejä kaivataan...

Me ostettiin 1-vuotiaalle kultainen ristikaulakoru :)
  14. vivvi16

Vyötärönympäryytesi :) kerro myös painosi

Paino 60 kg, vyötärö 69,5 cm ja pituus 164cm
  15. vivvi16

6v tytölle synttärilahja,ja kaikkea on jo??

Vie tyttö syömään jonnekin (esim. mäkki/hese yms) tai anna itse valita mitä ostaa :)
  16. vivvi16

Ehdottakaa kakkutäytettä mulle

Mansikka? Omena? Vanilja :)
  17. vivvi16

Te joilla enneaikaisia supistuksia (vko 24->)

Mulla alko supistella rv 28, kyseessä oli pissatulehdus, joka oli kerenny munuaisiin. Paikat pehmeni kyllä, mutta ei auennut. Kannattaa varmuuden vuoksi kysyä neuvolasta ohjeita. Mä sain supistuksia estäviä laastareita kotiin sairaalasta. Ja sitten tulikin vaan harjoitussupistuksia enään ja...
  18. vivvi16

Näkeekö sitä viimeistä salkkarijaksoa enää mistään netissä?

Eikö Mtv3 katsomossa ainakin näe, sit kuulemma youtubessa ja sunnuntaina tulee aamupäivällä uusinta :)
  19. vivvi16

testaanko vaiko en??

Mä olisin testannu malttamattomana jo :snotty: :D
  20. vivvi16

Hyvin tienaava YH - tunnetko?

Mä oon yksinhuoltaja, enkä tienaa tuota määrää kuussa. Mutta oon sitä mieltä, että yhden lapsen yh:na me ollaan tultu kyllä vähemmälläkin hyvin toimeen.

Yhteistyössä