Läskit harvoin näkevät itseään läskinä .Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ap on normaalipainoinen, ei ole liikaa painoa eikä liian lyhyt kuten joku fiksu tuossa lohkaisi. Mun pituus on 168cm ja mullekin 70kg olisi normaalipaino vielä.
Ap ei ole läski, hän on normaalipainoinen.Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Läskit harvoin näkevät itseään läskinä .Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ap on normaalipainoinen, ei ole liikaa painoa eikä liian lyhyt kuten joku fiksu tuossa lohkaisi. Mun pituus on 168cm ja mullekin 70kg olisi normaalipaino vielä.
Lue aiempi .Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ap ei ole läski, hän on normaalipainoinen.Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Läskit harvoin näkevät itseään läskinä .Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ap on normaalipainoinen, ei ole liikaa painoa eikä liian lyhyt kuten joku fiksu tuossa lohkaisi. Mun pituus on 168cm ja mullekin 70kg olisi normaalipaino vielä.
Peesaan. Itse myös 172 cm ja 65 kg, josta muutaman kilon voisin nipistää, koska olen sirorakenteinen.Alkuperäinen kirjoittaja Mama the Strange:Riippuu minkälainen ruumiinrakenne on.