Hakutulokset

1. Ä

Pelottaa....:(

Mulla olis tällanen tilanne että laskettuun aikaan on noin kolme viikkoa aikaa ja vauveli on poikittain. Menin sitte sairaalaan kääntämistä varten, mutta totesivat että on liian pieni ja jotenkin väärässä asennossa ettei voi. Eli siis näillä näkymin meillä synnytetään leikkauksessa. Tuo...
  2. Ä

Niklakselle toinen nimi

Eli ongelmana on, että ei olla keksitty mitään kivaa toista nimeä niklakselle. Saisko siis joltain viisaammalta apua?
  3. Ä

Ystäviä orimattilasta?

Kuukauden päästä olis tarkoitus muuttaa sinne päin, joten ystäviä kaipailisin siellä.... Olen 22 v. ja poika 1v 3kk
  4. Ä

Äitejä orimattilasta

Ollaan kohta puoliin muuttamassa sinne päin eikä siellä tuttuja ole ollenkaan :( Tuntuu jo nyt valmiiksi vähän yksinäiseltä!! Olis kiva jos löytyis seuraa muista äideistä. Itse olen 22 v. ja poika on syntynyt 1.7.2005
  5. Ä

Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

Täällä kanssa yks!!!! Poika syntynyt 07/05......ja lahdesta ollaan
  6. Ä

perhepäivähoito

Meillä oli sama tilanne ettei kaupungilla ollut tarjota päiväkotipaikkaa. joten jouduimme myös perhepäivähoitoon. Itse olin myös sitä vastaan ja ajattelin että lapsi kehittyisi tavallisessa päiväkodissa paremmin. Nyt poika on kuitenkin ollut perhepäivähoidossa kolme viikkoa ja on kehittynyt...
  7. Ä

1v synttärit

Olisko kellään mitään hyvää ideaa autokakun tekemiseen ja koristeluun? Olis kiva jos lisäks sais viel nähdä kuvan jos ootte itse tehny tai jotain :)
  8. Ä

Kauanko esikoisen kanssa synnärillä?

Meillä poika syntyi perjantaina ja päästiin kotiin keskiviikkona. Poika oli tosin muutaman päivän keskolassa tiputuksessa kun ei sokerit pysyny oikeella korkeudella. Tuota synnytystä ennenki vietettiin aikaa synnytys osastolla 27 tuntia :)
  9. Ä

Meseen...

Moi! Lisäsin sut meseen.
  10. Ä

hiustenvärjäys raskausaikana

kyllä minäkin värjäsin raskauden aikana ihan normaalisti
  11. Ä

Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

Poika 2890g 49.5cm rv 40+1
  12. Ä

Minkä ikäisenä uimahalliin tai kylpylään?

Vauvauinti on käsittääkseni melko usein muun uimahallin ollessa suljettuna joten tuskin sitä kaukaloa kukaan vie. itse olemme käyneet vauva uinnissa vaikka aluksi ajattelimme että se olisi hankalaa. Ei se sitä kuitenkaan loppujen lopuksi ole. Kannattaa kokeilla. En tiedä minkä ikäisen lapsen...
  13. Ä

millä rv synnytit?

rv 40+1
  14. Ä

hääpaikka lahdesta?

Tietääkö kukaan hyvää hääpaikkaa lahdesta?
  15. Ä

Aleksille toinen nimi

meillä on aleksi miika matias
  16. Ä

Lapsesi/Lapsiesi nimet?

aleksi miika matias
  17. Ä

Entä 2005 synnyttäneitä?

Meillä esikoinen 07/05
  18. Ä

G: Elämäntilanne vauvan syntyessä

Moikka tare!! Mä oon lahdesta ja meille tuli poika :) Minkä ikänen sä sitten olet? Onks joku syy miks haluatte lapsen vasta sen jälkeen kun olet 20? En siis sano että pitäis välttämättä ennen sitä edes:) Me ollaan pärjätty rahallisesti ihan kohtuullisesti. Osteltiin kaikki tarvittava...
  19. Ä

G: Elämäntilanne vauvan syntyessä

Itse valmistuin tasan kuukauden ennen kuin esikoiseni syntyi. Mies oli kyllä töissä, mutta kyllä sitä aina pärjää jotenkin. Jos itse olet valmis niin mielestäni ei kannata liikaa miettiä muita asioita. Asioilla on kuitenkin aina tapana järjestyä vaikka välillä tuntuukin epätoivoiselta. Miehen...
  20. Ä

meilikamua heinäkuussa 05 synnyttäneistä

Täälläkin yks heinäkuussa synnyttänyt....meiliä saa laittaa...tai mese viestejä... tarjal@jippii.fi

Yhteistyössä