Hakutulokset

  1. R

    Asioiden järjestelystä

    Elämä tässä perheessä on nyt siinä pisteessä, että ero on paras ratkaisu. Asumme jonkun matkan päässä kaupungista ja työpaikoistamme, joten uusi asunto tulee kai hankittua lähempää kaupunkia. Osaisiko joku antaa ohjeita, missä järjestyksessä asioita tulisi alkaa hoitamaan: asunnon myynti, lapsen...
  2. R

    Miten selvitä kolmenkympin kriisistä?

    Kiitti vinkistä. "Ulkoinen" puoli on ihan ok, mutta tämä sisäinen myllerrys elämän valinnoista ei anna rauhaa... Ns. Nuoruus taisi jäädä aikoinaan elämättä...
  3. R

    Miten selvitä kolmenkympin kriisistä?

    Siinäpä tuo tuli...
  4. R

    Luovuttamisen tuska

    Kiitos kaikille vastanneille. Olo on jo helpottuneempi, vaikka elämä jatkuu entiseen malliin. Nyt on menossa "parempi"jakso. (Joka kestää noin kaksiviikkoa...) Jos näin jatkuisi kuin tällähetkellä, olisi elämä ok. Pahat hetket ovat vain niin pahoja, että pelkään hetkeä jolloin viimein luovutan...
  5. R

    luovuttamisen tuska

    Nyt olisin vailla keskustelukumppania. Olen aina uskonut suhteeseemme, vaikka mutkia matkassa on riittänyt. Nyt tilanne alkaa olla luovutuspisteessä. Tuntuu, että en enää jaksa ylläpitää suhdetta. Mies on pahantuulinen - syytä en todellakaan tiedä - eikä puhu, edes vastaa yksinkertaisiin...
  6. R

    Kuukuppi

    Itselläni on Mooncup ja siitä en luovu. Olen tosi tyytyväinen kuukupin käyttäjä. Harmi vain, kun en sitä aiemmin hankkinut...
  7. R

    Luovuttamisen tuska

    Nyt olisin vailla keskustelukumppania. Olen aina uskonut suhteeseemme, vaikka mutkia matkassa on riittänyt. Nyt tilanne alkaa olla luovutuspisteessä. Tuntuu, että en enää jaksa ylläpitää suhdetta. Mies on pahantuulinen - syytä en todellakaan tiedä - eikä puhu, edes vastaa yksinkertaisiin...

Yhteistyössä