Hakutulokset

  1. K

    Maalismussukat - syntyneet

    7.2. Kamiliya tyttö, rv 37+0 2768g/46cm 23.2. Ammuska poika, rv 35+1 2720g/46cm 24.2. Dindei tyttö, rv 39+4 3285g/49cm 1.3. Dogitar poika, rv 37+1 3080g/50cm 4.3. JennyAdelina tyttö, rv 38+6 3270g/50cm 7.3. Mamskeli poika, rv 39+1 3770g/51 cm 8.3. Sasuma tyttö, rv 41+2 3745g/51,5cm...
  2. K

    Yllätysraskaus

    Hih, pakko tulla heti tänne odotuspuolelle. 30+, kahden lapsen äiti, naimisissa - lomareissulla petti ehkäisy, ja sitten jälkiehkäisy... Eli pikkukolmonen haluaa ehdottomasti muuttaa meille. Tein testin ihan äsken, joten olo hiukka pöllämystynyt. Vauva ei ollut suunnitteilla, mutta nyt...
  3. K

    NKL:n kasvukäyristä - tietääkö joku?

    Olen käynyt NKL:lla sikiön kasvukontrolleissa esikoisen pienipainoisuuden vuoksi. Muutamalla viimeisimmällä kerralla lääkäri on näyttänyt käyriä minulle. Eri käyrästöille on merkattu yksittäisten mittojen (esim. reisiluu, kallon ympärys) kasvu ja sitten vielä erikseen kokonaispainon kehitys...
  4. K

    Voileipäkakku

    Olen tässä kehittänyt jo pienen hysterian itselleni... Vietettiin esikoisen synttärijuhlia lauantaina. Juhliin olin tilannut työpaikan ravintolasta voileipäkakun, jonka hain perjantaina ja laitoin tietenkin yöksi jääkaappiin. Kakku nostettiin pöytään juuri ennen kuin vieraat tulivat. Kyseessä...
  5. K

    Etsitkö kerrostaloasuntoa?

    Ks. ilmoitus kirpputorilla tai oikotie kohde 155135. Omistaja myy, ei kuluja kummallekaan.
  6. K

    Ensimmäinen lapsi pienipainoinen - entä toinen?

    Onko täällä muita odottajia, joiden ensimmäinen vauva on syntynyt pienipainoisena? Oma poikani syntyi viikoilla 38+3 ja painoi 2300 g, pituutta 45 cm. Pienipainoisuutta ei varsinaisesti tutkittu, eikä siihen löytynyt syytä. Istukka oli normaali, joskin aika pieni sekin. Lapsi menee edelleen...

Yhteistyössä