Hakutulokset

  1. D

    tuntuu niin helvet*n pahalle

    ..
  2. D

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Minut voi poistaa pinosta. Keskeytynyt km todettiin rv 9+0, vielä reilu viikko aikaisemmin sydän sykki ja kaikki oli ok. Nyt 3.km, joten ottavat tutkimuksiin. Onnea kaikille odotukseen
  3. D

    Raskausmyrkytyksen kokeneet, miten seur. raskauden seuranta?

    Esikoisesta raskausmyrkytys 2005. verenpaine kohosi rv28, alapaine huiteli 100 kieppeillä jatkuvasti. Valkuaisarvi oli vaihtelevasti 2000 ja 6000 välillä. Rv 34+4 valkkarit nousi 9000 ja verenpaine oli 250/110, synnytys käynnistettiin ja pikkui9nen syntyi. istukka oli kunnossa. Nyt odotan...
  4. D

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Voi elämä, mitä mä teen tän pahoinvoinnin kanssa :kieh: Yöllä en saanut nukuttua kun niin kovasti oksetti..uni tuli joskus kahden jälkeen vasta ja tietysti poika oli jo seiskan jälkeen repimässä ylös. Äsken söin väkipakolla kaksi appelsiinin palasta. Nekin oli pakko kuoria kokonaan tai olisi...
  5. D

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    :hug: masukille paljon voimia! Tervehdys uusille :wave: Mulla on nyt virallisesti alkanut pahoinvointi. Heti aamusta oli kamala olo, enkä saanut kunnolla syötyä :/. Oksennusta sain pidäteltyä puoleen päivään asti, mutta sitten oli menoa :x . Poika meni siitä pian nukkumaan ja vedeltiin...
  6. D

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Anni-äiti: Tuplasti sitten vaan onnea :D . Voin kyllä uskoa että vähän järkyttää ainakin aluksi =)
  7. D

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Tervetuloa kaikille uusille ja onnittelut plussasta =) nuorityttö : Mä olin ihan samassa tilanteessa tasan kolme vuotta sitten=) Olin 19vuotias abi ja juuri tehnyt positiivisen raskaustestin. Kirjotukset meni jotenkuten oksennellessa, mutta lakin sain silti päähäni =) Nyt olen siis 22v ja...
  8. D

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Tervetuloa Pompo79 ja onnea plussasta :wave: nanna81: Eiköhän se toukka sinne vielä ilmaannu =) . Parasta toivotaan! miuku79: täällä jännäilen sun puolesta =) Tänään kerrottiin raskaudesta miehen siskolle, joten nyt kaikki läheiset tietää =) tänään on ollut kiire päivä kun mies...
  9. D

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Taitaa olla varhaisultraus aika kovassa huudossa :D Onkohan täässä pinossa yhtäkään maltillista mammaa =)
  10. D

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Mäkin nyt sitten soitin varhaisultra ajan, vaikka ei se nyt kovin varhaiseksi tullutkaan :/ Ensimmäinen vapaa aika omalla gynelläni oli vasta 10.3 eli rv 8+6. No toisaalta ihan ok, saanpahan ainakin kerralla tietää onko kaikki hyvin =)
  11. D

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Miuku79: Pidetään peukut ja varpaat pystyssä ettei kukaan meistä joudu lepo-osastolle, vaan saadaan ihanat syysnyytit =) Mulla on takana viime vuonna kaksi keskenmenoa, joten olin vakaasti päättänyt että teen raskaustestin vasta kun menkat on paljon myöhässä, en kerro raskaudesta ennen...
  12. D

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Miuku79: Mullakin rinnat on tosi vaihtelevasti kipiät. Tällähetkellä ei tunnu mitenkään erikoiselta, vaikka vielä pari tuntia sitten särki =) . Lienee siis täysin normaalia vaihtelua =) Oltiin laskiaisriehassa pojan ja miehen kanssa kattelemassa piipaa-autoja ja syömässä makkaraa =) . Mulla...
  13. D

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Kiitos linkistä FPI =) ..Kiekon mukaan sydänäänet olisi todettavissa jo 15.2. Miksiköhän se gyne haluaa mut ultrattavaksi vasta joskus rv 10..Haluan kyllä tietää tilanteen aikaisemmin!
  14. D

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Huomenia! Meillä tietää molempien äidit ja tänään saa tietää myös siskot =). Tarkoitus oli pitää suu visusti supussa ensimmäiset kolme kuukautta, mutta ei tietoakaan onnistumisesta. :/.. Minunkin olisi tarkoitus mennä varhaisultraan, en vain tiedä millä raskausviikolla kannattaisi mennä...
  15. D

    2-vuotiaalle pojalle synttärilahja?

    muovailuvahaa=)
  16. D

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa***

    Tervehdys :wave: Tänä aamuna sain vahvan plussan testitikkuun, joten varovasti tänne ilmottaudun =) Mies ei vielä tiedä mitään..ei edes että täti myöhässä :p , saapa kivan yllätyksen kun töistä kotiutuu =) Tuntuu kyllä aika epätodelliselta, enkä kyllä voi huokaista vielä pitkään aikaan...
  17. D

    Viikon 5 jännittäjät

    no mitäs tänne? testasin aamulla ja vahva plussa sieltä tärähti :heart: Toivottavasti vaan malttaa pysyä kkyydissä loppuun saakka..en tiedä miten kestäisin taas keskenmenon.. Voi vitsi, miten mä maltan pitää suuni supussa kaikilta läheisiltä :D..miehelle pääsen kertomaan kun tulee töistä. en...
  18. D

    Viikon 5 jännittäjät

    Täällä myös vielä mukana ja aamulla testiä toivottavasti=)
  19. D

    Viikon 5 jännittäjät

    Täällä jatkuvat raskausoireet, mutten kyllä vielä uskalla testata..ja on kyllä hyvin mahdollista että olen kaiken tämän kuvitellut=) Ollaan tänään lähdössä sukuloimaan viikonlopuksi, joten ajattelin sitten kotiin palauduttuani testailla..elikkäs maanantaina 4.pvä, silloin olis kp 28..
  20. D

    2 vuotiaalle yskänlääkettä

    täytyykin sitten suunatta apteekkin!Kiitosta =)

Yhteistyössä