Hakutulokset

1. H

PAS joulu/tammikuu

Menkat alkoi sitten jo tänään. Aika nopsasti tulivat kun luget jätti pois. Soitin polille ja siellä neuvoivat rauhoittelemaan kroppaa ja mieltä nyt pari kiertoa. Joten arvelen että sitten tammikuussa olisi nyt todella se seuraava siirtomahdollisuus, sillä muuten siirto osuisi joulun pyhiksi eikä...
  2. H

IVF marras/joulukuu

marime en tiennytkään että olet seinäjoella myös hoidoissa! :wave: Miten kauan teillä on tätä hoitorumbaa jatkunut? Soittelin tänään tosiaan polille. Aikaa en saanut. Antoivat sellaiset ohjeet, että nyt rauhassa kierto tai pari että kroppa ja mieli rauhoittuu. Sitten kun taas haluamme...
  3. H

PAS joulu/tammikuu

Hei vaan kaikille! Siirryn tuolta toisesta pinosta tänne, kun alkion tuoresiirron tuloksena tänään sain negan raskaustestistä. Tulossa on siis todennäköisesti uusi siirto joulu/tammikuussa. Paremmalla onnella sinne siis :)
  4. H

IVF marras/joulukuu

Kiitos tuesta. On tää aina niin inhottavaa kun toiveet on kuitenkin korkealla ja sitten tullaan ryminällä alas... :ashamed: Täytyy nyt toivoa että teillä muilla tarina päättyisi onnellisesti! :heart: Soittelen huomenna varmaan polille, että saan ajan mahd pian. Uskon kuitenkin että menee...
  5. H

IVF marras/joulukuu

Kävin tänään tk:ssa tekemässä raskaustestin verestä. Äsken soitin tuloksia. Hcg arvo oli alle 1, joten negatiivinen oli tulos... :( Ei ole hyvät fiilikset sitten ollenkaan :'(
  6. H

munasarjojen ja munajohtimien aukiolotähystys!

En halua pelotella, mutta mun osalla tutkimus oli niin kivulias, että meinasin sen vuoksi pyörtyä. Olin kuitenkin ilmeisesti ääritapaus, kun ei ollu aikaisemmin tullut vastaan. Mulla siis röörit niin tukossa ettei niiden läpi saatu ilmeisesti edes laparoskopiassa varjoainetta. Muuten...
  7. H

IVF marras/joulukuu

Rosmarie Me ollaan Seinäjoella julkisella ja kun päätettiin että IVF on meidän hoitomuoto, tuosta päivästä tuli kuluneeksi noin 12 kk, että sitten itse tapahtuma koitti. 10-12 kk kuulemma se normaali. Mulla vaan masis jatkuu, enää en ole edes regoinut mitään, en siis yhtään mitään...
  8. H

IVF marras/joulukuu

kaneliomena Täytyy toivoa että se plussa sieltä vielä tulisi, vetää kuitenkin aina maahan kun on vain yksi viiva testissä... :snotty: Mulla on ollu tuollaisia supistuksia myös öisin mutta oikeastaan sijoittuivat viime viikon lopulle ehkä keskiviikko-perjantai. Mietin itsekin että mitähän...
  9. H

IVF marras/joulukuu

Meninpä sitten tyhmyyksissäni tekemään raskaustestin vaikka alkuperäisen suunnitelman mukaan piti vasta keskiviikkona testata... Unenpöpperössä ilmeisesti ajattelin, että kun luget on kerta tänään loppumassa niin samakos tuo on testata jo nyt niin ei tarvitse soitella minnekään. Näinhän se...
  10. H

Noi Tehyläiset hoitsut tekee kyllä kaikkensa, jotta ihmiset eivät olisi myötämielisiä heitä kohtaan!!

voi miten monella alalla niitä palkkoja pitäisikään nostaa... :whistle:
  11. H

IVF marras/joulukuu

Toivottavasti jeps1 sinulla tärppää! :) Itse yritän odotella ensi keskiviikkoon saakka, sitten on kaksi viikkoa siirrosta ja raskaustesti ajankohtainen. Outoja tuntemuksia on, mutta en kyllä osaa erottaa enteilisivätkö raskautta vai menkkoja... Jotenkin sellainen pieni aavistus että menkathan...
  12. H

IVF marras/joulukuu

Hei vaan kaikille. Olen täällä joskus vuosi sitten viimeksi selaillut ja aktiivisesti keskusteluihinkin osallistunut. Aikaa on kulunut kuitenkin niin kauan, että piti rekisteröityä uudelleen kun vanhat tunnukset olivat unohtuneet... :whistle: No, minun tilanteeni on alunalkujaan se, että...

Yhteistyössä