Hakutulokset

  1. U

    Tupakoinnista ja alkoholista?

    Tässä on toista yritetty kolme vuotta ja kyllä mie poltan. Alkoholia menee joskus ehkä kerran kuussa. Kun sain plussa esikoisesta mieheni JOUTUI lopettamaan tupakoinnin koska en kestänyt sitä hajua. Alkoholia hän ei käyttänyt kun odotin. Tais käydä kerran kaljalla. Lapsi tosin saarnaa...
  2. U

    Olen tyhmä kun jaksan uskoa?

    Pakko avautua... Meillä on lapsi syntynyt 09/06. Aloimme toivoa toista lasta kun pieni oli 7kk:n ikäinen. Olen tullut kolmen vuoden aikana neljä kertaa raskaaksi mutta nämä raskaudet ovat osoittautuneet kohdunulkoisiksi. Oikea munotorvi poistettu, vasen roikkuu vielä mukana vaikka sillä ei...
  3. U

    Useamman kohdunulkoisen kokeneet.

    Minulla on olut kohdunulkoinen molemmissa munatorvissa. Oikea jouduttiin poistamaan. Syy oli se että johtimet olivat taittuneet, vasen kuulema suoristettiin. Onko kellään kokemusta raskaudesta useamman kohdunulkoisen jälkeen? Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
  4. U

    Kohdunulkoisten syy selvisi. Taittuneet munajohtimet.

    Mulla ei kait ole ne johtimet tukossa vaan ne oli jotenkin taittuneet. Epäilen vahvasti että ne ovat menneet kasaan raskausaikana. En tosiaan muista paljoa siitä mitä se lääkäri minulle jutteli kun olin juuri tullut takaisin osastolle leikkurista. Pitää lukea tarkemmin kun saan epikriisin...
  5. U

    Kohdunulkoisten syy selvisi. Taittuneet munajohtimet.

    Minulla on ollut kaksi kohdunulkoista raskautta. Ensimmäinen oli vasemmassa munatorvessa ja poistui sieltä solumyrkkyhoidolla. Toinen oli oikeassa munatorvessa ja solumyrkky ei auttanyt vaan jouduttiin leikkaamaan ja torvi poistettiin. Minulla on takana ennen ulkoisia myös onnistunut...
  6. U

    Ultrassa vain paksuuntunut limakalvo rv 5+2

    Yhden kohdunulkoisen kokeneena en halua sitä enään. Toivon kovasti että seuraavassa utrassa olisi alkio sykkeen kera näkyvillä :)
  7. U

    Ultrassa vain paksuuntunut limakalvo rv 5+2

    Onko mahdollista että siellä voisi myöhemmin näkyä jotain, vai onko automaattisesti kohdunulkoinen.
  8. U

    Kp 31/28, hcg74. Voiko olla normaali raskaus?

    Jotkut sanovat että kolme kuukautta pitää olla taukoa, ja toiset sanoo että heti saa yrittään. Käsittääkseni se tauko on tarkoitettu ihan sitä varten että hcg poistuu elimistöstä. Tosin kyllä se solumyrkky saattaa aiheuttaa sikiölle kehityshäiriöitä. Samaa lääkettä käytetään myös reuman...
  9. U

    Kp 31/28, hcg74. Voiko olla normaali raskaus?

    Kävin päivystyksessä tänään kun oli kipuja ja alkoi pelottamaan. Kohdussa ei vielä raskaus löydöksiä, eikä kuulema pitänyt ollakkaan. Limakalvo oli paksu. Yllätyksekseni hcg oli noussut nyt arvo oli jo 432. Toivottavasti tämä nyt on oikeassa paikassa.
  10. U

    Kp 31/28, hcg74. Voiko olla normaali raskaus?

    Toivottavasti saat itsesi pian kuntoon ja pääsette uuteen yritykseen. Meillä meni tasin se 3kk että tämä uusi tärppi tuli. Vaikka eihän tämän sijaintia vielä tiedä :) Hyvää joulua.
  11. U

    Kp 31/28, hcg74. Voiko olla normaali raskaus?

    Jos jollain muulla vielä tietoa.
  12. U

    Kp 31/28, hcg74. Voiko olla normaali raskaus?

    Kiitos kun vastasit. Mulla tuossa kohdunulkoisessa ei ollut oikeastaan mitään raskausoireita. Plussan sain silloin testiin kp 23/21(28) tuohon aikaan jostain syystä tosi lysyet kierrot. Kävin neuvolassa tekemässä uuden testin kp 33/21 ja samana iltana alkoi ruskea vuoto. Seuraavana...
  13. U

    Kp 31/28, hcg74. Voiko olla normaali raskaus?

    Kohdunulkoisen kokeneena menin verikokeisiin varmistamaan hcg:n. Aika matala tuntui olevan. Ultrasivat varalta. Limakalvo paksuuntunut (12mm) lisäksi outo juttu nimittäin eivät muka nähneet keltarauhasta ultrassa. Lääkäri sanoi että voi olla ihan normaalia että ei näy. Uusi ultra 9.1...
  14. U

    Tatitar :)

    Kerron terveiset :) Palaillaan täällä asiaan.
  15. U

    Haamu Acon10:llä näillä kierron päivillä - kokemuksia?

    Moi. Hcg hormooni tuplaantuu suunnillee kerran 48tunnissa. Tee ylihuomenna uusi testi niin pitäs tulla jo vahvempi viiva. Itse kerran testasin siten että tiesin kunakin testipäivänä paljoko hcg:tä on veressä. Testitikussa oli samanlaiset viivat vaikka eka kerralla hcg oli 17 ja toisella 34...
  16. U

    Tatitar :)

    Niinpä. Me ollaan alettu kyläilemään pojan kanssa ku minusta tuntuu että en jaksa aina vain olla kotona. Päivät on niin samanlaisia. Aamulla ylös ja puuroa keittämään. Sitten leikitään ja syödään välipala. Päiväunille ja taas leikitään ja välissä syödään... Mies tulee aina joskus viiden...
  17. U

    Tatitar :)

    Tuo sun nikkin on kyllä aika hyvä oivallus. Käyn tuon siun veljen kanssa tupakilla ennenku poika herää... kohta takas.
  18. U

    Tatitar :)

    No nyt pääsin, mulla on aina tuo sama nikki ni laitoin sen nyttenkin.

Yhteistyössä