Hakutulokset

  1. S

    Haaveilen 3:nesta lapsesta. Pieni koti, miten saa tilan riittämään? Millai muilla?

    Meillä siis 2 makuuhuonetta (toinen tosi pieni), olohuone ja keittiö. Miten muilla on järjestetty nukkuminen?
  2. S

    Ammatin vaihdosta asiaa, kysymyksiä ja mietteitä.

    Olen ollut noin kymmenen vuotta siivoojana missä milloinkin. Tällä hetkellä olen sairaalassa vakinaisessa työssä. Olen niin kyllästynyt siihen ala arvostukseen. Teen työni hyvin ja omasta mielestäni olen kohtalainen työntekiä. Olen iloinen ja mukava ja kohtelias mutta silti saan huonoa kohtelua...
  3. S

    32 vuotias kahden pojan äiti. Uusia ystäviä etsiskelee turusta tai mistä vaan :)

    Olen siis kahden pojan äiti. Pojat on iältään 2 v ja 9 v. Villi viikareiksi noita voisi sanoa :laugh: Mies ja lemmikki kuuluu myös perheeseen. Olen jo palannut takaisin työelämään, mutta silti kaipaisin uusia ystäviä. Pidän kirppiksistä, kahvittelu ja jutustelusta. Luonteeltani olen...
  4. S

    Kysymys Tervehditkö työkaveria töitten ulkopuolella?

    Tuossahan tuo kysymys. Haluaisin myös kuulla että jos et tervehdi niin miksi et? Minä tervehdin kuuluu hyviin käytöstapoihin =) Eilen tuli oltuu kaupassa ja näin erään työkaverin ja hän ei ollut tuntevinaan, siinä tulee aika turha olo itselle. En ymmärrä miksi halutaan toiselle paha mieli. No...
  5. S

    Ryhmä FB äidit vailla ystävää Kaikille äideille

    http://kaksplus.fi/keskustelu/uusia-ystavia/meilaillaan/2110532-uudenlainen-yhteiso-ystavia-hakeville/
  6. S

    Elisaa kiusattiin rankasti koulussa. Ainoa tie, jonka Elisa löysi tilanteesta pois, oli itsemurha.

    Enkeli-Elisa 1996-2011 - Tiedot | Facebook
  7. S

    Elisaa kiusattiin rankasti koulussa. Ainoa tie, jonka Elisa löysi tilanteesta pois, oli itsemurha.

    Enkeli-Elisa 1996-2011 - Tiedot | Facebook
  8. S

    Elisaa kiusattiin rankasti koulussa. Ainoa tie, jonka Elisa löysi tilanteesta pois, oli itsemurha.

    Enkeli-Elisa 1996-2011 - Tiedot | Facebook
  9. S

    Olisi ihana saada ystäviä ompelijoista turusta tai läheltä

    Olen 30 kotiäiti ja nyt olen alkanut kiinnostua ompelusta. Olisi ihanaa saada ystäviä jotka on ommelleet jonkun aikaa ja osaisivat neuvoa ja samalla tietenkin ystävystyttäisiin...
  10. S

    Hei kaikki jotka asuu turussa tai lähellä. Plussaa jos pidät ompelusta =)

    Myös uudet kaverit ovat tervetulleita! Olen tällä hetkellä kotona 8kk ikäisen pojan kanssa. Meillä on myös esikoinen joka on 7 kohta 8 =) Asun maalla mutta turussa tulee käytyä jonkun verran. Tykkään kierrellä kirppiksiä ja nyt olen innostunut ompelusta. Luolteeltani olen huumorintajuinen...
  11. S

    Vauvan kanssa ostoksille?

    Minkä ikäisen vauvan kanssa olette ostoksilla käynyt? Ajattelen jotakin isoa kauppakeskusta missä monta kauppaa samassa. Oletteko ottaneet rattaat sinne vai missä vauva kulkee?
  12. S

    Miten teillä on vesirokko alkanut?

    Meidän pojalla on joku rokko, kuvailkaa miten teillä on vesirokko alkanut ja millaiset näppylät on olleet? Kaunis kiitos =)
  13. S

    Unirätti

    Heips. Miten pesette unirättiä? Millainen unirätti teillä on käytössä? Onko rätti joka paikassa mukana vai vaan nukkumaan mentäessä? Kuinka kauan lapsi on siitä kiinnostunut.
  14. S

    Missä Turussa hyvä valikoima imetysliivejä ( iso rintaiselle)

    Tuossahan toi kysymys jo tuli.
  15. S

    FB ryhmä mihin kaikki halukkaat pääsee =)

    Äidiksi/Isäksi tulossa ? | Facebook
  16. S

    Mitä synttärilahjaksi 7 vuotialle pojalle.

    Meidän poika aloitti uudessa koulussa ja on kutsuttu synttäreille. En tunne tätä poikaa, mitä voisi ostaa?
  17. S

    Raskaudesta ja seksistä

    Olen nyt viikolla 20 ja seksiä ei tee mieli oikeastaan ollenkaan. Käytän myös mielialalääkettä mutta tosi pienen annoksen päivässä. Harmittaa... Onko muilla halut hävinnyt?
  18. S

    Onko muitten lapset sellaisia ettei halua pitää mitään vaatteita missä mitallisia osia?

    Tässä tää kysymys. Alkaa olla aika haastellista ostaa vaatteita.
  19. S

    Mitkä talvihaalarit ovat reiluja kooltaan?

    Heips! Poikani on jonkin verran pyöreä ja olen miettinyt mitkä talvihaalarit olisivat reilunkokoiset?
  20. S

    farmtowniin naapureita, löytyykö?

    Laita hakusanaksi fb sihamiko26@hotmail.com

Yhteistyössä